2012年3月11日星期日

陳豪馬來西亞咖啡店結業

大馬咖啡店執笠 陳豪當儲經驗
2012-03-12 13:04:00

咖啡癡陳豪去年4月與友人在大馬合資開咖啡店,更為此而辭演無綫劇集《樂府藏龍》,一度惹來監製張乾文不滿。豈料開業不夠1年,陳豪便因為與拍檔意見分岐而玩完,損失逾6位數字。

然首次開咖啡店便失敗,但陳豪接受專訪時說:「冇搞啦。同人合作做生意就係咁,自己第一次,吸收經驗。」據悉損失逾6位數字,但陳豪拒絕透露。首次開業失敗,會否打擊日後開咖啡店信心?陳豪說:「唔會,我對咖啡熱誠只會有加冇減,我係追求咖啡質素,希望提升到最高。我都諗住喺香港搵地方,希望呢一、兩年內可以喺香港開到。」

陳豪喜在不同地方購買生咖啡豆回港自行烘焙,問將來渡蜜月會否帶女友陳茵媺體會咖啡之旅時,陳豪即耍手擰頭說:「唔會啦,咪悶餐飽,honey moon講明係甜嘛,梗係去啲浪漫地方啦。」

陳豪在大馬合資開咖啡店結業,無損其開店的信心。
陳豪在大馬合資開咖啡店結業,無損其開店的信心。

Orignal From: 陳豪馬來西亞咖啡店結業

沒有留言:

發佈留言