2011年12月27日星期二

少爺仔張景淳起底《天與地》家明平安夜食女

FACE週刊 第240期

家明套餐


少爺仔起底 《天與地》家明平安夜食女


2011年12月28日

今年 TVB最爆劇集《天與地》,繼續贏口碑輸收視,平均收視僅得 23點。 C9唔 buy,好彩《天與地》獲網民同班 80、 90後奉為神劇,連帶劇中幾位少年版主角亦彈起。其中飾演被好兄弟分屍食的「家明」張景淳,亦因角色夠搶兼生得似歌手周國賢而率先跑出。

現年 30歲的張景淳在現實中一樣人人恨食。 09年拍《天與地》時除 咗被佘詩曼中請食飯,今年平安夜( 24日)更與短髮索女返將軍澳寓所過夜。不過張景淳就唐僧上身,唔認有近女色:「家先有少少人知道我係邊個,呢一刻我唔會拍拖住。」


月薪 7千揸 70萬平治
週日凌晨做完倒數活動後,張景淳轉戰灣仔跟女友蒲到凌晨 4、 5點,之後二人回家時,張揸住價值達 70多萬的 99年款 CLK 320平治跑車,到油站入油。

自幼移民溫哥華的張景淳, 03年返港簽約劉德華的「加際娛樂」,以歌手組合「 Cheers」成員身份入行,直至 07年再加入 TVB等發圍。


《天與地》中張景淳飾演家明,而蔣家旻則飾演少女版阿佘,戲分僅次四位主角。


通宵蒲
開工兼蒲完的張景淳一臉倦容,但仍堅持帶埋女友上車返歸。


揼車胎
入完油,張景淳再落車揼車胎,而女友則在車廂內攤屍,狀甚疲倦。


之後二人再一齊返回將軍澳怡心園,但張景淳說車內女子並非他女友,只是碰巧住埋同一屋苑喎,搵鬼信咩!

姣佘賀壽



阿佘睇起
09年拍攝《天與地》時,佘詩曼得知張景淳生日,阿佘趁有空檔更邀約張景淳外出食飯,張景淳說:「都唔驚傳緋聞嘅,大家都着晒戲服。」

入行近 8年、終憑「家明」彈起的張景淳,父母經營飲品代理而家境不俗,但他堅稱現時全靠自己。「我入 咗 TVB之後會諗賺錢,在(藝員)訓練班出 嚟就已經做《東張西望》主持狂接騷,一個月做十幾個騷。」
《天與地》彈起,更難得被佘詩曼睇中請食飯:「嗰時( 09年)喺化妝間佢聽到我話今日生日,當晚我 哋出外景放飯時,佢同我話『喂,你一陣跟我車,請你食飯同你慶祝生日,你想食乜就食乜﹗』佢見我係一個新人,又冇避忌,食飯時又教我點樣做戲、點樣在監製面前表現自己,私底下好提點我。我 哋拍第一場戲,佢見我唔識,又會主動同我對戲。當時我仲以為個個前輩都會咁做,後來先知原來唔係。」

鼓佬藐爆




早前鼓佬在微博開火狂轟「工作夥伴『少爺仔』冇責任心」,張景淳即在微博「灑冧」道歉。不過事後張景淳話:「嗰日我喺澳門,買唔到船票趕返嚟綵排,但我覺得有問題可以私下溝通,唔需要放喺公開地方討論;而且我敢講我唔係會遲到嘅人。」

劇場版




在《天與地》中年少版四子漸為人熟悉,不過羅鈞滿對家明經常搶答頗不滿,經常面露不屑。

現實版





自 09年起,張景淳已被 TVB安排與李豪、羅鈞滿和沈震軒一齊接騷,更有隊名叫「 SMS」,性質近似 Big 4、以唱歌為主,平安夜及除夕更有騷出。

微博開火





張景淳於微博道歉,不過羅鈞滿似未接受並說:「我唔係話佢呀!梁証嘉都有遲㗎!」

家明變形





22歲入行嘅張景淳,被網友挖出當年在組合「 Cheers」拍落嘅舊 MV,相比當年面闊眼扁,到今時今日五官突出兼眼仔碌,引死妹,張景淳解釋話:「其實 04年到 06年我處理緊(劉華公司加際)公司解約嘅事,當時律師話我至少有一年半載都唔可以露面工作,我就趁嗰段時間去箍牙。本來我係爆牙嘅,慢慢年紀大就覺得唔好睇,於是箍咗一年半嘅牙,所以面形冇以前咁圓囉!」

