2011年12月22日星期四

蕭芳芳踢爆 陳浩民無捐款

陳浩民因醉攬陳嘉桓事件而成為眾矢之的,為了「贖罪」,日前他登報道歉並承諾捐款予護苗基金,以誠意撲熄冼國林師傅的怒火!豈料護苗基金昨日透露仍未收到陳浩民的捐款,觸發新一場「捐款門」!

陳嘉桓上月在橫店被陳浩民醉攬一事曝光後,其師傅冼國林怒髮衝冠,揚言要報警處理,陳浩民得悉事態嚴重,急急造勢挽回形象,除偕太太蔣麗莎聲淚俱下開記者會及夫妻檔出巡晒恩愛外,囡囡陳雅薷出世時,他又揚言緊張到手震兼落淚,實行打「親情牌」博同情!眼見成效不大,他終於本月中出動撒手鐧,在《東方日報》刊登「公開道歉聲明」,並承諾捐款予護苗基金,終打動冼國林接受其道歉。

不會定死線

不過,醉攬事件原來還未告一段落,護苗基金創辦人蕭芳芳昨日出席基金活動時,被追問陳浩民捐款一事,她打趣說:「等咗呢條問題好耐!聽聞你哋畀咗啲壓力佢!」問到是否已收到捐款,她避重就輕,並向助手查問,然後說:「其實歡迎任何有善心嘅人捐錢畀我哋,實在有太多犯事嘅人冇被揭發,如果個個冇被揭發嘅人都捐,咁我哋就發達!希望由陳浩民帶動起捐款風氣!(覺得蝦女人嘅人都應該捐錢?)我哋只會理18歲以下嘅人,18歲以上嘅人有其他機構處理。」

活動結束後,記者致電護苗基金發言人查詢,發言人表示仍未收到陳浩民的捐款,陳浩民亦沒有主動聯絡,但他們不會定下「死線」要他捐款。

狂搵奶粉錢

對於被踢爆未兌現捐款承諾,身在橫店開工的陳浩民力撐只是時間問題:「捐款唔係聽日就後日,講過捐就一定捐,你估我仲係細路仔咩?我已經做咗爸爸,要做榜樣畀囡囡睇,依家妻女安康,要努力工作賺奶粉錢!」但問到捐款數目,他即表示交由經理人林查理處理。而林查理則指捐款已進行中:「浩民係個有承諾嘅人,佢話咗捐就一定捐。(捐幾多?)唔講得,做善事講心唔講金。(冼師傅話超過30萬?)唔講呢個問題喇!只可以話個數字同冼師傅有共識。」據知,陳浩民與馬德鐘一樣捐出30萬元。

蕭芳芳踢爆 陳浩民無捐款

Orignal From: 蕭芳芳踢爆 陳浩民無捐款

沒有留言:

發佈留言