2011年12月29日星期四

周麗淇爭視后諗都冇諗 黃浩然未計劃再造人

周麗淇甘為添哥愛狼君

周麗淇與監製李添勝惺惺相惜,添哥曾多番邀請對方拍劇,可惜因檔期問題,一直未有合作機會,直到劇集《我的如意狼君》的出現,添哥豪言女主角非周麗淇莫屬,堅持不會換角,令周麗淇非常感動。

周麗淇(Niki)在劇集《我的如意狼君》才首次與無綫金牌監製李添勝合作,但其實添哥曾三度邀請Niki,最終因檔期未能配合而告吹,惟添哥一直堅持合作,Niki表示:「今次拍《我的如意狼君》都係因為添哥一句說話,佢同我講點都唔會換人!就係添哥呢句說話,我點都同佢拍。好多嘢係講緣分嘅,添哥咁堅持,我會好好珍惜呢次機會!」


周麗淇現時選擇工作重質不重量。



Niki指拍戲並不為獎項,而是為觀眾而拍。

唔恨做視后


劇中扮演女當家的Niki除了有她最拿手演出的感情戲外,反映人性的內心戲亦是演技證明,問Niki有沒有信心憑該劇在明年的頒獎禮爭視后?她說:「自己冇諗獎項,呢樣嘢計算唔到,拍戲都唔係為獎,係為咗畀觀眾睇。」

重質不重量


過往Niki為星途不停向前衝,現在有一定資歷,她卻坦言不想太多產,她說:「以前密密做,依家就希望可以重質唔重量,自己亦希望抽時間去吸收新知識充實自己。」


Niki不想濫拍,希望抽時間吸收新知識。

黃浩然變「織」工送暖

藝人黃浩然愛心爆棚,早前獲慈善機構邀請擔任「春雷計劃」大使,並落手落腳與該計劃主席周潔冰博士織毛衣送給貧困兒童,已為人父的他直言非常榮幸,希望藉此幫助貧童外,更可為BB樹立好榜樣︰「等佢大啲,想可以同佢一齊參與慈善活動,我唔介意帶佢出嚟!之前都有去山區探訪,雖然當地小朋友唔知我係邊個,但帶到鼓勵畀佢哋先係最重要。」問到有否計劃再造人,他說:「想分多啲愛畀BB先。」



黃浩然忙拍劇又忙湊BB,暫時沒有計劃追多個。



周潔冰博士與黃浩然為貧童送暖,十分有意義。

Orignal From: 周麗淇爭視后諗都冇諗 黃浩然未計劃再造人

沒有留言:

發佈留言