2012年7月19日星期四

張松枝離開無綫

由無綫轉投城電的綠葉演員張松枝,坦言在無綫已足足十二年沒有加過人工,加上角色千篇一律,更曾被迫「降呢」接受臨時演員角色,令松枝毅然告別服務了18年的無綫,他唏噓的說:「我愈做落去,愈覺得自己無乜價值。」

在無綫新劇《回到三國》中飾演趙子龍的綠葉演員張松枝,雖已轉投城電,但原來他在無綫默默耕耘了18年,演出過的經典劇集先後有《賭場風雲》及《義海豪情》等。早前無綫因城電挖角爆發逃亡潮,成為被挖一員的張松枝因而惹關注,網民盛讚其演技的同時,亦替他在無綫多年不受關注感「唔抵」。對於松枝,跟18年的「家」告別雖有不捨,但卻是頭也不回:「我愈做落去,愈覺得自己無乜價值。」但他自嘲沒有浪費光陰:「呢18年我學咗好多嘢,學咗個忍字!」

張松枝告別服務了18年的無綫,到城電闖一闖。
張松枝告別服務了18年的無綫,到城電闖一闖。

降呢做臨記

松枝指在無綫雖不乏演出機會,但來來去去演奸仔、前夫、前男友等,令他覺得公司沒有給予機會:「我試過成年都係做同一類角色,永遠一、兩集戲。」

更致命的是年前曾有助導致電他做臨記,令他心灰意冷:「場戲有一句對白嘅,係『快啲還錢畀我!』嗰刻我真係好灰,我過唔到自己嗰關推咗。」

那12年如一日的薪金數目亦是令松枝心淡的主因,他說:「我12年前有加過人工,之後基本每個月出糧嘅數目係無變嘅。佢哋只係加我騷錢,但就算加幾多騷錢,佢哋控制你工作量,都係無用。」

大讚新老闆

以超過一倍人工跳槽的松枝,大讚新老闆王維基親切又有誠意。提到離開無綫時有否遭到挽留?松枝說:「有高層親自見我嘅,但只係問:『有無諗清楚呀?嗰邊唔穩陣喎。』當時我心諗反正留喺度都無得博,情願出去博。」

Orignal From: 張松枝離開無綫

沒有留言:

發佈留言