2012年2月29日星期三

4年前涉摸岑潔儀 李思捷「斷片」講Sorry

4年前涉摸岑潔儀 李思捷講Sorry
[22:28] 2012/02/29

【on.cc 東方互動 專訊】 李思捷被指在夜店借醉向同場女性友人藝人岑潔儀,以及落選港姐曾愛媚有身體接觸,李思捷回應:「我對上一次見佢(岑潔儀)係4年前拍劇,當時情況我唔記得,斷晒片。我覺得自己冇做過,如果真係有做過真係Very Very Sorry。作為同事如果當時係有,應該即刻指住我嚟鬧。

岑潔儀受訪承認當時被李思捷摸臀部,她說:「佢行去曾愛媚度不受理,跟住走埋嚟我度摸我,斯文販類!我知佢有同曾愛媚道歉,但冇同我講,好唔專重我!」

李思捷向岑潔儀講Very Very Sorry。
李思捷向岑潔儀講Very Very Sorry
樂易玲勸籲李思捷唔會成日夜蒲。
樂易玲勸籲李思捷唔會成日夜蒲。

Orignal From: 4年前涉摸岑潔儀 李思捷「斷片」講Sorry

沒有留言:

發佈留言