2012年3月17日星期六

黃金視窗:馬國明遲來出頭天

在剛剛大結局的無綫劇《 On Call 36小時》中,馬國明(馬明)飾演的張一健叫好又叫座,人氣急升。藝員訓練班出身的馬明,做過甲乙丙沒名字的角色,又試過穿道具戲服扮「小強」為黃子華的《藍天》拍 MV,直到近年所拍的劇集,先後獲讚賞,令他的演藝事業漸露曙光。捱足 12年的馬明坦言:「我冇諗過有呢個成績,成功與否唔係自己一個人嘅努力,仲有好多配合。」

入行 12年,馬國明坦言畀心機之餘亦要靠運氣,終在事業上有所成就。 攝影:陳慧安

入行 12年,馬國明坦言畀心機之餘亦要靠運氣,終在事業上有所成就。 攝影:陳慧安


談到今次張一健的成功,日前馬國明接受訪問時說:「初初真係冇諗到會有呢個成績,呢個角色同我以前嘅比較,其實都係啲斯斯文文、性格上又冇乜特別,但係嗰陣時睇劇本覺得好好,聽故事嗰陣都有啲眼濕濕。」

馬明續說:「雖然我好鍾意,但唔敢有好大期望,好似之前有好多係劇集受歡迎多過我,點知今次出嚟,感覺多咗好多觀眾鍾意睇馬國明。」

楊怡與馬國明於《 On Call》有情人終成眷屬,觀眾當然叫好。 劇照

楊怡與馬國明於《 On Call》有情人終成眷屬,觀眾當然叫好。 劇照

馬國明在《 On Call》飾演醫生,觀眾十分受落。 劇照

馬國明在《 On Call》飾演醫生,觀眾十分受落。 劇照

捱足十二年


事實上有網友大讚馬明今次的演出,可惜他正趕拍《名媛望族》的關係,仍未認真看過自己的演出:「可能今次嘅角色唔使再扮仔,係比較成熟,接近我現實嘅年紀,德哥(監製潘嘉德)覺得外型同性格都幾啱我做,咪搵我拍,我入行到家拍咗三套德哥監製嘅戲,收視同口碑都唔錯,佢讚我越嚟越好。」
不少前輩曾說最少要做十年才可登上小生的位置,馬明捱足十二年,現階段在事業上終於有所成就,他覺得心機和運氣不可或缺,最重要亦要視乎對娛樂圈的興趣,他說:「好坦白講,如果我今時今日都仲等緊機會,都唔知會唔會捱落去,呢行真係唔係易捱,除非你好好運,一出嚟就順風順水,不過通常都冇,唔知幾個人裏面先至有一個。」

馬國明與一班新人演的實習醫生,成功為劇集帶來新鮮感。 劇照

馬國明與一班新人演的實習醫生,成功為劇集帶來新鮮感。 劇照

馬國明當年參與吳鎮宇孭飛的《衝上雲宵》,同劇的吳卓羲、黃宗澤、陳鍵鋒早已獨當一面。 資料圖片

馬國明當年參與吳鎮宇孭飛的《衝上雲宵》,同劇的吳卓羲、黃宗澤、陳鍵鋒早已獨當一面。 資料圖片

老戲骨難求


即使事業有起色,馬明直言不會有飄飄然的感覺:「我都三十幾歲人,唔會突然間有呢個感覺,就算信心亦唔會特別多喎,咪同平時一樣,拍戲唔係次次都係做張一健呢類角色,一定會有其他嘗試,每個角色亦會有唔同特質,都係要同導演、對手研究。做戲同唱歌做運動一樣,你呢場做得好,唔代表下一場都係,都係要自己畀心機。任何比賽都唔會成日贏,一定會有輸嘅時候,打得唔好咪輸,做人都一樣,只要能力範圍做好,成功與否交畀個天。」
隨着免費電視台的數目增加,無綫台前幕後一度受挖角潮影響,無綫已經力谷藝員上位,亦在製作上投放更多的資源,可惜最近不少資深的老戲骨相繼離巢,馬明亦有感而發說:「我以前做訪問都曾經講過,小生唔難搵,喺訓練班搵啱人選,度身同佢拍兩、三套劇集,再搵啲老戲骨撐住佢咪冇問題;反而做咗二、三十年嗰啲老戲骨難求,呢班人真係好緊要,冇咗就冇咗,對拍戲多少都會覺得麻煩,如果一個主角嘅屋企人,全部都係特約同臨時演員都幾驚,好多嘢靠一個人係做唔到,冇咗互動同熟悉嘅面孔,觀眾都要去調節。」
凡事有弊亦有利,人事上的衝擊造就不少上位機會,馬明說:「好似《 On Call》有好多新人演出,我成日都同佢哋講,叫佢哋要畀心機,因為走咗咁多人,多咗好多機會,家係睇吓邊個畀心機做戲,只要你把握到每個角色,工作量就會越嚟越多,監製好實際,佢哋唔使你送乜嘢畀佢,因為佢要人拍戲,只要你 OK交到貨,下一套咪會預埋你囉 。」

