2012年7月8日星期日

王喜為王維基賣命 拍追擊龍捲風節目 再寸TVB刻薄

王喜08年為無綫到珠峰賣命拍攝特輯,雖然到頭來被無綫冷待不獲續約,但王喜未感氣餒,稍後再挑戰極限,為王維基遠赴美國拍攝追擊龍捲風重頭節目。日前王喜到油麻地選購拍攝裝備,繼續踩無綫刻薄。

王喜去年約滿離開無綫後密密銀,近日獲王維基旗下 CTI力邀加盟,與吳日言遠赴美國拍攝一個追擊龍捲風的節目。王喜08年為無綫到珠穆朗瑪峰拍攝特備節目時,曾遇高山反應及車禍,可惜王喜如此賣命,到頭來仍被無綫冷待不獲續約。

王喜與吳日言(左)揀選裝備,包括頭盔風衣,追風一族有姿勢有實際。
王喜與吳日言(左)揀選裝備,包括頭盔風衣,追風一族有姿勢有實際。

美國經常有追蹤龍捲風的紀錄片。
美國經常有追蹤龍捲風的紀錄片。

王喜陪住吳日言試鞋,認真一絲不苟。
王喜陪住吳日言試鞋,認真一絲不苟。

細心選裝備


不過,王喜未因上次意外而氣餒,本周他將再挑戰極限,冒生命危險到美國中部經常出現龍捲風的奧克拉荷馬州追擊龍捲風。

上周五,王喜與吳日言及工作人員到油麻地選購裝備,王喜揀完頭盔又揀風褸,忙個不亦樂乎。記者上前求證是否與王維基合作時,王喜說:「係,會去美國拍一個追擊龍捲風嘅特輯。」難道不擔心有生命危險?王喜說:「我唔怕死,我去珠峰高山症腦缺氧,坐救護車又碌落山,咁都死唔去。我上次咁笨嘅經驗,一毫子都冇得 claim!本來都諗住去認識吓啲保險產品,點知公司( CTI)轉頭已經幫我哋買咗成1,000萬保險,真係好細心。」

王喜透露會隨專家出發,專家團隊有人造衛星氣象圖追蹤龍捲風。王喜說:「今次係訓練膽量,龍捲風分6級,去到4級已經好危險,原本公司叫我遠離龍捲風拍攝,但我王喜出名鍾意改嘢,我決定穿越龍捲風。今次會係香港有史以來冒最大險嘅攝製隊。」王喜揚言屆時會親自駕駛。問酬勞是否可觀時,王喜笑說:「我幾好,唔知佢(吳日言)好唔好。」

Orignal From: 王喜為王維基賣命 拍追擊龍捲風節目 再寸TVB刻薄

沒有留言:

發佈留言