2011年12月27日星期二

這一年,我們一起追的星

FACE週刊 第240期

紅潮大檢閱


這一年,我們一起追的星


2011年12月28日

一年一度,電視台輪住倒數海峽兩地要聞大事,娛樂版爭住排名是非人物,其實年年都係嗰幾個老相識,不外乎結婚離婚生仔爭吓家產咁囉。
《 FACE》同大家一樣,望都望多幾個新面孔跑出,幫娛樂圈去舊迎新。不過,今年彈到飛起嘅陳嘉桓夠晒離奇,人人睇好最有前途影壇美少女,一個唔小心墮入橫店雙狼抽水陷阱,同時在新人王和年度十大娛樂新聞上榜,夠晒估佢唔到。反而意料中事係電視小生由煎 pang冧盡 OL師奶界;歌壇則由小巨肺林欣彤贏晒!

陳展鵬小生怕怕(視)




17歲已經係藝訓班藝員, 21歲簽約寶麗金差啲就做到偶像歌手,拍過無數爛片跑過無數龍套,再喺亞視霉足六年, 35歲陳展鵬出道第 17年,竟然因為電視劇《真相》的大律師角色一炮而紅,彈起做師奶殺手。
雖然失意台慶男主角獎,最緊要來年兩套重頭劇都有份,《回到三國》演周瑜,《 ATF反恐》更同吳卓羲平起平坐,仲有外傳同珍姐、王心慰個個高層都有交情,其他小生仲唔買佢怕?
「我最唔識就係同高層打交道!同珍姐就係見過一次面、傾過一次偈就俾影到,我喺 TVB都係由小角色開始做起,遇到王心慰呢個十年一遇嘅伯樂,成功拍出我嘅優點而已。唔好話我取代邊個邊個,娛樂圈好大,我資歷尚淺,演技仲需要好多時間去鑽研。」


被指是珍姐心腹的合照,陳展鵬解釋是今年亮燈儀式,唯一一次與珍姐面對面。


一套《真相》,陳展鵬時來運到,全城師奶讚型!

低智破格天與地


全城熱話、擺喺倉底兩年嘅年度鉅獻《天與地》,因人食人劇情,大膽又寫實,掀起話題。可惜師奶唔多 buy話睇唔明,收視一直低迷,平均只有廿幾點,連同期播放嘅《我的如意狼君》收視都好過《天》。反而連開 3度嘅《法證先鋒 III》,結局高開 43點,成全年劇集收視榜首位,第二位則係視后胡杏兒孭飛嘅台慶劇《萬凰之王》,烏龍低智劇高收,破格創新就話累收視,簡直比人食人更慘情囉!


金牌監製戚其義嘅《天與地》,搵嚟佘詩曼一后三王孭飛, Joe Junior一句:「 This city is dying, you know?」成經典對白。


《法證 III》除咗有收視保證黎耀祥外,仲有吳卓羲和徐子珊呢 pair熒幕情侶。


台慶劇《萬凰》,烏龍茶(紅圈)出現喺清朝宮殿中嘅穿崩鏡頭,成網民笑柄。

林欣彤巨聲巨星(歌)


去年 9月,眾望所歸贏《巨聲》冠軍,即被各大唱片公司力爭,還因為人氣爆強被點名主演年度賀歲片《我愛 HK開心萬歲》。今年,林欣彤以 400萬超級新人價簽約英皇,處女碟已經勁賣白金銷量,還被度身訂做主演《 DIVA》和《起勢搖滾》兩部電影, 11年度樂壇新人獎,被一致認為是鄭欣宜與林欣彤之爭。
「好開心一年之內得到咁多機會,亦都估唔到我一個啱啱畢業嘅細路女,一年之內可以搵到咁多錢。不過連續幾個月冇放假、每日瞓得三個鐘,我因為唱歌入行,呢一年就因為太多其他工作,而將唱歌排到最後,呢啲就係代價。攞獎唔重要,我最開心係拍戲告一段落,公司亦都應承我暫時唔會接戲、更加唔會拍劇,放完大假揀歌、出碟,專心唱歌令自己每次上台嘅表演更專業、更穩定先至最重要。」




