2012年7月5日星期四

丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜

早前被好友踢爆將與金融才俊男友拉埋天窗的丘凱敏(Anna),不認不認還須認,日前接受一手發掘她加入廣播界的「恩人」陳海琪訪問時,首次親證婚訊。她更披露,已第一時間跟另一位恩人劉德華報喜,華仔更跟她分享做爸爸幫囡囡換尿片的喜悅。採訪:方騫平

丘凱敏緋聞向來不多,早年只跟TVB藝人黃子雄拍過拖。她在節目中坦承曾有七段感情,包括一位幕前及一位幕後人員,但直至今次才閃婚。她說:「我係一個缺乏安全感嘅人,雖然佢(幕前那個)唔算太紅,但忙到兩個星期先見到一次面,長痛倒不如短痛啦。至於同老公好有緣份,係經過一位啱啱返港既印尼華僑朋友介紹,咁啱佢(老公)飛來飛去時,喺飛機度睇到我嘅專欄,對我有好深印象,所以見面時大家好投契,一拍即合。」

她披露老公姓黎,從事銀行業,夠成熟、穩重,早前已秘密飛往外地舉行婚禮,由於一切從簡,連婚紗都無著,有關喜訊,她第一時間和舊老闆劉德華分享。她說:「之前華仔打畀我,同我講生咗個女,我咪忍唔住同佢報喜囉,大家都有喜訊,真係好有趣,華仔依家好叻幫BB換尿片,日日做好爸爸,既忙且開心。」海琪眼見好友得到幸福,感動得即時落淚。

丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜
陳海琪得知老友得到幸福,亦忍唔住感動到眼濕濕。
丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜
Anna同舊老闆劉華勁Friend,前者一句,後者即抽空接受電台訪問。
丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜
丘凱敏自離開無綫後便為now主持《女皇駕到》,由於反應好,節目再添食。
丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜
丘凱敏亦有主持港男,工作機會及範疇極多。
丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜
丘凱敏在TVB時曾主持奧運。

Orignal From: 丘凱敏閃嫁銀行才俊 向劉華報喜

沒有留言:

發佈留言