2012年3月20日星期二

木偶鼻離奇短咗 楊怡:假鼻?我呼吸到喎!

FACE週刊 第252期

伸縮功能


木偶鼻離奇短咗 楊怡:假鼻?我呼吸到喎!


2012年03月21日

楊怡同馬國明 孭飛 嘅《 On Call 36小時》上週大結局高收,一件頭馬明憑癡心冧爆求婚,成功追貼陳豪,成為全城第二筍盤,贏盡女粉絲心。

至於女主角楊怡,始終個鼻先最惹人關注,最神奇係有網友發現楊怡木偶鼻最近停止發育,仲離奇縮短。雖然楊怡神奇鼻可長可短,不過楊怡一於少理:「假鼻?我呼吸到喎!」

上週《 On Call 36小時》大結局,結局娘到震大團圓,師奶最 buy,平均收視 37點,最高 39點。馬明一劇上位,反而女主角楊怡,網民最關心佢個鼻多過演技。

週一楊怡以《名媛望族》造型出席影視展,靚鼻依然挺直,不過鼻頭明顯冇咁高兼縮短咗。
'12 3月縮水
週一楊怡以《名媛望族》造型出席影視展,靚鼻依然挺直,不過鼻頭明顯冇咁高兼縮短咗。

「人唔假就得!」


32歲楊怡靚鼻離奇變大,《 On》劇上映期間,已有唔少網友用假鼻去形容楊怡。不過最近忙住拍新劇《名媛望族》的她,木偶鼻突然停止生長,仲忽然縮水有回復原形趨勢。
對於木偶鼻時大時細,上週六( 17日)本刊搵楊怡回應,以往 嘅佢一問到靚鼻問題,會主動叫記者鍊鼻,不過當日楊怡不單止冇叫人鍊鼻,仲死都唔肯拍下側面照,似乎唔想靚鼻過分曝光。她說:「唔想再回應喇,我當笑話聽就算。(好多網友用假鼻形容你喎!)假鼻?我呼吸到喎!最緊要個人唔假, 啲戲唔假咪得囉!(最近個鼻好似短 咗,鼻頭細 咗喎!)吓?今次又細 咗呀?咁下次會唔會話我下巴尖 咗、個胸又大 咗、個籮又圓 咗呀?(即係有冇整番細?)唉……真係講得太多,我唔會再回應喇!」只要你唔再發育,網友咪冇嘢講,你咪唔使回應囉!

楊怡近年唔只個鼻再度發育,面形和下巴亦比之前更加突出,起晒角!
'11 9月最彎
楊怡近年唔只個鼻再度發育,面形和下巴亦比之前更加突出,起晒角!

木偶鼻離奇短咗 楊怡:假鼻?我呼吸到喎!

唔肯影側面


木偶鼻離奇短咗 楊怡:假鼻?我呼吸到喎!
最緊要啲戲唔假咪得囉!(真實對白)

上週六( 17日)楊怡為《名媛望族》開工,回應「假鼻」傳聞;不過一見攝記舉機,即保持正面,好難得之下先影到張側側哋。

楊怡未算大富大貴,不過亦有兩樓揸手, 09年以 617萬買入日出康城,現升值至 650萬,加埋同胞姊楊娜 02年買入嘅將軍澳中心,掂過「缺宅」馬明喎!




黃偉傑醫生




透明質酸開始溶!如果想整長個鼻,通常會用透明質酸打入個鼻樑度,不過效果就維持 6至 8個月左右啦,身體吸收後,就回復原狀要再打。如果突然變短,或者鼻頭突然變細,可能就係透明質酸開始溶;又或者佢打咗溶解劑令佢變細。

整容達人 DonDon




3至 6個月會縮番!整鼻通常得兩種,一種係植入假體、一種係透明質酸,咁通常都係打透明質酸。因為就算效果唔好都可以用溶解劑搞掂,做完手術大約腫兩個鐘就得㗎喇,價錢大約 8,000至 10,000蚊左右啦,不過 3-6個月會縮番。想維持嘅話要再打,如果係鼻頭變細有可能係透明質酸冇咗;亦有可能係開刀做手術。喺鼻頭入面開兩刀,割走啲肉咁就細啲喇,價錢大約 15,000至 20,000蚊度啦!

《 On Call》收得添食


《 On》劇收得,下週三( 28日)梁乃鵬博士、無綫副主席會再請食飯,續集基本上開得。
《 On》劇收得,下週三( 28日)梁乃鵬博士、無綫副主席會再請食飯,續集基本上開得。

《 On Call 36小時》咁收得,加上結局入面,楊怡個病未好番,仲有幾 pair情侶未埋單,劇情有排發揮,續集應該開硬。上週六( 17日)楊怡和馬國明出錢慰勞一眾台前幕後,監製潘嘉德雖然開心,不過亦有少少愁,他說:「希望開到續集啦,不過亦未必係我開,都係等公司安排,我都係適合拍啲廿零集嘅劇。(《衝上雲霄 2》唔係你監製咩?)唔係我呀!邊個開都得㗎啦!我嚟緊開《巴不得媽媽》,由 Lisa姐搭黃淑儀、羅仲謙配黃智雯。都係廿集,呢啲啱我㗎喇!」

胡定欣繼續冧馬明


馬明、胡定欣雖然分咗手,不過大結局馬明向楊怡求婚冧到全城剩女師奶激讚,身為馬明前女友的胡定欣亦說:「我有睇,真係好感人,我哋仲有出街食飯同睇戲,(似乎翻撻有機會喎!)隨緣啦!」

第 24集馬明向楊怡求婚成功,但絲打最感動係馬明讀誓詞一幕。

第 24集馬明向楊怡求婚成功,但絲打最感動係馬明讀誓詞一幕。
第 24集馬明向楊怡求婚成功,但絲打最感動係馬明讀誓詞一幕。

胡定欣探馬國明班,之後仲做埋老臨在《 On》劇客串 6秒,真係另類支持男友。
胡定欣探馬國明班,之後仲做埋老臨在《 On》劇客串 6秒,真係另類支持男友。

胡定欣探馬國明班,之後仲做埋老臨在《 On》劇客串 6秒,真係另類支持男友。
同佢有出街食飯!

Orignal From: 木偶鼻離奇短咗 楊怡:假鼻?我呼吸到喎!

沒有留言:

發佈留言