2012年3月22日星期四

《On Call》憑死上位 一康魏焌皓挑機羅仲謙

剛播畢的《On Call 36小時》令細佬「一康」魏焌皓(Nathan)彈起,連大肚婆楊千嬅都公開大讚:「馬國明細佬死咗,我都忍唔住哭,老公丁子高都問我睇乜?」大隻Nathan唔只夠靚仔,40吋巨胸同無敵手瓜起 ,力壓羅仲謙成功上位,可是有名無利,自認窮鬼的他,為養家,三餐只能捱大排檔,盡量慳得一蚊得一蚊。

憑「翻版羅仲謙」封號突圍而出的魏焌皓(Nathan) ,因於《On Call 36小時》飾演傷殘人士,所以全劇都要坐輪椅,最後更意外死亡,不幸地,結實胸肌無用武之地!唔緊要,記者即邀約每周勤做三天運動的他,於鏡頭前大晒40吋巨胸,加埋俊樣,問你死未?Nathan算係半個健身教練,在健身室做推肩及舉啞鈴等擴胸運動,十分鐘唔使已大汗疊細汗,順手拉起背心抹汗,WOW,六塊腹肌盡入眼簾。「我以前係瘦骨仙,瘦到連服裝間阿姐都話無啱我size嘅褲,所以喺《情越雙白線》中演蠱惑仔,點做都唔似可以兇到人,之後我就發憤,努力健身,操咗年幾都算有成績啦。」

脫貧有望

Nathan畢業於2008年第23期無綫電視藝員訓練班,曾演出多部劇集,「由細到大我都無錢,所以好自卑;而家係賺到人氣,個個都叫我做一康,甚至有少女衝上前要求合照。不過,仍然無乜錢,我要交租、畀家用屋企,平日要慳住使,我目標好低咋,只要養到屋企人,揸到部爛車就夠。」唔怪得做完運動後,Nathan只能去大排檔醫肚,據知無綫有意同佢改簽經理人合約,相信魏焌皓好快會「脫貧」。

魏焌皓(Nathan)拉起背心抹汗,六塊腹肌盡現。
Nathan拉起背心抹汗,六塊腹肌盡現。
以前是瘦骨仙的魏焌皓(Nathan),為了飾演蠱惑仔而健身幾年,現在總算有點成績。
以前是瘦骨仙的Nathan,為了飾演蠱惑仔而健身幾年,現在總算有點成績。
魏焌皓(Nathan)每周勤做三日健身,操弗身形。
Nathan每周勤做三日健身,操弗身形。
做完運動都只去大排檔醫肚,魏焌皓(Nathan)真係慳家。
做完運動都只去大排檔醫肚,Nathan真係慳家。

Orignal From: 《On Call》憑死上位 一康魏焌皓挑機羅仲謙

沒有留言:

發佈留言