2011年12月24日星期六

有話兒:錢嘉樂求婚 湯盈盈飯應

湯盈盈與錢嘉樂早已是被公認的一對,只是男的總是吊兒郎當未肯公開女友身份,害得盈盈只有經常做人姊妹替人結婚高興,每每被追問婚期,惟有四出張羅別出心裁的答案,早已到了適婚年齡,盈盈也正式宣佈, 5月結婚! 撰文:羅美倫

今個聖誕節特別冷,正好給情侶們營造浪漫節日氣氛,不過跟錢嘉樂拍拖多年的盈盈,聖誕的二人世界就要換過「另一半」,盈盈說:「都係二人世界,不過唔係同嘉樂,我要拍《結.分謊@情式》,所以唔會出埠,因為爹哋媽咪會去內地旅行,留低 80幾歲婆婆,所以我去到邊都會帶埋婆婆。

盈盈續說:「我同嘉樂都係各有各忙,通常節日都係 family時間,要同屋企人一齊過,其實都可以唔冷落佢,可以一齊過嘅。」

談到結婚,湯盈盈坦言不想跟潮流,亦不會因別人催而結婚,但她笑言會有驚喜。br/攝影:陳慧安br/髮型: Jason of Xenterbr/服裝: KAREN MILLENbr/場地: CENTRAL 

談到結婚,湯盈盈坦言不想跟潮流,亦不會因別人催而結婚,但她笑言會有驚喜。
攝影:陳慧安
髮型: Jason of Xenter
服裝: KAREN MILLEN
場地: CENTRAL



盈盈聖誕會與男友及婆婆共享家庭樂。

盈盈聖誕會與男友及婆婆共享家庭樂。

多年來被催婚,盈盈坦言感到壓力。

多年來被催婚,盈盈坦言感到壓力。

口快呃咗阿姐


有份拍節目《明珠生活》的盈盈也乘工作之便,買定聖誕禮物給婆婆,至於嘉樂那一份,盈盈說:「都唔係年年送禮物畀佢,睇啱至買,冇話一定要節日至買。好似我同洪天明咁,大家講明唔使互相送生日禮物,唔使煩,不過……如果收到男朋友嘅聖誕禮物都開心㗎!」
盈盈在圈中人緣好,今年結婚的好友鍾麗淇、梁靖琪、呂慧儀、李思欣,甚至明年三月的周家蔚,姊妹團人選都預了她,特別是她鬼主意最多,專替姊妹們負責婚前狂歡派對。盈盈專負責替人贈興,自己又如何呢?她笑笑說:「我爹哋都有問我幾時結婚,阮兆祥咪教我答 5月囉,不過係唔知邊一年嘅 5月之嘛。 Toby(梁靖琪)結婚嗰晚,阿姐(汪明荃)問我幾時結,我原本諗住照祥仔教,答 5月嘅,點知口快快講咗出年,之後再講埋 5月,搞到阿姐以為我真係明年 5月結婚,嚇到我唔識答即刻走人,幾不負責任呀,哈哈哈……」

盈盈跟錢嘉樂早已是公開的一對,亦是大家最期待開花結果的一對。 資料圖片

盈盈跟錢嘉樂早已是公開的一對,亦是大家最期待開花結果的一對。 資料圖片

經常幫好友做姊妹的盈盈(右一),最近就為梁靖琪(右四)的婚禮出力。 資料圖片

經常幫好友做姊妹的盈盈(右一),最近就為梁靖琪(右四)的婚禮出力。 資料圖片

「唔想跟潮流」


今日是聖誕節,盈盈坦言希望獲男友送禮物。

今日是聖誕節,盈盈坦言希望獲男友送禮物。

與嘉樂感情穩定又屆適婚年齡,盈盈無時無刻都被追問婚期,她坦言:「其實都幾煩㗎,預咗畀人追問幾時到你,我成日都想諗啲有新意嘅答案。」那她與嘉樂可有結婚計劃?盈盈笑說:「冇喎,等佢求婚?係我未向佢求婚呀!又或者係我等緊盒飯,有飯食我至可以飯應囉!」
盈盈承認身邊不少人都向她催婚,只是嘉樂忙拍電影又將為無綫主持綜藝節目,盈盈似乎樂於被拖,難道就沒有時間結婚?盈盈說:「慢慢先啦,我都唔想跟潮流,好似為咗怕人催而結婚,唔想人哋畀壓力,呢啲係兩個人嘅事,唔催得㗎,或者我哋會畀驚喜你哋呢!」

樂做反面教材


盈盈在《天與地》中的揸車戲,引發網民尋根究柢她是否在停牌期間駕駛,這亦非盈盈意料之內:「始終呢件事(醉駕)當時係一單新聞,其實都佩服佢哋咁心水清。」雖然早前這些揸車鏡頭為盈盈帶來少許困擾,但她仍然輕鬆面對:「之前我都係喺呢啲節日出事,都好吖,提醒一下大家,千祈唔好學我,大時大節飲咗酒唔好揸車,犯咗法手尾好長,睇吓我就知啦。我都一路有提醒自己,唔可以再犯。」不過說到底,盈盈當然還是希望觀眾留意她的演出,而不是她有沒有出錯。

在《天與地》的駕車鏡頭成爭議話題,是盈盈始料不及的。 電視圖片

在《天與地》的駕車鏡頭成爭議話題,是盈盈始料不及的。 電視圖片

於《天與地》中,盈盈有一仔一女。 劇照

於《天與地》中,盈盈有一仔一女。 劇照

接受阿媽角色


至於在劇中做阿媽角色,盈盈接劇本前知道劇中女兒 15歲,兒子 8歲,覺得還可接受,誰知開工時才發現女兒真實年齡已有 20歲,兒子也 13歲,或者有不少女藝員感抗拒,但盈盈一下子就接受,還會向好方面去想,她說:「都 OK,因為個女嘅角色要識做戲,若果太細就演唔到,夜晚開工又冇咁多限制,對拍攝有幫助。」

長情請看:玩獎門人撻着


盈盈樂樂因上《獎門人》而成為戀人。 資料圖片

盈盈樂樂因上《獎門人》而成為戀人。 資料圖片

湯盈盈與錢嘉樂可說是由獎門人曾志偉撮合,之前盈盈一直有個圈外男友,而嘉樂亦與前女友李珊珊同居多年,直到 06年,嘉樂與珊珊情變分開,而盈盈又與男友分手,彼此回復單身,至 07年 10月,盈盈、嘉樂隨《獎門人》節目到台灣拍特輯,兩個玩得之人走埋一撻即着。
及後盈盈多次被拍得出入嘉樂的匡湖居寓所,惟二人均從未正式承認戀情,只稱兄道弟,就連身邊好友曾志偉、洪天明都幫忙掩護,但隨着拍拖多年,志偉等人亦不時玩公開踢爆,盈盈樂樂早已是公認的一對。

Orignal From: 有話兒:錢嘉樂求婚 湯盈盈飯應

沒有留言:

發佈留言