2012年3月30日星期五

增值做主持迎電視大戰 何傲兒處變不驚

有說今年公仔箱將掀起三國大戰,不少藝人聞風雞飛狗走,無綫小花何傲兒卻安坐一角靜觀其變,憑參演處境劇成功入屋的她,決意於本命年坐享其成,寄望可多接內地登台騷搵真銀!

將步入廿四年華的「龍女」何傲兒(Lily),轉眼已入行五年,由最初在劇集演「過鏡」角色,到開始獲加重戲份,去年更擔綱演出處境劇《誰家灶頭無煙火》,成為人生轉捩點!劇集播放期間,她幾乎日日跟觀眾「見面」,加上角色討好,贏得一班師奶青睞,成功入屋。Lily直言過往演出的角色,大多屬性格單純,跟男主角的感情線單線發展,直至最近參演新劇《雷霆掃毒》,飾演黃智賢的女友,首次發展複雜的多角戀:「我喺套劇度演一名社工,係一個好好嘅女朋友,但黃智賢唔珍惜我,後來仲飛咗我!」她笑言現實生活中從沒有被飛經驗,所以要問朋友攞靈感!

父母擔心冇人要

劇中另一突破,Lily要首次演出床上戲,讚黃智賢表現專業,絕無尷尬氣氛:「其實我哋只係喺張床度傾偈,我就露出膊頭,之前最激都係同陳智燊拍咀戲,所以呢套劇好多嘢對我嚟講都好新鮮!」但自言現實中並非黐身女友,認為拍拖最緊要有私人空間,仍然單身的她正物色「筍盤」,但向來對其戀事不聞不問的父母近來亦開始憂心忡忡,Lily說:「佢哋無啦啦好關注我嘅感情生活,鼓勵我識多啲朋友,唔好淨係識公司啲人,要擴闊吓個圈子,可能驚我大咗冇人要!」

忙於拍劇的Lily近來亦參與多個旅遊節目,今年初還踩入主持界,擔任晚宴主持及唱歌,並向主持經驗豐富的姐姐何傲芝取經:「平時有上堂學主持技巧,但好多嘢都要累積經驗,有時會請教家姐,會諗吓如果係佢嘅話會點處理,令自己做得更有信心。」她最想爭取多些返內地登台,除了收入可觀外,內地粉絲多數亦很熱情,慶幸沒有做出瘋狂行為:「我每次去佢哋都會送禮物畀我,仲有個佛山粉絲由我選港姐就開始支持我,好多年喇!」跟很多藝人一樣,Lily很想返內地拍劇,相信有助事業更上一層樓。

留守娘家等機會

隨着愈來愈多的免費電視台啟動,公仔箱大戰一觸即發,不少藝人被挖角,但Lily決定繼續留守無綫大本營:「自己唔諗咁多,同公司仲有咁多年約,公司畀好多機會我,都係做好依家嘅嘢先,好多嘢都唔到我諗。其實競爭每日都有,我會祝福離開咗公司嘅舊同事,希望佢哋喺第二度有更好嘅發展,世界係圓嘅,可能第日會一齊再合作!」未知是否受「世界末日論」影響,她坦言對很多事看法已大不同,以前對很多事都愛理不理,但最近就事事上心,思想亦變得成熟。

後記:減得就減

跟不少女生一樣,Lily視減肥為一生的使命,特別是夏天臨近,更加唔減唔得:「其實我有諗過,如果我唔係做呢行,我可能會再肥啲,因為想上鏡完美啲,我先有動力逼自己節制飲食!」她認為最好的減肥方法就是排毒減肥,試過只飲不食兩日就已減了七磅!

何傲兒感激公司支持,暫不打算離巢向外闖。

何傲兒感激公司支持,暫不打算離巢向外闖。

何傲兒(左)、何傲芝(右)家有主持達人何傲芝,何傲兒亦朝該路進發

何傲兒(左)、何傲芝(右)家有主持達人何傲芝,何傲兒亦朝該路進發。

何傲兒遭陳智燊奪去螢幕初吻,令她難忘

何傲兒遭陳智燊奪去螢幕初吻,令她難忘。

何傲兒(左)曾與佘詩曼做對手戲

何傲兒(左)曾與佘詩曼做對手戲。

雖港姐三甲不入,但相比下何傲兒發展更佳

雖港姐三甲不入,但相比下何傲兒發展更佳。

何傲兒寄望公司安排更多北上登台,開拓內地市場

何傲兒寄望公司安排更多北上登台,開拓內地市場。

何傲兒入行至今一直Keep Fit,身形未見走樣。

何傲兒入行至今一直Keep Fit,身形未見走樣。

處境劇=最佳溫室

「公仔箱」藝人眾多,要衝出重圍絕非易事,其中拍攝處境劇便是一個很好的踏腳石,皆因能夠於黃金時段日日與觀眾見面!

陳茵媺
06年港姐冠軍陳茵媺,初期主要為綜藝節目擔任主持,直到08年開始拍劇,並於處境劇《畢打自己人》飾演「陳寶拉」而為人熟悉,翌年更於台慶頒獎禮中奪「飛躍進步女藝員」。

鄭欣宜
唱歌出身的鄭欣宜在樂壇成績有目共睹,近年亦參演處境劇《畢打自己人》,令人開始留意其演技。其後,她獲邀參演多套電視劇,於賀歲電影《72家租客》及《我愛HK開心萬歲》亦有戲份。

龔嘉欣
龔嘉欣入行時以擔任主持為主,08年參演電視劇《盛裝舞步愛作戰》後活躍於電視圈,去年參演處境劇《誰家灶頭無煙火》,成功吸納一班忠實粉絲,於《我的如意狼君》中亦有不俗的表現。

Orignal From: 增值做主持迎電視大戰 何傲兒處變不驚

沒有留言:

發佈留言