2012年3月23日星期五

3.25前 50藝人選特首 過半數投白票

大封面


3. 25前  50藝人選特首 過半數投白票


2012年03月23日

3. 25特首選舉星期日舉行,經過一輪泥漿式摔角加自殺式突襲,準特首唐英年、梁振英和何俊仁,還有三天,便要步入生死一刻。

今次特首小圈子選舉,你我他雖然睇到火滾摩拳擦掌,無奈都冇份投票。不過,正如唐唐話齋,香港核心價值之一就係有言論自由。 3. 25選舉前,《忽周》公平、公正、公開訪問了 53位藝人,在冇人講大話之下,一人一票揀選他們心目中的特首人選。

結果投白票竟然過半數,梁振英排第二,塘邊鶴何俊仁排第三,臨尾發力的唐唐, sorry,又包尾!咁多藝人投白票,小圈子選舉不得民心,可見一斑。

在兩場廝殺辯論中,準特首唐英年、梁振英和何俊仁埋身肉搏,結果兩場鬧劇均令三個人在民調中支持度下跌,三個人都是輸家。 3. 25選舉,有機會與藝人投票結果一樣,流選收場
在兩場廝殺辯論中,準特首唐英年、梁振英和何俊仁埋身肉搏,結果兩場鬧劇均令三個人在民調中支持度下跌,三個人都是輸家。 3. 25選舉,有機會與藝人投票結果一樣,流選收場。

藝人支持流選


縱使有藝人不想惹麻煩而拒絕投票,但本刊仍成功訪問 53位藝人,當中只有唔夠一半的藝人會投票給三位準特首,而過半數藝人堅持投白票,不少藝人表明希望今次特首選舉會流選洗牌再 嚟過。

撐梁振英


唐唐有證據咪攞出 嚟
唐唐有證據咪攞出嚟


CY有領導風範

撐唐英年



覺得 CY係共產黨


CY當選會有天災人禍

撐何俊仁



梁、唐兩個都爛


何俊仁清白 啲

投白票



三個都揀唔落


冇一個適合做特首




在 53位藝人投票當中,三個準特首加埋都唔夠白票多,望到數字只可嘆一聲!

特首選舉從泥漿摔角,演變成互揭陰私,最後更降格至潑婦罵街,原以為沉悶的兩場埋身肉搏辯論,卻出乎意料極具娛樂性,即使市民冇選擇權,但依然睇得痛快,笑得開懷。

藝人鬧爆小圈子



有幸成為 1,200個選委之一的導演黃百鳴,坦言自己最初提名唐英年,但經過唐唐被揭連串黑材料後,他表示對投票有所保留,到現時仍未下定主意會投邊個。

理應嚴肅的特首選戰變成一場鬧劇,唔使長毛梁國雄提醒市民,都知這次只得 1,200個選委的小圈子選舉制度,並無代表性。因此港大民研總監鍾庭耀,便會在 3月 23日(星期五),舉行一個全民選特首的影子選舉,讓七百萬市民投票。

本刊今期亦成功訪問 53位藝人,當中有不少人鬧爆今次的小圈子選舉欠公信力。在電視劇做慣警察的謝天華說:「依家得 1,200人投票,我哋又冇得揀,變咗成件事好似唔關我哋市民事囉!最好就梗係一人一票啦!」而本身是區議員的白韻琹亦說:「支持一人一票普選,唔要官官相衞,更加唔要一個講大話嘅人做我哋特首!」

袁彌明:覺得 CY係共產黨


在參選之初,原本民意一直領先的梁振英,在進入特首決戰一刻,突然遭唐英年投放 23條防暴隊和商台續牌兩枚炸彈,使梁民調支持率即時下滑,跌穿四成。而本身屬選民力量,力撐唐英年的袁彌明亦毫無保留說出感受:「我覺得梁振英係共產黨員,驚佢當選會鐵腕治港,到時香港只會亂上加亂。而且我信唐英年講嘅嘢!」

選戰發展至今,似乎對幾位候選人都真係揀唔落手,至於風水師麥玲玲則從唐梁二人的面相作分析,最後決定投唐唐一票,她說:「梁振英面相較單薄,福份差。雖然唐英年聰明才智唔及梁振英,不過從面相命格嚟講,佢一世夠運,香港會繼續 keep住平穩。但若然梁當選,香港會有好多天災人禍發生。」

黃百鳴:提名唐唐唔代表揀佢


雖然成功偷襲死敵梁振英,不過大口洩密的唐英年亦唔好過。在爆大鑊後,唐唐縱使得到市民投信任一票,但同時亦令唔少人對他所餘無幾的形象大打折扣。更大鑊的是,唐唐今次自殺式報復,令不少選委決定「棄船」。

