2011年12月30日星期五

吳鎮宇8萬1集拍《衝上雲霄2》

忽然1周 第857期

娛一叮


視后幫口 殼王出面 吳鎮宇8萬1集拍《衝上雲霄2》


2011年12月30日

03年無綫台慶劇《衝上雲霄》叫好叫座,無綫一直想拍續集翻尋味,但一直請唔到該劇主角兼靈魂人物Sam哥吳鎮宇出山。今年台慶頒獎禮,吳鎮宇做視后頒獎嘉賓,胡杏兒一手拎住獎,一邊喊住求師傅應承參演《衝2》,希望用誠意感動鎮宇。
出爐視后胡杏兒之後加把勁,向高層反映,極力游說鎮宇拍《衝2》,仲話寧願減人工都要與對方再度合作。視后開到口,大老闆殼王陳國強亦親自致電力邀鎮宇。

無限誠意加埋銀彈攻勢,鎮宇最後收8萬蚊一集,返娘家再演型仔機師Sam哥。


早前有指無綫逼吳鎮宇簽多部部頭合約,令他卻步唔肯落實接《衝上雲霄2》,經多次斡旋終於傾掂數,明年5月鎮宇將返娘家再演型仔機師。《Face》圖片

當年《衝上雲霄》收視理想,帶挈當時一班新晉小生花旦吳卓羲、黃宗澤、胡杏兒等成功上位。眼見電視台大戰打到嚟,最近播出的《天與地》收視又差強人意,無綫當然想開拍《衝2》救亡。

去年年底已宣布開拍的《衝2》,除了搵吳鎮宇、胡杏兒舊班底外,仲加入張智霖、林峯、徐子珊、陳法拉等,更打算去歐洲及日本取景。據知鎮宇初時以「度唔到期」為理由推掉此劇,無綫惟有退而求其次,搵靚仔張智霖做第一男主角。知情者說:「Chi Lam向來有觀眾緣,佢高大靚仔,做飛機師都好合適,加上佢上一套拍嘅無綫劇《魚躍在花見》收視唔錯,公司搵佢坐正,貪佢有收視保證。不過如果冇鎮宇,始終公司都擔心唔夠號召力。」


我拍晒心口,鎮宇一定拍。
(設計對白)


胡杏兒今年在吳鎮宇手上獲得視后,她坦言當年與鎮宇拍《衝上雲霄》時似「一嚿飯」,更公開請求對方一定要返無綫拍《衝2》。《蘋果日報》圖片

殼王親自游說


視鎮宇為啟蒙老師的胡杏兒,非常渴望再與師傅合作,她除了在台慶頒獎禮以出爐視后身份在台上叫鎮宇出山之外,更有傳她曾向無綫高層施壓,知情者續說:「胡杏兒拎視后第二日打電話俾無綫高層,佢話點都要搵鎮宇返嚟拍《衝2》,就算自己減價都唔緊要!呢件事驚動到大老闆(殼王陳國強),殼王仲親自打俾鎮宇同佢傾,話萬事都有商量,最終傾掂8萬蚊1集。」

本周三(28日)杏兒不諱言對本刊說:「雖然我拍劇個價係固定咗,但若然鎮宇肯拍《衝2》,我真係減價都無所謂,因為成班演員都好想佢返嚟。有吳鎮宇同張智霖嘅話,就天下無敵啦!」胡杏兒視錢財如糞土,果然有視后風範。

對於吳鎮宇即將回巢,以8萬1集拍《衝2》,樂易玲只肯承認鎮宇已落實接拍:「出年5月先開拍喎,現階段係mark緊吳鎮宇個期,不過好多嘢未定,連邊個做監製都未知。(胡杏兒同殼王都有出面游說鎮宇喎?)呢啲唔講喇!」


兩高層給力
今年初殼王陳國強入主無綫時,曾表示不會干涉內政,不過最近無綫立立亂,殼王亦要出面穩定軍心。據知他親自出馬致電鎮宇,極力游說對方返無綫拍劇。《蘋果日報》圖片


鎮宇係無綫福將,近年拍「Laughing Gor」系列電影,票房皆有保證,樂易玲當然碼到實。年中樂小姐更被影到與鎮宇及其經理人Helen在無綫見面。《FACE》圖片


《衝2》未開拍已是非多多,早前有傳張智霖與鎮宇有你冇我,不過Chi Lam聲稱兩人不知幾friend,一劇藏二虎絕對冇問題。今次Chi Lam做靚仔機師拍住陳法拉,師奶觀眾一定會鍾意。


Chi Lam配法拉


原班人馬不再
02年由潘嘉德監製的《衝上雲霄》,演員陣容非常鼎盛,除了當紅小生花旦吳鎮宇與陳慧珊,還有一班當時被力捧的小生吳卓羲、黃宗澤及陳鍵鋒等。

為囝囝出山


《衝2》一日未開拍,仍存在很多變數。對於是否落實返娘家,鎮宇坦言:「依家傾緊,檔期已留咗俾TVB。上次出席頒獎禮囝囝不停指住電視,所以今次接拍《衝2》都係想拍俾囝囝睇。」

至於另一男主角張智霖,有報道指他與鎮宇不和,Chi Lam聽後大叫:「黐線!我同鎮宇不知幾好朋友,其實上一集原本有機會合作,不過檔期問題告吹,今次等公司安排啦!」

《衝2》將會是明年台慶劇,有兩大型男傍住,杏兒咪好大機會再冧莊攞視后?


12年殘障輪椅女
胡杏兒肥妹奸妃都扮演過,《衝上雲霄2》中,她將演殘障人士,要坐輪椅拍劇。男友亦由鎮宇換上林峯,對她來說角色都算新鮮。


02年嫩口地勤
02年拍的《衝上雲霄》,初出茅廬的胡杏兒飾演空姐,同影帝吳鎮宇係情侶,當時她叫對方做師傅。

Orignal From: 吳鎮宇8萬1集拍《衝上雲霄2》

沒有留言:

發佈留言