2012年3月22日星期四

無綫藝人楊英偉4百萬搞親子戲團

名人戰商界——
為教育怪獸家長 楊英偉4百萬搞親子戲團


演藝學院畢業的楊英偉,多年來除了參與電視演出,還主力發展教育工作,成立「舞戲製作有限公司」教導小朋友戲劇及魔術。今年他再接再厲,豪花4百萬跟好友合作搞了親子劇團「咪嚤音樂劇團」(MeMeMoreMore),希望好好教育一班怪獸家長。

楊英偉今次跟李紫昕(Purple姐姐)、高正安(Andy哥哥)和柳文興(紐紋)拍檔搞劇團,原來一直是他的夢想,「其實一直都好想搞,因為香港真係好缺乏呢類嘅原創又集合音樂同魔術嘅親子舞台劇,但係以前又無地方排練,咁啱想搞就搵到呢個地方,大家有個聚腳地差好遠。」

劇團名為「MeMeMoreMore」,就是希望提醒香港父母的生活態度,英偉說:「依家教育制度太過緊張小朋友學業成績,搞到啲家長變晒怪獸家長,令到啲小朋友面對好大壓力,其實做人可以MeMore啲,用輕鬆態度去生活,一家人都會和諧啲,所以我哋劇團都會以教育怪獸家長同令小朋友開心為己任!」

場地難求

英偉認為現在搞劇團面對最大難題就是地方問題,「不論係緋練場地,亦話係演出場地,香港都好難搵到,好似我哋部新劇,原本諗住復活節做,但係租唔到場,搞到五月先做到,絕對影響咗劇團嘅生存空間。」

楊英偉認為用了300多萬買下這個約800呎的工廠單位,再花了30多萬裝修,有個永久會址絕對值得。
英偉認為用了300多萬買下這個約800呎的工廠單位,再花了30多萬裝修,有個永久會址絕對值得。
劇團的創業劇作《怪獸國王灰姑娘》將於五月隆重登場,所以楊英偉和李紫昕(Purple姐姐)近日積極綵排。
劇團的創業劇作《怪獸國王灰姑娘》將於五月隆重登場,所以英偉和Purple姐姐近日積極綵排。
劇團四個搞手除了要主演外,還有不同職能,楊英偉負責編劇和導演、李紫昕(Purple姐姐)負責搞音樂、高正安(Andy哥哥)(右二)負責魔術和紐紋則負責道具。
劇團四個搞手除了要主演外,還有不同職能,英偉負責編劇和導演、Purple姐姐負責搞音樂、Andy哥哥(右二)負責魔術和紐紋則負責道具。
楊英偉刻意將會址裝修得較有童真,設施亦相當齊備,有廚房、浴室、亦有麻雀房,令大家的工作氣氛更好。
英偉刻意將會址裝修得較有童真,設施亦相當齊備,有廚房、浴室、亦有麻雀房,令大家的工作氣氛更好。
「咪嚤音樂劇團」(MeMeMoreMore)

Orignal From: 無綫藝人楊英偉4百萬搞親子戲團

沒有留言:

發佈留言