2012年7月16日星期一

謝天華45歲生日派對 醉住Chok

謝天華45歲牛一醉住Chok
[22:53] 2012/07/16

【on.cc 東方互動 專訊】 謝天華昨日45歲生日,其太太Tina晚上在灣仔一間日本燒為老公開生日派對。苗僑偉與老婆戚美珍、林峰、林夏薇、洪天明與老婆周家蔚、歐陽震華夫婦、樂易玲、錢國偉、方力申、周麗淇、排舞師Sunny等多位好友前來到賀。入場前問到天華是否不醉無歸,他得戚地說:「已經Book定車同司機,預咗啲好朋友要抬走,我自己唔會醉。」問他可有見到被傳有喜的周家蔚飲酒?他說:「我剩係見佢飲水,同埋食嘢食咗兩個人分量,乜唔係小氣唔講得咩!」而當天明得知天華表示不會飲醉時即大笑說:「佢唔會醉?我哋結婚邊個畀人抬出去呀?」其後於晚上十一時許,壽星仔天華醉到要由Sunny及錢國偉扶住出門口,飲到半合眼腳步浮浮的他,坐於車內仍醉住Chok,舉起手指公對住鏡頭笑瞇瞇。

謝天華上車後仍醉住Chok,擺甫士任影唔嬲。
謝天華上車後仍醉住Chok,擺甫士任影唔嬲。
謝天華由Sunny及錢國偉夾手夾腳抬出。
謝天華由Sunny及錢國偉夾手夾腳抬出。

Orignal From: 謝天華45歲生日派對 醉住Chok

沒有留言:

發佈留言