2011年12月21日星期三

《怒心街頭II》煞科 鄭嘉穎年中開拍《步步驚心》時裝版

鄭嘉穎大豐收速掘半億人仔
[23:30] 2011/12/21

【on.cc 東方互動 專訊】 大陸劇《步步驚心》令鄭嘉穎爆紅,加上最近他連掃三地「視帝」殊榮,身價一登龍門,有傳嘉穎在大陸的身價暴升到25萬人民幣一集,現時嘉穎手上的「掘金劇」除了今日在橫店開拍的劇集《英雄》外,緊接有《深宮諜影》,加上年中開拍的《步步驚心》時裝版,三套大陸劇保守估計已為他帶來3千萬收入。人氣急升的嘉穎連帶活動出場費也傳升到15萬人民幣一次,而他將到溫洲出席新年倒數掘金。

鄭嘉穎一埋位就立即有戲。
鄭嘉穎一埋位就立即有戲。
苟芸慧表示與視帝鄭嘉穎拍戲有壓力。
苟芸慧表示與視帝鄭嘉穎拍戲有壓力。

苟芸慧同視帝開工晒辣駕真本領
[23:28] 2011/12/21

【on.cc 東方互動 專訊】 苟芸慧(苟姑娘)昨日為劇集《怒心街頭II》與鄭嘉穎在大埔拍攝煞科戲妣木親身上陣駕車,由於外表斯文,起初令人擔心,但經武指教導後,竟然駕得一手「辣車」,她說:「同視帝、視后一齊開工當然大壓力啦!第一集反應又咁好,大家自然要求高,可能就係呢種壓力自然瘦咗!我有兩年冇揸車,呢度咁少車就冇問題,出去旺區就唔敢喇!」

唔睇過都唔知,原來苟芸慧手車好辣!
唔睇過都唔知,原來苟芸慧手車好辣!
工作人員準備車禍戲的拍攝。
工作人員準備車禍戲的拍攝。

Orignal From: 《怒心街頭II》煞科 鄭嘉穎年中開拍《步步驚心》時裝版

沒有留言:

發佈留言