靚聲贏盡掌聲,背後又有無綫、英皇兩大巨頭撐腰,林欣彤未來大把位上。

〈那誰〉玩晒




11年冇一首特別 hit爆勁歌,數來數去都係陳奕迅嘅〈苦瓜〉同容祖兒嘅〈花千樹〉。真正紅到上網、又 hit到上街嘅就只得蘇永康嘅〈那誰〉,旋律似 K歌,又多得卓韻芝聲演嘅劇場版〈那誰沒有下次〉,熱爆 YouTube,仲帶挈埋蘇康翻生紅館開個唱,嚟緊嘅叱咤頒獎禮年度播放率最高嘅都應該係佢。

全城《那些年》



九把刀執導嘅自傳式電影《那些年》,講校園純愛,造就兩位主角成萬人迷。

台片《那些年,我們一起追的女孩》喺本港掀起熱潮,上畫兩個多月,仍然強勢,截至上週五( 23日)累積票房高達 6,079萬,差廿萬就可以打破港產片《功夫》上映 2個月累積 6,100萬票房,成本港累積票房首位。
《那些年》除瘋魔港台之外,仲帶挈片中男女主角沈佳宜(陳妍希)及柯景騰(柯震東)變大紅人。兩位當紮一哥一姐身價暴漲,密密接 job,女神以電影為主,有《愛的麵包魂》及《花漾》;而仲讀緊大學嘅柯震東則主打宣傳個人唱片,佢哋嚟緊仲會去大陸為《那些年》宣傳。長做長有喎!


28歲女神陳妍希因沈佳宜一角翻生,現專心拍電影,早前抽空來港出席聖誕活動已穩袋 50萬。


20歲學生哥柯震東拍《那些年》時片酬只有 10萬台幣,家身價暴升,傳來港出席活動都要百萬港幣。

' 12接力


回顧完 11年彈起紅潮,踏入 12年亦有唔少新人接力。小生花旦趨向國內拍劇掘人仔,造就小花冒起,當中應屆港姐「小法拉」朱晨麗剛拍完處女重頭電影《 Laughing Gor之潛罪犯》,嚟緊仲頂替法拉拍劇,誓要在劇界當頭起。
唱〈勾手指尾〉紅爆 YouTube嘅麥貝夷和鍾一憲,亦會 keep住強勢喺歌壇創出血路。至於電影新貴,非國產歌影視紅星楊冪莫屬,憑國產劇《宮》人氣大躍進,再連拍多套電影,連賀歲片《八星抱喜》都有佢份做主角,龍年當紮新人,一枝獨秀。

朱晨麗 3戲在手(視)


應屆港姐、 24歲朱晨麗好謙:「我真係好好彩,今年有份參演重頭電影《 Laughing Gor之潛罪犯》,做吳鎮宇女友,真係好開心。(有冇人眼紅你?)我諗實有嘅,不過都冇辦法!好彩冇人畀說話我聽。」好多人都話佢笑起嚟似法拉,「我同法拉有見過面,不過我哋都覺得唔似對方。法拉有病推劇,人人都話我似佢先有機會拍《名媛望族》,其實唔係㗎,係編審同監製主動搵我,話我好適合呢個角色。(有咩大計?)我會接拍《衝上雲霄 2》,而且我會學好啲廣東話。」謙虛又勤力,抵 TVB睇重你!


翻版法拉


貌似陳法拉嘅朱晨麗(右一)忙緊拍《名》劇。以往當選港姐最少要做一年親善活動先有機會接劇,但朱晨麗打破慣例,手上已有兩劇在手。

馬賽一飛衝天


08年當選港姐季軍,今年已經一口氣推出《不速之約》、《九江十二坊》同《萬凰之王》等五套劇集, 24歲馬賽順理成章成為今年上位最快小花,還以網上投票大熱姿態贏得台慶「飛躍大獎」, 12年仲有幾部大劇在手,分別係《名媛望族》、《耀舞長安》和《當旺爸爸》等,加上外形純品、氣質少有,大把位上。




