2012年7月5日星期四

陳展鵬知足常樂! 捱17年當主角未覺苦

陳展鵬17歲讀無綫訓練班入行,其間當過歌手、演過電影、入過亞視,花了17年時間,今日終當上劇集男主角位置,在別人眼中展鵬是苦盡甘來,不過在他心裏卻有另一番見解。他覺得有好機會,當然值得開心興奮,但他認為自己過去未算太苦,況且懂得知足常樂,小小苦楚就當作磨練。

撰文 : 杜淑霞 攝影:徐錦池

繼在劇集《真相》後,展鵬在《衝呀!瘦身兵團》,正式當上一線男主角,用了17年時間才能上位,絕對不是一段短時間,但他不認為是苦盡甘來,「大把人努力過我,佢哋都未必有機會,可能係個天同情我一直無離開,同埋大家又畀啲同情分我啫!」

得秋生點醒

展鵬現在看得開,但當年也有個低潮期,「初初入行真係年少氣盛,所以後尾無得撈真係好洩氣,甚至有啲走入魔,有機會就咩都去做,好在嗰時同秋生拍電影《強姦陷阱》,佢提過我「呢啲變態佬角色,好似唔係好啱你喎?」我知道自己咁樣落去唔掂,如果想繼續拍電視,要入屋就唔可以再做呢啲角色,於是我專心喺亞視做,當自己係一個新人咁由頭做起,唔好計較。」

對於現在成為無綫力捧對象,展鵬坦言感到開心,但不會覺得飄飄然,「相對於當年喺ATV時,去首映禮都無人影,要專登去廁所避一避,依家係多人留意咗,當然係好事,但係我亦都試過啱啱出嚟以為好掂,結果好快就無得撈,所以依家心態會成熟好多,明白咩叫知足常樂,總之做好本份先,無好作品咩都係假,觀眾依家好聰明㗎!」

陳展鵬懂得知足常樂,小小苦楚當作磨練。
展鵬懂得知足常樂,小小苦楚當作磨練。
早期陳展鵬常做古惑仔角色。
早期展鵬常做古惑仔角色。
陳展鵬在跟李詩韻合作的新劇《情越海岸線》再擔正。
展鵬在跟李詩韻合作的新劇《情越海岸線》再擔正。
17年來Fans都對陳展鵬不離不棄。
17年來Fans都對展鵬不離不棄。
劇集《真相》讓陳展鵬更為大眾認識。
劇集《真相》讓展鵬更為大眾認識。

Orignal From: 陳展鵬知足常樂! 捱17年當主角未覺苦

沒有留言:

發佈留言