2012年3月23日星期五

監製睇中加戲份 《On Call》一康(魏焌皓)靠肌上位

忽然1周 第869期

娛一叮


監製睇中加戲份 《 On Call》一康靠肌上位


2012年03月23日

《 On Call 36小時》上周播出大結局,收視最高 39點,帶挈飾演馬國明細佬張一康的魏焌皓( Nathan)極速上位。一康雖然半身癱瘓,但勝在斯文靚仔、形象健康,話咁快吸納師奶、妹妹粉絲。無綫見「一康」勢好,即加重了他在《結•分@謊情式》的戲份,上位有望。

外表看似瘦削的「一康」,原來係鋼條筋肉人,擁 40吋巨胸的他,結實胸肌拍得住大隻謙(羅仲謙)。曾是籃球隊成員的他,原來不時在樂華 邨與波友打籃球,而不拘小節的他更不介意在球場換衫兼除衫抹汗,六嚿腹肌睇到在場學生嘩嘩聲!

魏焌皓
40吋胸肌
現實中嘅一康,屬陽光大男孩,而且身形相當有睇頭,難怪被無綫力捧。

繼大隻謙及袁偉豪後,無 綫近日力捧肌男一族。而練得一身肌肉的魏焌皓,擁有陽光笑容,甚有觀眾緣。在《 On Call》中,他角色討好,加上與晶晶(張慧雯飾)拍拖未幾便因救人意外身亡,劇情催淚,得到萬千觀眾同情,就連楊千嬅都說因一康的死而喪喊。

魏焌皓
劇中一康與晶晶(張慧雯)拍拖不久便意外身亡。現實中,兩人甚老友,更唔排除將來有機會發展。

魏焌皓
打打吓波,有學生將籃球掟到魏焌皓身旁,他把籃球掟番俾班學生時,學生興奮地說:「一康幫我執波呀!」

魏焌皓
除了胸肌,「一康」亦有一雙麒麟臂。

魏焌皓
曾是籃球隊隊長嘅魏焌皓,當日多次射籃入樽,技術唔錯噃!

樂易玲:加多 啲戲俾佢


除了《 On Call》,每晚的處境劇《結•分@謊情式》亦會見到魏焌皓。劇中他飾演張兆輝的烏龍下屬,本來只是插科打諢的角色,但據知《結》劇監製關永忠為食住「一康」人氣,劇中忽然改橋,將原本潘曉彤(張兆輝疑似女兒)與羅鈞滿(滕麗名細佬)的感情線,改為魏焌皓。
求證關永忠,他亦認加戲俾魏焌皓:「魏焌皓條件幾好,佢讀藝訓班時我已經睇中佢。過多兩星期, 喺《結•分@謊情式》佢同潘曉彤會有感情線。佢 嘅戲多 咗,並唔係因為一康效應,而係劇情一早設計 咗,只係劇情發展未到佢。」除了監製撐,樂易玲亦話明會捧:「我覺得魏焌皓 喺《 On Call》做得幾好,好多觀眾、網友都讚佢,話佢係翻版羅仲謙。監製加多 啲戲俾佢咪好囉。」

魏焌皓自小父母已離異,現時他與母親及家姐居於觀塘公屋。為擔起養家嘅責任, Nathan唔單止默默工作,平時亦相當慳家
魏焌皓自小父母已離異,現時他與母親及家姐居於觀塘公屋。為擔起養家嘅責任, Nathan唔單止默默工作,平時亦相當慳家。

魏焌皓平時出入唔係地鐵就巴士。當日佢搭巴士時,後面嘅女學生不時眼甘甘望住佢。
魏焌皓平時出入唔係地鐵就巴士。當日佢搭巴士時,後面嘅女學生不時眼甘甘望住佢。

街場打籃球


著名食評網「 Open Rice」都搵「一康」拍廣告。如果你眼利的話,你會發現建設銀行廣告,「一康」都有份!
著名食評網「 Open Rice」都搵「一康」拍廣告。如果你眼利的話,你會發現建設銀行廣告,「一康」都有份!

