2012年7月24日星期二

鄭嘉穎自度賤格劇情摸胡杏兒「Law友」

去年鄭嘉穎憑劇集《怒火街頭》成為雙料視帝,為冧莊不惜在續集大玩激情與胡杏兒狂咀,更加戲摸杏兒屁股,嘉穎笑言自度「賤格」劇情,因要配合「Law霸」與「Law友」的爛Gag,杏兒則笑言咀到熟晒,感覺似小別勝新婚。

嘉穎說:「咁賤格嘅嘢喺我度,佢做咗我女朋友,我係Law霸,街坊就叫佢Law友!所以度呢場戲笑下囉!」他直言對第二輯充滿期望,但未知撞正奧運會否影響收視。

提到咀戲不斷,杏兒說:「拍第一集嗰陣有啲驚,依家熟咗好有默契,仲有小別勝新婚嘅感覺,今次咀到熟晒。(過電?)當佢係兄弟!」問到會否怕男友黃宗澤(Bosco)呷醋?她說:「冇呀!拍戲啫!」她更透露加入了苟芸慧飾演的第三者。

鄭嘉穎胡杏兒在新一輯《怒火街頭》有不少咀戲。
鄭嘉穎胡杏兒在新一輯《怒火街頭》有不少咀戲。

Orignal From: 鄭嘉穎自度賤格劇情摸胡杏兒「Law友」

沒有留言:

發佈留言