2012年7月15日星期日

吳卓羲發表愛的宣言 公開承認女友張馨予

吳卓羲發表愛的宣言冧張馨予
[16:04] 2012/07/15

【on.cc 東方互動 專訊】 TVB藝員吳卓羲(Ron)出席活動時表示最近忙於拍劇,八月又開新劇《衝上雲霄2》,會到英法等地取景,問到如此忙碌,女友會否詐型?他竟主動開名及發表愛的宣言:「張馨予呀嘛?佢明白o架喇!總之大家愛大家咪得囉!(帶佢去外國浪漫?)邊度都可以浪漫!做嘢呀!唔好跟住嚟!」他直言大方談及戀情後希望外間多注意其工作。

吳卓羲:相愛就ok
2012-07-15 18:07:26

吳卓羲和呂慧儀到紅磡出席活動,目前吳卓羲忙於拍攝無綫新劇《戀愛季節》,稍後要再拍《衝上雲霄2》。

吳卓羲坦言時間緊迫,一劇接一劇,問到女友「馨馨」可有詐型?他說:「張馨予呀,唔會啦,大家會明白,總之大家愛大家就ok。」

吳卓羲發表愛的宣言冧張馨予

Orignal From: 吳卓羲發表愛的宣言 公開承認女友張馨予

沒有留言:

發佈留言