2011年12月23日星期五

禁鄭嘉穎翻撻前度 阿佘狂啤周麗淇

忽然1周第856期

娛一叮


禁鄭嘉穎翻撻前度 阿佘狂啤周麗淇


2011年12月23日

出爐三料視帝鄭嘉穎最近炙手可熱,除了拍劇身價升到25萬人仔一集外,還辣㷫翻撻兩個月嘅佘詩曼。本刊收到可靠消息,12月6日Toby(梁靖琪)擺酒,鄭嘉穎、周麗淇與阿佘同場,阿佘見鄭嘉穎公然兜搭舊愛,對自己眼尾都唔望一眼,當場打翻醋埕㷫過火屎。

翌日(12月7日)阿佘返無綫為《天與地》宣傳,竟在化妝間撞正拍攝《女警愛作戰》的周麗淇。怨家路窄,阿佘沉唔住氣坐埋去怒啤對方,現場火藥味甚濃。對於又牽涉入嘉穎與阿佘的戀情是非中,周麗淇回應時無奈說:「好多嘢控制唔到!」

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
我控制唔到!
(真實對白)

尷尬回應


周麗淇周二(20日)見本刊記者即耍手擰頭,再三請求下她才作簡短回應。臨走前她拋下一句:「求吓你啦!唔好再問我有關佢哋之間嘅嘢啦!請你剔除我個名啦!」

情侶檔揾銀


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
行開唞吓氣先!(設計對白)
我實你,你走唔甩!(設計對白)

去年12月,鄭嘉穎罕有地與阿佘一起出席食店開幕儀式,有指全靠阿佘拉攏二人作情侶檔,帶挈鄭嘉穎搵錢。

孖住出埠


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
《蘋果日報》圖片

今年12月8日,二人孖住出征新加坡攞亞洲視帝、視后獎,不但同行任影,鏡頭前仲有傾有講。

08年有指阿佘介入鄭嘉穎與周麗淇(Niki)的五年情,不過「佘穎戀」維持年幾就玩完。最近盛傳二人復合兩個月,除了孖住去新加坡出席《第16屆亞洲區電視大獎2011》,齊齊被封亞洲視帝、視后外,更有指阿佘唔介意屈就,不時潛去鄭嘉穎月租兩萬的紅磡海韻軒寓所短敍。

婚宴上破冰傾偈


雖然成功翻撻,但戀情唔見得光。12月6日晚上,Toby(梁靖琪)在尖沙嘴洲際酒店擺喜酒,鄭嘉穎與Niki都在場。當年鄭嘉穎被揭暗交阿佘,Niki如夢初醒即斬纜,多年來兩人不相往來,今次見面,竟是破冰之日。

當晚Niki與靚靚(袁詠儀)同坐一圍,當年阿佘曾被指暗撬張智霖,所以靚靚同Niki絕對是同一陣線,故當晚阿佘每次行近那枱都兜路行。據知情者透露:「Toby已經好識做,為免尷尬安排佢哋分開坐。嘉穎同阿佘顯得好避忌,全程冇乜交流,但婚宴中段嘉穎竟然託古仔(古天樂)經理人Ronnie傳話,問Niki介唔介意自己過枱傾幾句。冇幾耐,現場幾十對眼睇住嘉穎主動行過去,同Niki世紀傾偈,大家都覺得好出奇。阿佘咁醒當然瞄到啦!佢當時扮冇嘢,不停撩吳卓羲玩,之後去到after party,阿佘猛話睇見嗰個女人就扯火。其實俾嘉穎咁樣落面,阿佘嬲到爆,不過當場唔可以發難。」

婚禮翌日(7日),阿佘返無綫為宣傳《天與地》接受報章訪問。無綫有咁多個化妝間,偏偏她與Niki在15廠化妝間相遇。「嗰日Niki化緊妝準備入廠拍《女警》,當時化妝間有好多吉位,但阿佘專登同Niki隔一個位坐,所有人當堂靜晒。阿佘仲得勢不饒人,一直怒啤Niki,在場嘅盧宛茵聞到味,走埋去坐喺佢哋中間,撩阿佘傾偈諗住緩和氣氛。不過唔係太有用,阿佘都係咁啤,好彩之後冇嗌交啫。」知情者說。無辜辜被怒啤的Niki,只好當對方透明,化好妝即入廠。記者曾致電盧宛茵了解事件,惟一直轉駁至留言信箱。至於鄭嘉穎與阿佘亦不在港,未能聯絡得上。

