2011年12月23日星期五

商天娥為遲到解畫 心淡不續約

娥姐為遲到解畫 心淡不續約
[22:37] 2011/12/23

【on.cc 東方互動 專訊】 於處境劇《結.分@謊情式》中飾演夫妻的商天娥和張兆輝,因遲到事件鬧不和,要監製關永忠擺平。今日二人到灣仔拍外景時,應記者要求大方合照。問到遲到一事,娥姐說:「大家有誤會,當日我係食飯時間去咗餐廳攞台慶贏o既支票,再同編審傾劇本,後來助理編導打畀我都即刻落去,點知等攞咖啡遲咗半個鐘,監製問邊個失蹤,我都話係我。」

娥姐自爆每天拍廿四場戲都冇人讚,但小誤會卻弄致滿城風雨:「之前每朝車我老公返工,可能遲少少,但我唔會再車佢,以後一分鐘都唔遲!我之後唔會再續約無綫。(心淡?)我攰!咪同老公周圍去旅行囉!(改率直性格?)唔會!我有乜都唔會擺喺心。」

娥姐與輝仔否認鬧不和。
娥姐與輝仔否認鬧不和。
拍外景時,娥姐與眾人打成一片,不似被眾演員杯葛。
拍外景時,娥姐與眾人打成一片,不似被眾演員杯葛。
湯盈盈(右)與娥姐玩得不亦樂乎。
湯盈盈(右)與娥姐玩得不亦樂乎。

Orignal From: 商天娥為遲到解畫 心淡不續約

沒有留言:

發佈留言