2012年3月13日星期二

Hea爆唔想捱 童顏萬綺雯拒騷無綫

FACE週刊 第251期

退休生活


Hea爆唔想捱 童顏萬綺雯拒騷無綫


2012年03月14日

近期電視台挖角潮,搞到 TVB慌失失,連亞視棄將都成目標,前亞姐更是 TVB頭號對象。先有 96年冠軍陳煒最近高調過檔,參與重頭劇《金枝貳》,可是出動到樂易玲去游說的索腿「馬小玲」萬綺雯,竟然請 TVB吃閉門羮。

原來 98年憑《我和殭屍有個約會》短裙晒 42吋長腿一炮而紅的萬綺雯,十幾年前已拒絕過無 綫,如今愛 hea過養尊處優生活保童顏的她,更加話之你。

Hea爆唔想捱 童顏萬綺雯拒騷無綫
41歲童顏師奶
我好易養!真實對白

王維基的「城市電訊」新電視台去年展開挖角潮,無 綫成重災區,在缺乏演員的危急關頭下,決定向亞視演員招手,首要是甚得觀眾緣的幾位前亞姐如陳煒、萬綺雯等。今年初 TVB高層樂易玲更親自出馬,十級誠意請 41歲萬綺雯(蚊蚊)出山加盟,豈料蚊蚊依然唔睬無綫。

萬綺雯 19歲選亞姐,當年皮膚白滑,但 baby fat,結果輸畀翁虹得亞軍
19歲亞姐驚艷
萬綺雯 19歲選亞姐,當年皮膚白滑,但 baby fat,結果輸畀翁虹得亞軍。

41歲童顏萬綺雯
27歲長腿最索
41歲童顏萬綺雯上週四( 8日)不施脂粉出現旺角,跟 14年前的索腿「馬小玲」(圖)相比,雖然 keep得算好但都有點師奶味!她表示:「暫時冇諗(拍劇)住。(演話劇)辛苦呀!諗住返 嚟休息。」《蘋果日報》圖片

撬足 14年


89年亞姐亞軍萬綺雯, 98年在亞視劇《我和殭屍有個約會》飾馬小玲跑出,據知情人士透露:「當年 TVB已秘密接觸蚊蚊,不過蚊蚊竟然用自己懶做理由,拒絕無 綫好意;幾年後無 綫又再搵佢,佢都唔肯過檔。」 08年離開亞視後轉戰內地, 3年內演過 3齣舞台劇,去年 12月演完《撒嬌女王》後回港休息。跟她友好及已過檔無 綫的陳煒,表示兩個月前聯絡過對方:「蚊蚊講過因為做完內地巡迴舞台劇想 唞吓,我諗佢唔係咁懶 嘅!」

41歲童顏萬綺雯
08年同老公以 420萬在西貢買入全幢物業,現市值達 950萬,都幾富貴!

近年在內地發展的萬綺雯,依然靠騷 42吋長腿拍廣告搵食,又演出過 3齣舞台劇
近年在內地發展的萬綺雯,依然靠騷 42吋長腿拍廣告搵食,又演出過 3齣舞台劇。


四圍遊

2千年同編劇陳耀輝(陳十三)閃婚,萬綺雯 8年後便離開亞視做少奶奶,不肯過檔無 綫,網上見她不時與老公開心遊埠, hea到極
2千年同編劇陳耀輝(陳十三)閃婚,萬綺雯 8年後便離開亞視做少奶奶,不肯過檔無 綫,網上見她不時與老公開心遊埠, hea到極。

「食素好易養」



萬綺雯與傭人到旺角帶貓貓睇醫生,未生過 BB又食齋的她身材消瘦。

上週四( 8日)本刊記者巧遇深居簡出的蚊蚊,就問佢挖角一事,她只輕輕帶過:「暫時全部都係好初步咁傾,暫時未有嘢可以講住,(陳生會否好大壓力?你唞咗咁耐?)佢冇大壓力,佢成日都話我好易養,我又食素。」而蚊蚊老公陳十三(陳耀輝)則在電話回應:「佢(蚊蚊)暫時冇工作,佢怕得罪人唔敢亂講 嘢,每間(電視台)都有合作機會 嘅。(係咪懶所以唔過 TVB?)懶又唔可以咁講,係就唔會上大陸做 嘢啦。」唔通人仔真係咁好賺? TVB要出手闊綽 啲至得喇!

過檔陳煒賣口乖: TVB係紮實啲


萬綺雯 hea爆避世,剛簽約 TVB的 38歲前亞姐陳煒則非常活躍,有份拍《金枝貳》之餘更頻頻上《五覺大戰》、《玄美人生》等綜藝節目,樹大好遮蔭果然唔同 啲!
上週二( 6日)陳煒對本刊記者表示,無 綫及王維基都有接觸過她,最終選擇了 TVB:「我 5年冇拍劇喇,最初係 TVB嘅監製文偉鴻搵我,佢話 4月開套時裝劇,一睇個角色就諗起我,所以搵我過去。我考慮過覺得 TVB係紮實 啲,王維基 嗰個始終係新台,所以揀 咗無 綫。( TVB重金挖你?)價錢唔好講,合理滿意啦!」陳煒出山,繼續避緊世 嘅萬綺雯仲要諗咩呢?

曾貴為亞視 icon的陳煒一簽約 TVB即勁忙,新節目《五覺大戰》都預埋佢玩,又成晚表現勁 high好專業
曾貴為亞視 icon的陳煒一簽約 TVB即勁忙,新節目《五覺大戰》都預埋佢玩,又成晚表現勁 high好專業。

攞到 TVB新證,陳煒即興奮地在微博寫:「我張職員咭(卡)辦到了!」
攞到 TVB新證,陳煒即興奮地在微博寫:「我張職員咭(卡)辦到了!」

陳煒老公顏志行經營台灣上市公司,經常港台兩邊飛,難得本月 3日在港陪老婆睇林憶蓮演唱會, 2人拖手入場,非常甜蜜。
拖手行
陳煒老公顏志行經營台灣上市公司,經常港台兩邊飛,難得本月 3日在港陪老婆睇林憶蓮演唱會, 2人拖手入場,非常甜蜜。


調皮打
紅館外有人向陳煒兜售螢光棒,陳煒調皮用螢光棒輕打老公額頭。

加入無 綫大家庭後,陳煒即接拍《金枝慾孽 2》,雖然只屬客串,但話晒係重頭劇,呢鋪明益陳煒。
加入無 綫大家庭後,陳煒即接拍《金枝慾孽 2》,雖然只屬客串,但話晒係重頭劇,呢鋪明益陳煒。

Orignal From: Hea爆唔想捱 童顏萬綺雯拒騷無綫

沒有留言:

發佈留言