在無綫打滾多年,馬國明曾與郭晉安扮女人拍劇集《同撈同煲》。 資料圖片

在無綫打滾多年,馬國明曾與郭晉安扮女人拍劇集《同撈同煲》。 資料圖片

馬國明坦言與松哥(中)拍《蔡鍔與小鳳仙》時,藉機向他偷師學做戲。 資料圖片

馬國明坦言與松哥(中)拍《蔡鍔與小鳳仙》時,藉機向他偷師學做戲。 資料圖片

馬明又說:「呢度唯一係叫穩定,無綫呢度係一間好學校,就算你初頭出嚟拍得幾差,都會 keep住畀你拍,等你磨練吓再等吓一個機會,唔會冇嘢畀你做,只不過係學滿師啲人走咗 。」

向松哥偷師


笑問他又是否已經學滿師?馬明笑說:「我唔知呀!呢啲要人哋話,唔係自己講,你問我會覺得仲有好多嘢可以再進步,松哥(劉松仁)成日都講呢行係無止境,佢到家都唔係百分百有信心做好每一個角色,佢仲話千祈唔好覺得自己得,得嗰個死嗰個。」
馬明還笑說:「之前同松哥拍《蔡鍔與小鳳仙》,已經喺佢身上學到嘢,今次拍《名媛》仲學得多,你睇到佢點做,點樣攞到個方向,我呢啲醒目仔袋咗好多錢落袋!」被笑稱是「遲來的醒目仔」,馬明亦不禁笑說:「遲到好過冇到,好多嘢係講因緣際遇,做咗咁多年都好認命,好似我上年全年都係做緊啲奸奸哋嘅角色,今年《 On Call》做忠嘅角色又有新鮮感,連帶啲做好 fresh嘅實習醫生,亦畀咗好多新鮮感畀觀眾,如果我一路 keep住做同一類角色,可能呢個角色嘅迴響冇咁大。」

愛情大悶蛋


馬國明雖然人氣急升,但仍覺得演技有很多進步空間。 

馬國明雖然人氣急升,但仍覺得演技有很多進步空間。


過往馬明接受訪問,多次提及「愛錢多過獎」,他不諱言至今這想法仍未有變,他笑說:「我都係市劊啲睇錢,希望搵多啲外快,等生活有保障先,獎項呢啲有咪錦上添花,冇咪戥人開心,太多嘢控制唔到,有同冇獎都係要咁做。」

馬國明在 2006年奪得飛躍進步男藝員,是演藝事業一大鼓勵。 資料圖片

馬國明在 2006年奪得飛躍進步男藝員,是演藝事業一大鼓勵。 資料圖片

馬國明終承認與胡定欣的一段情。 資料圖片

馬國明終承認與胡定欣的一段情。 資料圖片

享受單身


最近承認與胡定欣拍過拖的馬明,感情生活再被大家關注,馬明說:「家好享受單身一個人,唔使煩,我唔係安慰自己,只不過我份人不嬲都唔怕悶,因為我自己真係幾悶,所以覺得冇乜嘢,隨遇而安喇,啱就冇所謂,家都未有目標,我唔係好急,穩定事業先喇!」

Orignal From: 黃金視窗:馬國明遲來出頭天

沒有留言:

發佈留言