2011年12月21日星期三

《天與地》收視破新低 黃德斌:大家慣咗睇廣播劇!

《天與地》收視破新低 觀眾勁踩睇唔明 黃德斌:大家慣咗睇廣播劇!

《天與地》這套無綫近年破格之作,雖然受到網民激烈討論兼追捧,但卻創下近年收視新低,平均收視只有23點(約147萬觀眾),比被視為死亡檔期的農曆新年檔期收視更慘淡,明顯被師奶觀眾摒棄,反應猶如劇名一樣,真是天同地。身為男主角之一的黃德斌,日前接受本報訪問不禁替劇集平反,他認為劇集製作除了顧及師奶觀眾,還要照顧其他群組的觀眾需要。他更指劇集並非難明之作,只是因為觀眾慣了看畫公仔畫出腸的表達手法,愛看廣播劇而非電視劇所致,今次內斂的Ronnie亦終於爆火。 採訪:杜淑霞

黃德斌不諱言《天與地》是他從影以來最愛的作品,劇中的那些年情懷以及製作團隊的誠意,都令他感到欣喜,正所謂愛之深責之切,所以早在劇集首次宣傳活動,他上台發言時已忍不住說:「呢套劇本來應該係舊年台慶前播,以為今年台慶前會播,都係冇播,直到依家台慶完咗先嚟播!」

該劇有大卡士,認真而破格的劇本,卻要等足兩年才解凍,更被巧立名目封為「年度推薦」,但推出的時間竟然是頒獎禮之後,除了一眾演員無望在頒獎禮中得到提名外,更擺明忽視台前幕後的誠意。難怪令台前幕後都相當不滿,當日宣傳活動中,監製戚其義上台發言時,只說道:「冇嘢講,兩年前已經講晒!」

只照顧部份觀眾

黃德斌坦言沒有不滿,只是感到莫名,「所有嘢都要講天時地利人和,幾時出街無所謂,收視高低亦唔到我哋控制,但係咪我哋只係照顧一班觀眾,其他觀眾就唔需要理,我出街成日有啲年青觀眾同我講好鍾意睇,只係佢哋喺My TV網上面睇,統計唔到收視,係咪我哋就唔需要照顧呢班觀眾呢?」

《天與地》被網民激烈討論的一環,就是有不少金句出現,譬如Joe Junior:「This city is dying , you know?」亦有「每個人都被環境訓練到好似倒模出來,鍾意食同一樣東西,鍾意同一樣電視節目……」一矢中的講出社會的詬病外,亦講出現在電視節目面臨的問題。

戲係要演出來

對於部份觀眾因劇中出現時空交錯,看不明白而放棄劇集,黃德斌亦有一番見解,「有人話睇唔明,其實呢個手法唔係今時今日先有,講真呢部唔係啲咩驚天動地嘅作品,只係製作係花多啲心思啫!可能觀眾已經慣咗演員去攞杯水飲,都要講埋出嚟嘅手法,好似睇『廣播劇』,唔使睇畫面,食住飯都知發生緊咩事,但係戲係要演出嚟,而唔係講出嚟囉!」

黃德斌認為作為演員,能夠參與這樣的作品才有意思,亦都是負責任的表現,「聽到好多網民同觀眾讚,真係好振奮,作為演員只係想不斷求變,唔想重複,如果要承受所謂風險,我唔介意,目的只係想畀觀眾有多啲選擇,呢個係做演員應有嘅責任。」

結局會點?

《天與地》下星期將會播畢,現在已有大結局的劇情爆出,指Ronnie會失明在監獄度過餘生、鼓佬林保怡會墮樓身亡、黑仔則會孤獨終老。對於這個版本,黃德斌不肯透露真偽,只肯大賣關子說:「總之會係一個大家都會感動嘅結局。」

黃德斌

Orignal From: 《天與地》收視破新低 黃德斌:大家慣咗睇廣播劇!

沒有留言:

發佈留言