12月6日世紀破冰


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

鄭嘉穎選擇在12月6日Toby大婚之日,的起心肝與分手3年的Niki破冰,本來係一件好事,大家以後唔使面左左。點知俾醋佘當場到,仲嬲到眼火爆。

再遇前度


赴Toby喜宴當晚,Niki孖住伍姑娘同袁靚靚到場,心情靚絕,點知同鄭嘉穎破冰後竟然要受氣。當晚鄭嘉穎一支公去飲,仲刻意同阿佘保持距離,真係此地無銀。

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

阿佘當晚為好友Toby做姊妹,滿場飛招呼賓客,眼見男友同前女友破冰,即時被辣㷫。

傳話人


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
《壹週刊》圖片

古天樂經理人Ronnie就係當晚幫鄭嘉穎傳話嘅雞仔媒人。Ronnie同Niki講,鄭嘉穎想過枱同你傾兩句,Niki亦大方答應。

人財兩得


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
《蘋果日報》圖片

自成為三料視帝後,鄭嘉穎身價暴升,加上同阿佘翻撻成功,真係飲得杯落。

好戲佘


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

發生怒啤事件當日,阿佘風騷接受記者訪問,佢嘅演技完全唔需要質疑,大情大性嘅性格亦令人知道佢唔易相處。

出事現場


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

當日Niki正為《女警愛作戰》趕戲,故使用最近15廠的化妝間化妝,就喺呢度撞正好日都唔返TVB嘅阿佘。

12月7日怒火化妝間


禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
證人盧宛茵

鄭嘉穎前一晚喺飲宴種下火種,翌日阿佘與Niki竟然相逢在無綫15廠化妝間,醋佘怒火狂啤Niki,Niki扮傻扮睇唔到,繼續做自己嘢。而路人甲盧宛茵一心做和事佬,緩和氣氛。

無辜辜被抹黑


自從在Toby婚宴上與鄭嘉穎破冰後,Niki反而頭頭碰着黑。早前被揭與紗廠太子爺分手,她承認回復單身要寄情工作,拍新劇又惹上不少是非。據一名幕後工作人員透露:「早前聽到個傳聞,話Niki拍劇時唔見咗銀包,佢發晒火話要在場工作人員全部搜身,搞到好麻煩,個個聽完都話Niki衰。有日我同Niki傾開,問佢係咪有件咁嘅事,佢話完全冇發生過,每次開工都有助手跟身,貴重嘢從來冇唔見過。好明顯有人玩針對,專登放流料搞佢啦。呢啲是非喺電視台成日發生。」

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
愁爆開工
Niki日前為《女警》拍外景時經常發呆似有心事,向來與工作人員有傾有講的她,停機後與工作人員亦沒有交流。

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
極唔笑
本周一(19日),Niki與高鈞賢在溜冰場拍《女警》。Niki心事重重,飾演其男友的高鈞賢與她傾偈講笑,Niki都依然面燶燶,受好大委屈咁喎。

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
助手保財物
Niki的貴重物品一向由貼身助手阿Ling負責保管,基本上物品唔會離身,所以有指她唔見銀包而要工作人員搜身一事,發生嘅可能性極低。
貼身助手Ling

不想招惹是非


本周二(20日)晚,周麗淇在將軍澳電視城為新劇《女警》開工,對於與鄭嘉穎破冰,她直認不諱,不過當提及化妝間被佘啤一事,她就說沒有留意。

記:記者周:周麗淇
記:Toby結婚當晚,係咪同鄭嘉穎破冰?
周:我哋係有打招呼同傾過偈。
記:內容傾啲乜?
周:都係恭喜佢啦!
記:之後嗰日係咪喺無綫化妝間撞到阿佘?
周:……化妝間咁多人行出行入,我冇留意。
記:有人見到阿佘怒啤你,盧宛茵仲坐喺你哋中間。
周:冇留意喎!
記:最近你係咪俾人無中生有抹黑?
周:好多嘢我控制唔到,總之唔好太離譜。希望唔好再有呢啲是非。我想專注工作,天下太平。

兩女一男,唔嬲都幾難。

鬼祟四年情


07年底鄭嘉穎背住Niki與佘詩曼合作《法證先鋒II》時互生好感,加上好友洪天明穿針引線,二人蒲到撻着。08年鄭嘉穎終與Niki分手。阿佘多次被傳媒影到夜訪鄭嘉穎寓所,08年在8號風球下,鄭嘉穎揸住阿佘的座駕在村內拋錨遭村民撞正,又曾被傳媒追訪時趕阿佘落車。09年阿佘向鄭嘉穎主動提出分手,想不到今年尾又秘密復合。

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
鄭嘉穎和佘詩曼於07年拍《法證II》時撻着,發展地下情3年,終在09年拍《宮心計》時分開。

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

《狼君》收視勁過《天與地》


無綫正在熱播嘅年度壓軸劇《我的如意狼君》,周麗淇飾演孤女,仲要俾黃浩然欺騙感情同金錢,真係苦過弟弟。劇集播出已近尾聲,收視最高28點,高過《天與地》的平均收視23點。Niki話喊到眼腫都抵:「拍呢套劇好大壓力,幾乎場場都喊,喊到成個人情緒差晒。依家總算吐氣揚眉,下星期好想請成班同事食餐飯答謝,最怕約唔齊腳咋!」

監製添哥周三(21日)亦向本刊表示:「嚟緊呢個星期黃浩然會俾人踢爆真面目,山聰同翠翠嘈到咁都會離婚,不過大結局喺星期一(1月2日)播,係長假期,你話收視唔受影響就呃你啦!(收視高過《天與地》喎!)冇得咁講嘅,戲種唔同嘛!(Niki做成點?)佢得㗎!過骨㗎喇!」Niki幾年先返無綫拍一套劇,成績咁好仲俾添哥讚,呢餐飯抵請啦!

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇

禁鄭嘉穎翻撻前度阿佘狂啤周麗淇
李添勝

Orignal From: 禁鄭嘉穎翻撻前度 阿佘狂啤周麗淇

沒有留言:

發佈留言