2012年7月28日星期六

吳卓羲放下兒女情繼續玩微信 張馨予改電話號碼防Ron箍煲

吳卓羲放下兒女情繼續玩微信

吳卓羲(Ron)與徐子珊在大埔露天捱熱拍劇,提到張馨予對他失望,他唏噓地說:「我控制唔到佢諗法,但我真係冇同個富家女拍拖!(張馨予有新歡?)靚女一向多人追。(佢有物件留喺你屋企?)應該冇,要睇睇。(復合?)冇諗喇!」

對於被指誤墮陷阱,他表示世事無奇不有,但拒回應是否「中招」,並指會繼續玩微信:「方便同朋友傾偈,但一向要我驗證先得。(更加小心?)係啦!都會。」

吳卓羲放下兒女私情投入工作。
吳卓羲放下兒女私情投入工作。
徐子珊表示沒有安慰Ron,兩人向來不談私事。
徐子珊表示沒有安慰Ron,兩人向來不談私事。

張馨予改電話號碼防Ron箍煲

無綫小生吳卓羲(Ron)被指與富家女互傳情慾短訊,令內地女友張馨予死心分手,她表示兩人關係早應結束,故決定狠下心腸改電話號碼以防Ron箍煲!

對於有指Ron可能誤墮桃色陷阱,馨予仍寄語同情:「希望他捱過風浪,以後要小心。」而昨日她在北京拍戲時不慎露出後腰愛的紋身,似仍未捨得洗走愛的紋身。

Orignal From: 吳卓羲放下兒女情繼續玩微信 張馨予改電話號碼防Ron箍煲

沒有留言:

發佈留言