2012年7月19日星期四

楊怡寸馬國明得把口 唔識冧女

楊怡嘲馬國明唔識冧女

楊怡嘲馬國明唔識冧女

由馬國明、楊怡及林峯主演的無綫劇《回到三國》將聯同奧運節目重槌出擊,馬明表示不知公司的策略,阿怡認為這部劇有林峯助陣,肯定不會是「炮灰期」。

馬國明與楊怡在《回到三國》中飾演情侶角色,馬明穿梭現代及古代,可惜無心機讀書不熟悉歷史,做人亦無目標,與時下年輕人一樣,終日無無聊聊打機,愛講潮語及速食文化,因穿越時空回到三國時代,與楊怡發生一夜情。對於一夜情的「速食文化」,阿怡取笑馬明:「他口講就天下無敵,做就無能為力,雖然他口花花,但內心好正直。」

接受與謙仔情侶檔

馬明無力反駁阿怡,唯有說阿怡太了解他,可惜阿怡忙於拍劇沒機會情侶檔搵真銀。問阿怡是否寧願與羅仲謙拍住搵錢,她笑笑口說:「我都想賺多一點,同邊個都好,搵到錢最實際,不會怕緋聞而唔搵錢,印象中有人問過與謙仔合作,但最後也度不到期。」

劇中馬明要向阿怡唱英文情歌,阿怡這個古代人當然聽不明,馬明坦言現實生活不會唱情歌,他反問阿怡有何冧女絕招。阿怡讚馬明有時好細心,雖然喜歡踢波陪阿媽飲茶較悶蛋,但不失是一個好老公。馬明搞笑對阿怡說:「可惜圈中好多人搵男友,並非搵老公,你搵老公搵我啦!」阿怡卻說現時最重要搵錢,至於搵老公便要遲一步。

楊怡取笑馬明講就天下無敵,做就無能為力。
楊怡取笑馬明講就天下無敵,做就無能為力。
楊怡表示曾有人找她與羅仲謙情侶檔,可惜度不到期。
楊怡表示曾有人找她與羅仲謙情侶檔,可惜度不到期。

馬國明係女都撩 楊怡寸得把口

馬國明與楊怡合作無間,再演螢幕情侶,近期合作劇集大玩時空交錯。馬國明坦言現代人花心,鍾意撩女仔,與古代人有很大分別。楊怡則踢爆馬國明得把口,講與做完全兩回事!

楊怡大爆馬國明講就天下無敵,做就無能為力。
楊怡大爆馬國明講就天下無敵,做就無能為力。

馬國明於劇集《回到三國》的角色由現代走到古代,角色既突出又具挑戰性,與他飾演情侶的楊怡亦大讚角色好玩。雖然有指《回》劇安排在炮灰檔播映,但楊怡笑言:「有林峯就唔係炮灰啦!」

讚好老公人選

馬國明於劇中不學無術,但其無聊的「港男十八式」令人留下深刻印象,他坦言角色似時下年輕人。他謂:「所以我返到古代會學番一啲中國嘅傳統美德,其實套劇都有交代現代同古代嘅價值觀係好唔同。」

寸完馬國明,楊怡即補鑊指他是好老公人選。
寸完馬國明,楊怡即補鑊指他是好老公人選。
楊怡不介意與緋聞男友羅仲謙情侶檔出騷,因為酬勞一定較高。
楊怡不介意與緋聞男友羅仲謙情侶檔出騷,因為酬勞一定較高。

雖然楊怡與馬國明演情侶,但女方扁嘴投訴:「馬國明好衰,佢唔鍾意我!」將現代愛情觀帶入古代的馬國明笑言:「現代人係花心啲,個個女仔都會撩吓,不過個角色到最後都會發覺應該珍惜呢個女仔。」

回到現實,楊怡大爆馬國明講多過做:「佢講就天下無敵,做就絕對係無能為力!」雖然馬國明被指得把口,但楊怡亦非常識做為他補飛:「佢有陣時都好細心,對媽咪亦都好好,係老公人選。」

不介意情侶檔

外形相襯的二人經常演螢幕情侶,問到為何甚少以情侶檔出席活動搵真銀?楊怡笑言:「我想o架,不過度唔到期。」提到她與羅仲謙的緋聞鬧得熱烘烘,楊怡坦言不介意與對方一齊賺外快:「如果真係有人搵,我一定飯應添啦!我覺得總之有個男仔企喺我隔籬出活動,個價錢就會高啲。」

Orignal From: 楊怡寸馬國明得把口 唔識冧女

沒有留言:

發佈留言