2012年3月21日星期三

黎姿終極追仔 懷孕3個月

黎姿懷孕3個月 收淺水灣大屋
2012-03-21 14:11:00

最新一期《壹週刊》報道,40歲的黎姿年前誕下孖女家蔚、家鎂後,老公馬廷強體諒老婆佗孖B高鋒負重180磅,吃了不少苦頭,講明兩個夠哂數,反而黎姿唱反調,深明老公是思想傳統的潮州人,所以一直無全面修身,趁住仲有機會,博多鋪,追個「慈姑掟」。

據了解,再接再勵進行人工受孕的黎姿,已經成功有喜,一向「愛妻號」的馬廷強,已急不及待帶住老婆到淺水灣一帶睇過億豪宅,準備重賞大禮。有咗的黎姿開始翻倀,即使刻意披上頸巾,但仍掩蓋不住隆起小腹,孕味十足。

上月中黎姿出席閨中密友飯聚,身形明顯圓咗,又唔掂生冷食物,一名有份出席飯局的友人透露:「無見GiGi一個月,明顯又肥咗,仲刻意着住件褸唔肯除,我哋講笑係咪有咗?佢只係笑笑口冇答我,後來先知真係有!」

最新一期《壹週刊》報道,40歲的黎姿懷孕3個月,老公送淺水灣大屋做大禮。
壹週刊 第1150期:黎姿終極追仔 懷孕3個月 收淺水灣大屋

Orignal From: 黎姿終極追仔 懷孕3個月

沒有留言:

發佈留言