2011年12月27日星期二

懷胎9個月 楊思琦LA待產

FACE週刊 第240期

美國安胎


懷胎 9個月 楊思琦 LA待產


2011年12月28日

33歲大話妹楊思琦唔認有「餡」,暗撻前香港跳水隊成員吳帥,狠撇拍拖 9年嘅李泳豪,以為過咗海就神仙。
本刊得悉她早在 9月尾,已靜雞雞同阿媽飛咗去 LA安胎,家吓個肚仲籮咁大,據知明年春天,生咗龍 B嘅楊思琦,才會與母親回港。未婚產子,入行前做小學 Miss嘅思琦姐認真開放。


秘密到美國安胎 嘅思琦,據知連香港一班朋友都停止聯絡,不過失蹤差不多 3個月,又點會唔令人起疑心?

楊思琦同吳帥屢傳「分」訊,原來通通只係煙幕。失蹤近 3個月嘅思琦,雖然被李家上下鬧到體無完膚,但她一直甘願做負心人,繼續同吳帥愛得轟烈,至今已懷有吳帥 9個月龍 B。


阿媽陪月
《蘋果日報》圖片


不少大肚婆專登去 LA待產,包括當年深得李澤楷寵幸的 Isabella。


最後露面
思琦在 9月 20日出席最後一個公開活動,當時已經決定到 LA安胎待產。《蘋果日報》圖片

明年春天回港


今年中,思琦知道有「餡」,已經決定去 LA產子,嗱嗱臨 book咗 9月中機票,醒目思琦先同阿媽去視察環境同搵醫院。知情人士說︰「知道有咗,佢(思琦)已經停晒手頭上嘅工作,無綫只有樂易玲一個人知,其間仲幫手放風畀傳媒,話思琦同吳帥已經分咗手,唔想咁多狗仔隊跟住。」
為免突然失蹤令人起疑心,身在 LA嘅思琦突然活躍於微博, 10月時,她剪了短髮,每隔幾日就更新,又變得胃口大開,勁食甜品,又嗜吃酸味味西柚,得閒就落廚煮牛肉烏冬,刻意製造假象,令人以為佢仍身在香港。
據知,思琦打算 2月生完龍 B,在美國「坐完月」後,初春 3、 4月正式返港。而 BB老豆吳帥在這段期間,不時由大陸飛到 LA會合女友。對於未婚生子,其實楊媽媽都有微言,知情人士續說︰「唔只佢阿媽,連身邊有啲朋友都好反對,不過思琦性格怪怪哋,人細細粒,但就好硬頸,冇人阻到佢。」


9月初,已有身孕 嘅思琦仲要做埋司機,接送阿媽同吳帥離開清水灣半島住所,比起做跳水隊成員時期,吳帥身形脹了幾個碼,難得思琦唔嫌重口味,照樣為愛郎生 B。《壹週刊》圖片


同李泳豪分手之後,網上流傳思琦母女於南京 shopping時的照片,令思琦跟吳帥的關係曝光。網上圖片


最初思琦拒認劈腿,但突然又認與前港隊跳水運動員吳帥撻着,拍拖 9年一朝分手,成為本年度十大娛樂新聞之一。《忽然 1周》圖片


思琦 5月先同李泳豪慶祝生日, 6月 28日突然單方面宣布與拍拖 9年李泳豪分手, 2人先後接受訪問時哭訴。


產後或息影



思琦自 9月完成節目《寵愛有家》後便「失蹤」,專心在家養胎。《忽然 1周》圖片

據了解,吳帥亦唔希望思琦做太耐未婚媽媽,計劃待思琦生完 BB後, 6月將會娶女友過門,而婚禮會分別在中港兩地舉行,返香港第一時間就註冊,香港行禮之後,就再返吳帥祖家大排筵席。
婚後,思琦更好大機會息影,專心湊 B做賢內助,思琦身邊好友說︰「思琦向樂小姐請咗 1年假,但繼唔繼續做呢行,思琦仲心大心細,不過呢幾年佢事業都冇咩起色,可能湊吓仔仲好。」

安胎日誌


到達 LA之後,思琦繼續在微博製造假象,多數只上載食物照片,來來去去都係 pancakes、芝士蛋糕同雪糕,唔肥唔食。而最新一次( 12/12)上載一張月光照,思琦仲話︰「今晚的月光特別圓」(左圖),唔通 LA嘅月光同香港唔同?


為免大肚曝光,剪了清爽短髮的思琦,人在美國只上載大頭照片到微博。




鼎爺收火︰希望佢健健康康



數度鬧爆思琦嘅鼎爺,竟然話從來冇嬲過思琦。《蘋果日報》圖片

6月 28日,思琦突然宣布與李泳豪 9年情玩完,過程高潮迭起。思琦接受無綫訪問哭訴分手感受,鼎爺隔空開火:「佢最叻就係標眼淚,最醒就一哭二鬧三上吊。」
本週一記者致電鼎爺,都有心理準備被問候,點知聽到思琦正在 LA安胎,鼎爺冇火之餘,仲幫思琦講好說話︰「我真係唔知,已經冇聯絡,(嬲完佢未?)從來都冇嬲過,佢係細路女,如果真係就生,我希望佢健健康康、開開心心。」

Orignal From: 懷胎9個月 楊思琦LA待產

沒有留言:

發佈留言