2011年12月23日星期五

黃智雯鵪鶉發爛渣

究竟有鵪鶉妹先?定有黃智雯(Mandy)先?若然冇做過鵪鶉妹,Mandy的名字可能從不起眼,可是沒有Mandy,又何來鵪鶉妹?做鵪鶉做到提名飛躍進步獎,可惜最終落敗,要反敗為勝,且看明年鵪鶉妹如何變身巴渣妹!

今年台慶頒獎禮賽果無甚驚喜,胡杏兒封后沒有懸念,鄭嘉穎稱帝實至名歸,反而其他獎項競爭更形激烈!男女配角及男女飛躍僧多粥少,爭到頭崩額裂;而飛躍進步女藝人如此具競爭性,鵪鶉妹黃智雯(Mandy)向兩位大熱馬賽和樂瞳挑機,輸是必然,但她輸人不輸陣,還向得獎的馬賽報以深情擁抱,鵪鶉妹就是如此真實!

失獎對Mandy來說一早預咗,並非自己冇料,而是形勢使然,早已接受命運,她說:「真係一啲都唔失望!一個月前知道自己有提名都好開心,因為冇諗過會有機會入提名名單,今年拍嘅劇唔多,可能因為《怒火街頭》同《潛行狙擊》收視好啦!我知道今年一定係陪跑,馬賽好叻女,進步得好快;樂瞳又多人鍾意,一早都知道冇行,所以我真係好戥馬賽高興,呢個獎佢係應得嘅!」

唔識泊碼頭

口口聲聲話沒有戚戚然,其實Mandy心裏早有嘀咕,明白放長線釣大魚:「出年我有四套劇上,我係農夫,不斷耕作,希望下年可以收成!我唔知來年有冇運,但覺得應該有份再提名!我唔識乜嘢係泊碼頭,但觀眾眼睛係雪亮,你問我有冇信心攞獎?梗係有啦!」

做鵪鶉做得耐,這一刻Mandy要爆喇!並非鵪鶉妹不好,但電視城千人一面,像Mandy之流的小花俯拾皆是,懂得改善形象,向鵪鶉說不,就是她的新武器。Mandy說:「我形象就係太過鵪鶉,太局限做鄰家女孩同乖角色,知道咁樣好蝕底,所以問自己係咪唔好理形象豁出去呢?我知道係時候喇!所以嚟緊我唔做鵪鶉妹,我要做巴渣妹。喺新劇《缺宅男女》我要做梁烈唯嘅巴渣大肚老婆,恃肚行兇,周圍鬧人,唔好令人人只知道我淨係識乖。」

鬧爆苗僑偉

可是Mandy天生就是一隻鵪鶉,又何來惡得出樣?這倒是一個大難題,她說:「係!我性格係偏向鵪鶉,不過我都可以好放o架!當知道喺套劇連三哥(苗僑偉)都要鬧埋,真係有啲驚!不過唔理得咁多,對住佢咪當自己係三嫂囉!又或者當自己係八婆咁鬧佢,哈哈!三哥都話有啲驚!」鵪鶉妹原來一早已做過不鵪鶉的事,大家還記得她如何出身嗎?冇錯,Mandy曾參選07年港姐,這份勇氣,並非一般鵪鶉可以擁有,她說:「真係好多人唔知我係港姐出身!當然真係好想試吓自己得唔得!幾經抉擇,最終都係參選,都覺得自己叻。雖然落選,但我最少都可以因此入到訓練班,都唔錯吖!」的確,行得出這一步,就注定Mandy一生不會鵪鶉。

後記:救命之恩

又一例子證明Mandy並非一般的鵪鶉妹,因為要補訪問,小記臨時臨急電聯她,可是她一直在拍劇,未有帶電話在身。在失望之際,突然見到她的主動來電,還三扒兩撥完成整個訪問,她說話之快如電光火石,語音之鏗鏘,如珠落玉盤,令小記好生感激!

默默耕耘的黃智雯,期望明年可以「收成」!

默默耕耘的黃智雯,期望明年可以「收成」!

黃智雯在《搜下留情》飾演「鵪鶉妹」而人氣急升。

黃智雯在《搜下留情》飾演「鵪鶉妹」而人氣急升。

黃智雯雖然敗於馬賽,仍大方結伴出席台慶夜慶功宴!

黃智雯雖然敗於馬賽,仍大方結伴出席台慶夜慶功宴!

黃智雯以粗豪坐姿告訴大家不再做鵪鶉!

黃智雯以粗豪坐姿告訴大家不再做鵪鶉!

黃智雯以粗豪坐姿告訴大家不再做鵪鶉!

選美小花最爭戲

雖然近年選美競爭性大減,但電視城中當紮花旦大多是選美出身,從這條方程式看,Mandy一定有運行!

胡杏兒99年參選港姐奪得季軍,06年以肥田一角挑戰佘詩曼失敗,失落視后,今年捲土重來,憑《萬凰之王》奪最佳女主角。

陳法拉05年參選華姐奪得亞軍,天生麗質,加上形象討人喜歡,成為電視城內炙手可熱女星,可惜今年爭視后卻敗於胡杏兒!

馬賽是08年港姐季軍,加入無綫做演員,初時毫不起眼,至今年劇接劇成為搶手貨,終奪飛躍進步女藝人,她在台上特別感謝高層樂易玲,又笑又哭,成為一時佳話。

Orignal From: 黃智雯鵪鶉發爛渣

沒有留言:

發佈留言