2012年7月4日星期三

陳智燊興奮又緊張 筍盤首當主角

陳智燊(Jason)雖然勁得女性觀眾歡心,被喻為繼陳豪後另一「筍盤」,亦是廣告商寵兒,可惜在劇集《衝呀!瘦薪兵團》仍是飾演配角,不過最近他已升呢,有機會在新劇《幸福摩天輪》中首度擔正男主角,他接受本報訪問時,坦言既興奮又緊張,並會加倍努力報答大家支持。

撰文:杜淑霞 攝影:徐錦池 場地:OUT OF STOCK

陳智燊(Jason)繼去年在處境劇《誰家灶頭無煙火》擔任第二男主角後,今年再度升呢坐正男主角位置,拍住師姐鍾嘉欣演出新劇《幸福摩天輪》。以34歲之齡才正式上位,Jason當然不容有失,所以壓力特別大。

擇偶不重外表

Jason不違言最難擺脫是以主持口脗講台詞的習慣,「正式開工前幾日真係好緊張,後尾開工日推遲咗,多咗小小時間準備,放鬆番啲就無咁緊張,但係始終有時會用咗主持方式講台詞,雖然係順暢,但就會冇咗感情,所以成日要提醒自己,好在導演都有提醒我,依家好咗好多,我會繼續努力,希望唔會令大家失望啦!」

連新拍劇拍檔鍾嘉欣都認同Jason為「筍盤」,對於勁得女士歡心,Jason即尷尬大笑說,「呢啲都係人哋啫!我諗只係形象健康,所以先會多得大家支持啫!」對於「筍盤」的擇偶條件,會否就像緋聞女友宋熙年一樣達選美級數,他解釋說,「我同熙年只係好朋友!我揀女朋友,最重要心地善良人品好,外形真係無所謂,就算180磅都OK!如果好靚心地差都無用。」

34歲才正式上位,陳智燊Jason壓力特別大。
34歲才正式上位,Jason壓力特別大。
陳智燊Jason接陳豪棒成為新「筍盤」。
Jason接陳豪棒成為新「筍盤」。
陳智燊Jason在新劇將與鍾嘉欣合作。
Jason在新劇將與鍾嘉欣合作。
這張濕身照,早前在網上瘋傳。
這張濕身照,早前在網上瘋傳。
陳智燊Jason強調,同宋熙年只是好朋友。
Jason強調,同宋熙年只是好朋友。
陳智燊Jason形象健康勁得女士歡心,被喻為新師奶殺手。
Jason形象健康勁得女士歡心,被喻為新師奶殺手。

Orignal From: 陳智燊興奮又緊張 筍盤首當主角

沒有留言:

發佈留言