2012年3月13日星期二

埋王維基堆拍音樂劇 60萬薛凱琪搶贏吳雨霏

FACE週刊 第251期

爭住唱


埋王維基堆拍音樂劇  60萬薛凱琪搶贏吳雨霏


2012年03月14日

拉鋸 2年,無綫和五大唱片公司仍未達成破冰協議,但王維基的新免費電視台「城市電訊」就趁機掟錢,斟掂歌手加盟拍劇,頭炮 gimmick將是 4月開拍的音樂劇。
男女主角暫定有老闆 friend底的環球唱片歌手吳雨霏和孫耀威,但據知王維基最想斟掂華納的薛凱琪和周柏豪,各以 60萬拍 20集過檔,若 2人日內落實簽紙,「吳孫」隨時被飛。


唔該借歪 設計對白
薛凱琪拍過戲又拍過電視劇,講真,演戲經驗豐富過 Kary吳雨霏;而因打爛水杯被惡搞的「大文豪」周柏豪,拍劇經驗同孫耀威都算係少,但勝在活躍樂壇,人氣搭夠!《蘋果日報》圖片

王維基預計今年尾新台啟播,已 着手籌備揼本用實景拍攝的劇集,強攻無綫頭炮鐵定是創新的音樂劇,將由多位歌星合演, 4月初開鏡。


城市電訊主席
王維基


吳雨霏去年 9月加盟環球,轉會後第一主打歌〈我本人〉即成為 3台冠軍歌,力捧下被王維基睇中。

招攬謝安琪


據知王維基與環球唱片關係較好,早已傾好孫耀威及吳雨霏埋堆拍劇,初步屬意 2人擔任男女主角,又唱又演冇難度;而關楚耀、劉美君更會亮相其他節目;而王維基一直想羅致入宮的謝安琪卻因唱片公司合約問題未解決,仍在洽談中,唔排除傾掂的話,會馬上為謝安琪度身訂做全新節目。

為女作對



《蘋果日報》圖片

孫耀威女友陳美詩去年為無 綫往沖繩拍特輯時遇車禍,事後孫大罵無 綫,今次轉投「城市電訊」撼無 綫可說合情合理。

林文龍
on call做醫生





林文龍及廖碧兒離巢 TVB後已落實簽約「城市電訊」,林文龍 6月將開拍一齣有關醫療的電視劇,他說:「我簽 咗兩年約,呢套劇同 TVB拍開 嘅好唔同。」不過廖碧兒就未被安排演出任何節目。

唔怕得罪


雖然與環球關係好,但知情人士透露,王維基亦同步努力游說華納唱片的薛凱琪和周柏豪,如傾掂數將換走吳雨霏和孫耀威。知情者說:「暫時套音樂劇大部分係環球歌星,但如果周柏豪同薛凱琪度到期肯拍,就會換走男女主角,情願調吳雨霏同孫耀威拍另一套劇;反正齣音樂劇仲有其他環球歌手關楚耀同劉美君,唔怕得罪環球。」
週一( 12日)記者致電華納唱片,發言人 Carmen承認跟王維基洽談合作事宜:「初步有接觸過,開過會見過面但未落實,佢哋都有興趣拍劇,視乎劇本同角色囉。(係咪搵過周柏豪同薛凱琪?)呢層唔方便透露。」至於會否因而搶走環球兩位主角位置,則不願回應。
環球唱片發言人 Sian則表示現階段王維基的電視台尚未公布音樂劇卡士而不便多講,只表示:「仲傾緊,劇本同檔期都仲執緊,唔排除有呢個合作機會,(王生會遷就兩個主角嘅檔期?)合作嘅嘢要互相配合。」咁啱傾,邊個做主角都冇所謂啦!


周柏豪只拍過幾齣港台劇,最近期的是前年《有房出租》,跟官恩娜(左)有床上戲。


薛凱琪一向傻大姐性格,跟吳雨霏相似,近年轉戰影壇成績不俗, 04年她在《學警雄心》飾演 Fiona一角好搶,前排無綫深夜都重播。

環球黨入侵


無綫有英皇撐,王維基亦跟環球唱片打好關係,招攬歌手過檔「城市電訊」拍劇作多方面發展,除有孫耀威及吳雨霏,其他環球歌手亦將拍住無綫叛將開新戲。

懸疑偵探劇


4月開拍,演員有黃日華同 21歲囡囡黃芷晴、唐寧及關楚耀(環球)。


黃芷晴


關楚耀


唐寧

時裝劇


10月開鏡,主要角色有劉美君(環球)及張可頤。


劉美君


張可頤

謝安琪客串



謝安琪

王維基正與環球唱片的謝安琪洽談合作拍劇,不過 Kay去向未定,加上她 3月份忙於為電影做宣傳,中港兩地走, 4月開拍嘅音樂劇未必有佢份,有都可能係客串。

Orignal From: 埋王維基堆拍音樂劇 60萬薛凱琪搶贏吳雨霏

沒有留言:

發佈留言