2012年3月23日星期五

黃金視窗:神獸天使倒奶戰

錢國偉監製的無綫節目最愛用暴乳族鏡頭前倒奶,新節目《五覺大戰》同樣衍生八名神獸天使,她們未必擁有天使臉孔,但勝在個個有魔鬼身材。當中較養眼的要數去年曾參選港姐被冠以「怪胸人」的白雲,她 E奶見光即谷出深長事業線。金剛緋聞女友蔡慧欣的 D奶導彈都不弱。眾女均望衝出布景板,不惜賣肉博上位,不過她們一旦騎呢過火位,神獸天使也分分鐘變怪獸天使。 撰文:比華利

八位神獸天使大賣身材,望博得機會衝出布景板成明日之星。 攝影:陳順禎 

八位神獸天使大賣身材,望博得機會衝出布景板成明日之星。 攝影:陳順禎


白雲(講唔猿)


24歲  35E  24  34
35E暴乳的白雲擁豐滿上圍,拋胸示人的她說:「我雖然嫌自己肥肥哋,好想減下大髀,但慶幸次次減親肥,個胸一定唔會瘦,呢啲咪證明我唔係假嘢,純天然囉。」白雲接受性感演出,唯一是三點不露,如要接拍床戲,她首選陳小春做對手,白雲冧爆小春:「我由細到大都覺得小春好 man,將來擇偶都揀呢類。」

白雲(講唔猿)

白雲(講唔猿)

劉蔚萱(嘴刁鵰)

劉蔚萱(嘴刁鵰)

劉蔚萱(嘴刁鵰)


23歲  33C  22  34
去年加拿大回流香港參選港姐落敗的劉蔚萱,外表斯文,一開聲便牙尖嘴利。把低胸背心打結變 bra top搶鏡的劉蔚萱,展露事業線之餘,晒出胸懷大痣:「我都真係胸懷大志㗎,有本錢唔介意行性感。」

張嘉汶(招財貓)


20歲  32B  23  33
模特兒出身的張嘉汶由新加坡來港,她不介意行性感,拍照當日明知衣着輸蝕,馬上把背心打結露腰搶鏡。問到最想跟哪位男藝人合作?她爆頭才想到:「洪卓立啦,佢小白臉咁,傻更更,請我拍 MV就好啦!」

張嘉汶(招財貓)

張嘉汶(招財貓)

馮秀華(心思獅)

馮秀華(心思獅)

馮秀華(心思獅)


23歲  31B  24  32
馮秀華原來是模楊梓瑤( Carol)同門,首次參演電視節目令她留下深刻印象:「記得第一日錄影,我嚇到腳震震,又唔敢講嘢,好彩錢嘉樂畀咗好多鼓勵。」馮秀華稱已適應節目流程,由啞巴變為開籠雀,未埋位時跟其她女生雞啄唔斷。

陳芷尤(蛇蛇 gwer)


23歲  34C  24  34
驟眼看去有點像鍾麗緹的陳芷尤,身形嬌小卻擁 33C巨咪,穿上背心花裙,配上腰帶,輕輕一束便谷胸。陳芷尤曾參選港姐,最大目標是加入娛樂圈:「我好恨拍戲,醜女角色都唔怕做,如果可以揀,我想試吓演野蠻女友,降服純品小男友。」

陳芷尤(蛇蛇 gwer)

陳芷尤(蛇蛇 gwer)

胡中慧(唔持狗)

胡中慧(唔持狗)

胡中慧(唔持狗)


24歲  34C  24  35
神獸天使中,以胡中慧的身形最高䠷,她希望有機會朝模特兒界發展,並視名模周汶錡為目標:「我想好似周汶錡咁,行出嚟儀態萬千,好識擺好靚嘅甫士。」恨做模特兒的胡中慧首要忍口戒食,經常零食不離身的她,因不停吃糖果,身形默默向橫發展,她要好好控制食慾,否則她的星途便如其名唔持久。

黃梓柔(珍豬仔)


19歲  32B  24  33
性格害羞的黃梓柔,充滿青春氣息,自爆朋友指她酷似陳法拉:「家磈面脹咗冇咁似,我覺得似法拉都幾好,佢人又靚又好戲。」可想如法拉一樣好命嫁入豪門?黃梓柔非常認同:「呢個當然啦。」她是眾神獸天使中年紀最細,其他七女視她如妹妹,照顧有加。

黃梓柔(珍豬仔)

黃梓柔(珍豬仔)

蔡慧欣(騰騰雞)

蔡慧欣(騰騰雞)

蔡慧欣(騰騰雞)


21歲  32D  23  34.5
蔡慧欣在首集節目扮護士盪奶玩飄移,倒瀉 32D奶火速上位,近日素顏照曝光卻被取笑像 40歲師奶,倒奶變倒米,蔡慧欣無奈說:「嗰日咁啱我水土不服,皮膚差咗咋。」年紀輕輕的蔡慧欣對樣貌身材信心十足:「我唔需要整容,要整就最想瘦面,但又怕打針會好痛。」有指金剛對她展開熱烈追求,蔡慧欣直認不抗拒:「作為朋友佢好搞笑,我哋做住朋友先啦,有冇發展機會真係要相處吓先知。」

Orignal From: 黃金視窗:神獸天使倒奶戰

沒有留言:

發佈留言