2012年7月4日星期三

阮兆祥搶閘扮Meiling

壹週刊 第1165期

頭啖湯


阮兆祥搶閘扮 Meiling


2012年07月05日

福祿壽今年二月踩紅館舉行完《那些年,笑死不離三兄弟演唱會 2012》後,決定暫時拆夥,各自搵食。阮兆祥轉 channel做小生,一劇接一劇,嚟緊又夥拍薛家燕主持飲食節目。

小別之後,福祿壽落實台慶(十一)月重組,並構思好以《盛女愛作戰》做藍本,祥仔更霸定婚姻介紹人吳美玲( Meiling)是必扮首選。夾都無咁啱,廣告商搵上門要他扮 Meiling,難抗金錢誘惑,阮兆祥頭盤先食。

阮兆祥搶閘扮Meiling
我哋最似係個鼻!(設計對白)
在廣告中叫「 mei-ing」的阮兆祥,大談搵完美情人的要訣同心得。

搶先一步


廣告商大嚿錢送到門口,阮兆祥為了活化 Meiling,拍劇百忙中抽空翻煲《盛女愛作戰》,專注留意 Meiling的一舉一動,甚至在網上搵落一堆硬照,供化妝、髮型師參考。

「 Meiling小姐個眼窩比較深,個鼻哥窿又豐滿,我同化妝師研究過,要喺呢兩個位做多啲手腳。」阮兆祥說。

化好晒妝,食住沙律當午餐的阮兆祥,遠睇依然同盧覓雪孖生一樣,不過一埋位講對白,就好似撞嘢咁,十足 Meiling上身,加上對白抵死,令在場工作人員頻頻爆笑;因為現場收音,結果頻頻 NG。

阮兆祥搶閘扮Meiling
祥仔覺得自己「翁」起個鼻的神情同 Meiling最相似。

阮兆祥搶閘扮Meiling
未上晒妝,睇落似盧覓雪的阮兆祥,同工作人員即場研究正版 Meling的化妝手法。


喂你問過我未?(設計對白)(《忽然 1周》圖片)

初扮 Meiling,阮兆祥說心情矛盾,一方面覺得有新鮮感,但亦有失望。「我哋(福祿壽)度咗啲嘢做台慶,其中一 part就係要做福祿壽版嘅《盛女愛作戰》,思捷唔使講一定係扮 Santino,我就一早 mark咗扮 Meiling,冇諗過廣告商都諗到,台慶再扮新鮮感會冇咁大!」

有排忙


阮兆祥有份孭飛的《衝呀!瘦薪兵團》,今個星期將進入結局週,播映以來收視比起陳豪秋官孭飛的《心戰》更佳。

一劇接一劇,拍罷新劇《法網追擊》後,祥仔會夥拍薛家燕主持飲食節目《皆大歡喜之溏心風暴》,然後便會集中為台慶月推出的四集《福祿壽》度橋開會,荷包同人一樣,脹!

阮兆祥搶閘扮Meiling
去年台慶孭重飛的福祿壽,今年台慶將復合演出,暫定以早前熱爆的《盛女愛作戰》作為扮嘢藍本。

阮兆祥搶閘扮Meiling

阮兆祥搶閘扮Meiling
彷如孖生的祥仔同盧覓雪,曾兩度合演姊妹花,去年賀歲片《我愛 HK愛心萬歲》便是其中之一。

阮兆祥搶閘扮Meiling
今年二月福祿壽於紅館開完演唱會後,暫時拆夥,各自搵食。

阮兆祥搶閘扮Meiling
轉行做小生的阮兆祥,正與楊怡合拍《法網追擊》。

Orignal From: 阮兆祥搶閘扮Meiling

沒有留言:

發佈留言