2012年7月31日星期二

《老表,你好嘢!》拍攝(郭晉安、萬綺雯、王菀之、王祖藍、朱咪咪)

王祖藍跟郭晉安及萬綺雯等昨日到灣仔拍攝新劇,雖然天氣酷熱,仍無損內地遊客圍觀的雅興,更有人把祖藍叫成「祖蘭」,並大讚:「成日扮女人嗰個呀!都幾得意!」

郭晉安、萬綺雯、王菀之(Ivana)、朱咪咪及王祖藍等,昨日到灣仔金紫荊廣場為無綫新劇《老表,你好嘢!》開工,吸引大批內地遊客圍觀。雖然天氣酷熱,但眾人即使曬得汗流浹背亦不介意!拍攝期間,有些女途人認出祖藍,更興奮地大叫:「祖『蘭』呀!成日扮女人嗰個呀!都幾得意!」惟正在拍攝的祖藍卻聽不到,不過有工作人員聞言後即忍俊不禁,還模仿該名途人叫祖「蘭」,認真抵死!

身兼劇本創作及演員的祖藍,大讚幕後工作人員把故事寫成20集內容不簡單,加上全劇演員亦有為故事給予意見,盡顯愛的一面。談到徐濠縈因在微博罵「沒禮貌的中國人」,惹來十多萬網民洗版,祖藍呼籲大家以和為貴:「我哋好明白觀眾好鍾意我哋,但同時希望得到尊重,好多時佢哋唔講聲就影你相,唔多唔少會感覺畀人侵犯。」

萬綺雯感激安仔

而由亞視過檔後首度拍劇的萬綺雯透露,已適應無綫的拍攝情況,更感謝劇中「另一半」安仔不時幫忙。至於處女拍劇的Ivana則自爆蝦碌趣事:「我唔識就鏡頭,有次以為自己演得好好,點知Cut機後導演話我背住鏡頭囉!」至於郭晉安對公司小生接二連三受感情事困擾,問到有何忠告?安仔說:「又唔好講到咁,希望大家留意佢哋工作,花邊新聞係做藝人嘅代價,咁辛苦做嘢都係為賺錢,緋聞呢啲嘢係冇利益收嘅!」


祖藍在劇中率領一班「內地兒童」來港參觀。


萬綺雯感謝安仔幫助她度過適應期。


過檔後首次拍劇的萬綺雯神采飛揚,看來已適應新環境。


深受強國女士歡迎的祖藍,埋位前落力指導演員。


王祖藍


安仔跟萬綺雯倚着海濱圍欄,大方地做人肉布景板任影。



Orignal From: 《老表,你好嘢!》拍攝(郭晉安、萬綺雯、王菀之、王祖藍、朱咪咪)

沒有留言:

發佈留言