2012年7月24日星期二

徐子珊乘機姣黐 失戀吳卓羲:我冇搵張馨予

FACE週刊 第270期

舊相好


徐子珊乘機姣黐 失戀吳卓羲:我冇搵張馨予


2012年07月25日

吳卓羲同 36F國產乳神張馨予拍拖兩年多,女方一直想公開戀情,可惜卓羲唔就範,直至前週吳卓羲突然 喺活動上承認戀情,以為打風打唔甩,原來係卓羲箍煲失敗,乳神已搶閘爆分手,仲拍得跟國產小生李晨一齊夜蒲。

雖然失戀卓羲,搵到錢唔愁冇女。最近為新劇《戀愛季節》開工,又同前緋聞女友徐子珊飾演情侶。據知子珊不時安慰卓羲,上週六( 21日)本刊更發現她跟卓羲同枱食飯。而下月開拍的《衝上雲霄 II》又有大量新女同劇,羲哥慢慢揀都得啦!


上週六( 21日)卓羲喺無綫 canteen食飯,徐子珊當晚亦有同 枱。不過卓羲就冇咩理佢,食完飯自己掛住玩鬥地主。


聽到記者話佢借酒消愁,吳卓羲即刻好大反應,擘大口話:「絕對冇 啲咁 嘅事!」

32歲吳卓羲因在國內拍《大丫鬟》時在夜店認識張馨予,二人極速搭上。拍拖兩年多,女方藉着吳卓羲女友名, 喺香港冒出頭,連拍兩套港產片《 2012我愛 HK喜上加囍》及《戀夏戀夏戀戀下》,上年仲被張栢芝中簽約做她旗下藝人。

開工愁爆


女人要名份,據知張馨予因為卓羲一直唔肯公開其女友身份而多次炒大鑊,甚至「玩嘢」登入卓羲微博上載自己相片。其實卓羲一直對於有個乳神女友感到自豪,所以直至最近佢終於妥協,承認同張馨予拍拖, 喺活動上話:「大家愛大家就 ok!」可惜一切為時已晚,張馨予轉頭透過經理人公布已分手,仲被拍得跟新戲《祼愛》對手李晨一齊夜蒲返香閏。據知卓羲被女飛心情極差,除了開工經常眉頭深鎖,更有傳佢晚晚借酒消愁,連開工都要飲兩啖先可以平復心情。

卓羲單身,當然大把女埋位,而最近同卓羲拍劇,曾被張馨予改花名做「香腸姐姐」的徐子珊就乘機埋身。上週六( 21日)原本深夜先有通告 嘅徐子珊,仲專登提早返公司,陪卓羲同其他同事食飯。

卓羲:「佢開心咪得囉!」


雖然有徐子珊相伴,不過卓羲似乎唔多領情,於食飯其間,心神彷彿,不時玩手機,對於跟張馨予分手,卓羲表現得不願多提:「嘩……你問埋 啲咁嘅嘢?唔講喇,佢開心咪得囉!(有冇打畀佢?)我冇再搵佢喇!我o依家只係想工作,遲啲又要拍《衝上雲霄 II》(係咪要晚晚要飲酒消愁呀,聽講連開工都飲?)絕對冇咁嘅事,冇飲酒,開工更加冇。」學「Sam哥」吳鎮宇話齋《衝 II》大把空姐任揀,唔要空姐,亦有大量姐仔拍檔,唔憂冇女。


張馨予一直最驚就係徐子珊,當日更喺微博稱她為「香腸姐姐」, o依家子珊又同卓羲喺劇中做情侶,唔知張馨予仲會唔會葡萄呢?


徐子珊雖然跟觀音兵眼科名醫謝偉業打得火熱,更被本刊影到佢出 trip前由謝醫生幫佢推行李,不過子珊趁住卓羲失戀,亦即刻出招姣氹。


《衝Ⅱ》多女




雖然冇咗咪神張馨予,但卓羲都不愁寂寞,現忙拍《戀愛季節》,劇中有徐子珊、李綺雯做對手, 嚟緊拍《衝上雲霄Ⅱ》飾演副機長的卓羲當然有大把姐仔服侍,唔計胡杏兒、陳法拉,都仲有朱晨麗、沈卓盈、岑麗香,仲會同首次拍劇 嘅模特兒傅嘉莉飾演情侶,羲哥應該好快會忘記失戀傷痛!

傅嘉莉
傅嘉莉
劇中飾演 canteen職員,同卓羲、胡囧有三角關係,大把時間對住羲哥。

朱晨麗
朱晨麗
劇中飾演空姐兼做馬明女友,同羲哥應該冇乜對手戲。

岑麗香
岑麗香
二人喺劇中飾演性感空姐,戲分主要同風流機師張智霖及馬明,羲哥劇中做專一機師,戲中同小花冇乜機會交流,不過可以戲外溝通囉!

沈卓盈
沈卓盈

Orignal From: 徐子珊乘機姣黐 失戀吳卓羲:我冇搵張馨予

沒有留言:

發佈留言