本身是選委的導演黃百鳴對本刊表示:「原本我提名咗唐英年,不過依家會有保留,因為有好多黑材料、揭瘡疤嘅事發生,已經唔係單純嘅君子之爭。就算當日提名佢都唔代表依家支持佢,到最後投邊個都仲諗緊,唔會呢一刻揀住,希望到時自己唔好揀錯。」如此說來,黃百鳴應不會投白票,相信選舉前他相當頭痕。

本刊今次訪問的藝人中,若不計投白票的,剩餘的藝人亦以支持梁振英較多。李司棋說:「其實唐唐理應有證據,先可以講梁振英有講過廿三條防暴隊同商台續牌嘅事。反而我見到梁振英面對指控 嗰陣沉着應戰,佢有領導風範,所以我覺得佢較適合做特首。」

唐唐岳少嘆百萬紅酒


唐英年和林建岳老友鬼鬼,唐英年早年除乘坐對方私人飛機暢遊法國南部外,日前本刊得到兩張照片。照片中,二人與一班紳士名流在陽明山莊把酒談歡。當晚飲了由 1979年至 2004年共 26支同一酒莊 Chateau Le Pin共值過百萬的超級紅酒。




唐唐和岳少密會嘆紅酒的陽明山莊會所,採用會員制,閒雜人等休想進入。


餐宴當晚,唐唐和岳少坐埋一齊,飲到面紅紅。

傳唐唐 冧舒淇



《蘋果日報》圖片

有傳唐唐一直心儀舒淇,唐唐更邀請女方一同乘坐岳少的私人飛機,結伴出席康城影展。被問到與唐唐相熟,舒淇早前故弄玄虛表示:「係人欣賞我都開心。」

同遊澳門





07年本刊拍得唐唐與岳少兩家人相約到澳門遊玩,二人更在於直升機候機室咬耳仔密密斟。

高登網特首投票


3.25小圈子選舉如箭在弦,選舉前除了有今次本刊的藝人投票外,坊間亦有唔少自發性投票。在高登網站中,網友投白票佔六成,排第二位的是何俊仁,第三是梁振英,包尾又係唐英年。至於由有共產黨背景的學友社舉辦,有 3,033名中學生參與的模擬投票中,有超過五成選梁振英( 51.4%),唐英年排第二( 20.2%),何俊仁則排第三( 17.0%),而白票則有 6.4%。




3033位中一至中六學生投票

鄭少秋:何俊仁清白 啲


至於一直得唔到阿爺眷顧的何俊仁,今屆特首之爭幾乎可以肯定係敗北收場。不過亦有藝人向他投以信任一票。鄭少秋說:「另外兩個都俾人爆咁多黑材料,相比之下,何俊仁應該清白 啲。而且我覺得佢係真心為香港市民服務。」張兆輝亦說:「其餘兩個都爛,惟有揀呢個!」其實不少投白票的藝人更認為三位候選人都揀唔落,香港認真可悲。

再爆唐唐岳少密會


此外,「課外活動」一籮籮的唐英年,與老死林建岳同樣熱愛紅酒。相識多年的二人,更經常結伴外遊,如早年傳出岳少便動用私人飛機載唐唐到法國酒莊品酒。 07年更遭本刊拍到二人帶埋家人到澳門暢遊。日前,本刊拍得展示於陽明山莊會所的兩幀照片。在其中一張相中,唐唐和岳少更站在一排價值過百萬的紅酒面前,笑意盈盈。咁老死,難怪當唐唐決定參選特首時,岳少便親自到會場造勢撐場。

還有三日便到選戰日,兩場辯論鬥到火紅火綠的唐英年和梁振英,難得偷得浮生半日閒,番書仔唐唐繼續崇尚西化,堅持一日一杯咖啡提提神;相反自詡是香港仔的梁振英,每日食晏都要到酒樓嘆一盅兩件。不過未穩操勝券的他們,即使食包嘆啡依然心事重重,與七百萬硬啃特首的市民一樣咁愁眉不展。

3月 21日唐唐落寞買咖啡




縱使在辯論中引爆炸彈,向梁振英來個絕地反擊,但黑材料纏身的唐英年,仍處劣勢。周三他做完商台訪問後,獨自到中環 IFC買咖啡。沒有助選團在身邊的他,一臉落寞。

3月 16日梁振英呆滯喫包




記者連日採訪,發現梁振英一到食晏時間,便會相約助選團到辦公室附近的酒樓嘆茶。雖然貴為準特首,但梁每次都沒有 book房,與普羅大眾齊齊坐大廳。而他食包時,顯得心事重重。

大師開路




在商台接受訪問後,唐唐離開時巧遇剛入職商台的陳志雲,大師即醒目地為唐唐開路。

網民惡搞專攻梁振英


經過連月來特首選戰,雖然唐英年輸頭威,但梁振英亦冇尾陣。近日網民幾乎偏重惡搞梁振英,專攻他的負面新聞,一張她和葉劉變身成紅衞兵的設計圖片最搞笑。臨近 3. 25,梁的民望明顯大不如前。













Orignal From: 3.25前 50藝人選特首 過半數投白票

沒有留言:

發佈留言