「台慶嗰晚我同胡杏兒(應屆視后)慶功,佢話『呢條路係辛苦嘅,一定要堅持落去!』,我唔可以控制輸贏,但係更加唔可以放棄。」

' 12續集劇霸晒


TVB每年電視劇產量唔少,但可以贏得觀眾歡心嘅實在唔多。加上小生花旦離巢,選角重新洗牌。 12年最強係玩續集,有蔡少芬復出嘅《金枝慾孽 2》和大星聚首嘅《衝上雲霄 2》。


宮廷勾心鬥角古裝劇《金枝慾孽 2》,有原班人馬陳豪及鄧萃雯演出,亦有新加入星媽蔡少芬,至於佘詩曼就仍考慮中,不過林保怡及張可頤就未知有冇機會「翻生」。


5月先開拍嘅《衝 2》陣容由巡禮至今,不斷傳出變陣,主角 Sam哥吳鎮宇話好大機會拍,加上舊有陣容視后胡杏兒、黃宗澤、林峯、吳卓羲等,大晒冷喎。


《怒火街頭》令 Law霸翻生,胡杏兒又難得討好,出爐視帝視后再度延續《怒火》熱潮,續集中 Law霸褲都剝埋,真係搏到盡。《蘋果日報》圖片

〈勾手指尾〉單飛進攻(歌)


〈勾手指尾〉前,兩人都話覺得好沮喪,麥貝夷話:「我哋真係冇咩 job接,收入好低,完全唔覺得自己係一個歌手,唔好話頒獎禮,連 show都唔多個。唱咗〈勾手指尾〉後就好唔同,起碼有人識我哋,〈勾〉仲幫我哋攞到獎,真係好似發緊夢咁!」(會唔會再做情侶檔?)鍾一憲:「呢個真係唔知,公司都未同我哋傾,不過我哋都唔想局限喺兩個人,希望可以分開發展。如果可以拍劇或者電影就更好啦!我哋隨時 ready㗎!」乜 job都接,實大把機會啦!


左起:麥貝夷、鍾一憲


憑一首〈勾手指尾〉喺網上爆紅,累積至今點擊率達二百多萬嘅麥貝夷及鍾一憲,接力作〈拖泥帶水〉都有六十五萬點擊, WhatsApp feel MV界最 buy。


今年暑假,被公司塑造成情侶檔,推出〈勾手指尾〉,成 YouTube熱爆點擊歌,帶挈麥貝夷和鍾一憲不斷以情侶檔接 job, show價躍升至幾萬元一個,令幾乎零收入嘅他們變紅人。

《宮》女楊冪三線發展(影)


25歲內地演員楊冪, 4歲童星出身,自細已經拍慣電視劇。 09年,佢憑一部內地電視劇《仙劍奇俠傳三》,躍身與黃聖依、王珞丹及劉亦菲三人被封為內地「新四小花旦」。去年的《美人心計》和今年主演的穿越劇《宮》一劇而迅速竄紅。
《宮》劇彈起嘅楊冪,年紀輕輕就已經歌、影、視三棲發展,仲由內地撈到嚟香港。多線發展嘅佢,除有份拍住陳慧琳、吳君如,接拍黃百鳴賀歲片《八星抱喜》外,嚟緊仲有同千嬅合作嘅《春嬌與志明》及《畫皮 2》等。楊冪話:「在香港拍電影不會陌生,工作人員對我好,香港對我來講好親切。跟黃導(黃百鳴)合作好高興(來年大計?)我 1月份會出新專輯《親幂關係 Close To Me》,心情好興奮又很緊張,希望大家多多支持!」三棲確係威喎!




《宮》劇中,楊冪(右)飾演一名穿越時空嘅女子,去到古代做宮女,劇中仲同邵美琪有對手戲。


楊冪有份參演嘅《春嬌與志明》將於明年上映,楊冪將與楊千嬅及余文樂鬥演技,戲中仲會飾演志明及春嬌之間的第三者。


楊冪由電視跳到電影,在《八星抱喜》中,佢更冒住寒冷穿上性感泳衣拍攝。

Orignal From: 這一年,我們一起追的星

沒有留言:

發佈留言