據知「一康」在單親家庭長大,現時在電視台人工不多,雖然曾拍過建設銀行、太興奶茶等廣告,但收入始終不穩定。「一康」現時和母親及家姐居於觀塘公屋,因為要養家,他平時慳得就慳,希望可以賺到第一桶金盡快置業。
魏焌皓讀書時是學校籃球隊成員,擁有 40吋胸的他,亦心知健碩身材是賣點,於是不停操弗自己。他每星期最少做 5次健身,有時更會與朋友打籃球。上周五( 16日)下午四時許,他便相約友人到樂華 邨打籃球,其籃球技術有板有眼,多次射籃、入樽。當日剛巧附近有中學生在球場練波,學生哥都不禁說:「 嗰個係咪馬國明細佬?張一康 喺度打波喎……」而打到滿頭大汗的魏焌皓,更不介意在人前除衫抹汗,惹來觀眾席的學生哥大叫:「嘩!一康好大隻……」
打了個多小時波,魏焌皓打夠皮離去,並戴上 cap帽到附近巴士站等車,返回觀塘寓所。就最近人氣升,被監製加戲份,「一康」開心話:「真係要多謝監製俾機會我!《 On Call》出街後,託賴開始有觀眾注意到我,見到我會嗌『一康』或『細佬』,有女仔走埋 嚟叫我影相,又好怕醜話︰『你好靚仔』,真係好搞笑!」

《 On Call》人氣王


《 On Call 36小時》最大煽情位係一康辛辛苦苦追到女神之後,為咗救人而犧牲自己。網民對一康這個角色,亦讚不絕口。

魏焌皓
一康嘅遭遇已經不幸,仲要意外死埋,唔少人都睇到喊,網友更替他難過,而千嬅接受訪問時,坦言睇到呢幕亦忍唔住喊,要老公丁子高呵番。

魏焌皓

魏焌皓

魏焌皓

魏焌皓

魏焌皓憑「一康」帶挈,在《結.分@謊情式》中竟踢走羅鈞滿,與潘曉彤有感情線發展。
魏焌皓憑「一康」帶挈,在《結.分@謊情式》中竟踢走羅鈞滿,與潘曉彤有感情線發展。

大隻仔「胸」人上位


除了人氣急升、上位指數爆晒燈的魏焌皓外,其實近期電視界都有多名大隻男,個個恃勢行「胸」,排住隊等上位。

羅仲謙 40吋胸


羅仲謙 40吋胸

大隻謙自從被前女友傅穎指責「打女人」,加上捲入連串緋聞後,人氣稍為回落。靠《 On Call 36小時》成功洗底的他,新劇有《飛虎》,另他在《媽不得媽媽》首次擔正,有力反彈。
上位指數: ⇧ ⇧ ⇧ ⇧

梁烈唯 37吋胸


梁烈唯 37吋胸

梁烈唯演活弱者關二哥,人氣急升。梁烈唯在電影《天生愛情狂》會同黃智雯再續前緣,以及演出無綫重頭劇《大太監》。
上位指數: ⇧ ⇧ ⇧

王浩信 42吋胸


王浩信 42吋胸
《 Face》圖片

王浩信上年偷嗒 Cammi,好在愛妻陳自瑤原諒,擺平感情缺失。王浩信今年有《女警愛作戰》及《名媛望族》,加上即將榮升爸爸,明顯行運。
上位指數: ⇧ ⇧ ⇧

袁偉豪 39吋胸


袁偉豪 39吋胸

做過人體模特兒及搬運工人,直至 07年成為香港先生冠軍,及主演《結.分@謊情式》才捱出頭。袁偉豪今年在《天梯》、《拳王》及《法網狙擊》亦有份演出。
上位指數: ⇧ ⇧ ⇧ ⇧

Orignal From: 監製睇中加戲份 《On Call》一康(魏焌皓)靠肌上位

沒有留言:

發佈留言