食女唔認


雖然同阿佘冇發展,不過張景淳一樣唔愁冇女,雖然他強調「家唔想講感情,只係想專心做 嘢」。
不過,週日凌晨一時(平安夜),張景淳在荃灣出席完倒數活動後,獨自駕車前往銅鑼灣慶祝聖誕,至清晨五點,他與一短髮大眼索女一同駕車離開,表現親暱,其後二人直返將軍澳怡心園,到翌日中午仍不見他們離開。
週一( 26日)張景淳於電話中否認拍拖:「我冇拍拖,我只係車朋友返屋企,咁 啱我 哋一班朋友都係住喺怡心園 啫。我唔想講太多私人事,有 啲觀眾連我係歌手、主持定係演員都未搞清楚,我唔想私人 嘢令大家混淆。加上家先有少少人知道我係邊個,呢一刻我唔會拍拖住。」咁都唔認?有潛質做巨星啦你!

《天與地》陳豪益自己



係公開秘密!真實對白
週一( 26日)陳豪出席活動時,問到他《天與地》疑似借劇宣傳,陳豪說:「呢個(投資糖水鋪)都係公開秘密啦,我成日都有介紹人落去食啦!」

《天與地》雖然收視唔理想,不過網上重播同喺各大討論區有引起廣泛討論,收視人數遠比電視官方收視高。
無綫劇宣傳效力勁,《天與地》監製戚其義當然深明此理,難怪於《天與地》中,陳豪、佘詩曼及林保怡和陳芷菁經常流連的甜品鋪,原來是戚其義及陳豪有份投資的甜品鋪「甜姨姨」,對於疑似益自己,陳豪則說:「呢個(投資糖水鋪)都係公開秘密啦,我真係唔知點解要去嗰度拍喎,其實喺咖啡店拍又得、生果店又得,我真係唔清楚呀,可能高興啩,咁都唔怕俾人話賣廣告嘅!」

影正門口




《天》劇人物喜愛蒲甜品店,除了阿佘和陳豪外,連林保怡同陳芷菁都有食,係唔明有乜必要囉!


阿佘於劇中經常食甜品店的豆腐花,疑似老闆的葉姓女士負責招呼客人,更說:「間中都有明星落嚟食甜品㗎!不過唔係好鍾意阿佘搞爛嚟食囉!」







位於天后清風街的甜品店「甜姨姨」,大股東是一名叫葉嘉盈的女子,而戚其義(右)及陳豪則分別佔 30%,陳豪亦說:「我有時都會打包啲甜品返去( TVB)萬歲㗎!」

陳豪學結他快上手



陳建文(左一)除咗在戲外作結他指導兼演奏外,而且仲有唔少作品如〈 I Can't Love You〉等,在戲中由陳豪彈出添。

《天與地》除咗被讚拍攝夠破格,戲中的配樂及由黃貫中作曲的主題曲〈天與地〉、片尾曲〈年少無知〉都被讚好有 heart,難怪陳豪同黃德斌都話希望 TVB可以出原聲大碟。

而在戲中飾演酒廊老闆、有 10年結他造詣嘅陳建文,除咗借出私伙結他拍攝,更擔綱戲中所有結他演奏和指導。「基本上陳豪佢哋都玩開結他,但佢就未試過 rock and roll,但佢都好快上手。而德斌就最犀利,因為佢完全冇樂器底,但學得好快,而且好畀心機練。」

Orignal From: 少爺仔張景淳起底《天與地》家明平安夜食女

沒有留言:

發佈留言