2012年3月13日星期二

東西宮鬥氣 陳敏之甩場 陳法拉玩遲到

東西宮鬥氣 幕後一肚氣
敏之甩場 法拉玩遲到



無綫劇《東西宮略》中夏迎春陳敏之與鍾無艷陳法拉鬥個你死我活,原來熒幕下兩人亦面和心不和。據悉敏之拍攝《東》劇期間經常度期接 job惹法拉不滿,觸怒法拉向劇組篤背脊,踢爆敏之開工甩場,二人戲裏戲外均鬥餐飽。

早前有指陳法拉與陳敏之去年拍攝無綫劇集《東西宮略》期間,法拉扮大牌和教敏之演戲而傳不和。然而,記者卻獲悉兩女不和原因,其實是敏之經常向劇組度期接外面工作有關。

陳法拉(左)與陳敏之上周宣傳《東西宮略》期間,搭晒膊頭扮老友。資料圖片

陳法拉(左)與陳敏之上周宣傳《東西宮略》期間,搭晒膊頭扮老友。資料圖片



據悉,敏之開拍《東》劇期間頻頻向劇組度期請假搵真銀,被打亂工作的法拉極度不滿,多次向劇組投訴。有次敏之又再向劇組度期接 job,並揚言會於晚上 11時趕返來開工,法拉忍不住向劇組篤敏之背脊說:「佢唔返㗎喎!」意指敏之將會甩場。敏之獲悉後勁㷫,與法拉開工時刻意玩遲到,但法拉亦不甘示弱一於鬥遲。

《東西宮略》的鍾無艷陳法拉與夏迎春陳敏之由戲內鬥到戲外。劇照

《東西宮略》的鍾無艷陳法拉與夏迎春陳敏之由戲內鬥到戲外。劇照

兩人上周接受商台訪問,有指法拉事後向無綫詐型稱不欲與敏之同場。資料圖片

兩人上周接受商台訪問,有指法拉事後向無綫詐型稱不欲與敏之同場。資料圖片

宣傳扮老友


儘管近日法拉與敏之出席宣傳活動時扮老友,但上周三兩人到商台接受訪問後,有人聽到法拉向無綫詐型說:「點解唔搵我同安仔(郭晉安)一齊出嚟呀?點解係佢(敏之)呀?」
記者前日致電《東》劇監製黃偉聲,問敏之是否經常度期?他說:「每個演員都有度期,成個製作過程咁長,唔通唔畀佢做出邊嘢搵吓錢咩?」問到法拉是否為此不滿?他稱:「佢冇直接同我講過,但有聽 PA(助導)講過, rundown調動,法拉個戲好重,有時 PA度咗啲嘢畀佢,個妝轉嚟轉去冇得休息,法拉會要求跳拍,或者話:『唔拍啦,我返去休息。』有調動,演員唔開心都好正常。」法拉是否曾踢爆敏之甩場?他說:「冇親耳聽到,但聽 PA提過。兩個都咁重戲咁辛苦,爭取時間休息,難免有時你遲吓我遲吓。」
對於法拉不滿自己經常度期,敏之昨回應:「咁搞笑?應該唔會,大家係好朋友,基本上度期大家都知道,每個人都有度期,呢啲傳聞啫。」而法拉昨笑着回應說:「東西宮係不和㗎喎!個個演員都有度期㗎啦,好正常啫,我哋冇不和。」

Orignal From: 東西宮鬥氣 陳敏之甩場 陳法拉玩遲到

沒有留言:

發佈留言