2011年12月24日星期六

謝天華 X 黃宗澤 見字勿O嘴 潛罪犯 屈機

新Monday 第586期

08年香港中學會考中文科嘅題目入面,一句「見鬼勿O嘴,潛水怕屈機」,成為全城考生熱話。

09年,《學警狙擊》嘅Laughing哥(謝天華飾)成為網上風雲人物,同年拍下電影《Laughing Gor之变節》,票房勁收過千萬,確係屈機。

11年,天華夥拍黃宗澤(Bosco),拍下有「Laughing哥續集」之稱嘅《潛行狙擊》,收視最高40點。轉過頭重添食拍埋電影版《Laughing Gor之潛罪犯》,程序跟足09年千萬票房方程式,但觀眾buy唔buy,最緊要都係要睇部戲本身。

不過今次電影宣傳,天華 、Bosco齊齊封口。聽完唔使O嘴,至少我哋知道呢套戲係賣神秘嘅!

謝天華 X 黃宗澤 見字勿O嘴 潛罪犯 屈機

謝天華 X 黃宗澤 見字勿O嘴 潛罪犯 屈機

謝天華 X 黃宗澤 見字勿O嘴 潛罪犯 屈機

謝天華 X 黃宗澤 見字勿O嘴 潛罪犯 屈機

>text:企 >photo:靜儀 >hair:Kel Fung@ HH hair>make up:Cyrus Lee @ Beautytech >wardrobe:Initial >design:鄭子軒

兜圈曬幸福

筆者屬鹹底,《潛行狙擊》入面,我最喜愛場面第1位,就係徐子珊向Bosco肉償嗰場,可惜Bosco話《潛罪犯》入面零肉搏。轉觀天華嘅舊拍檔陳法拉,劇集結局死於非命,戲中難以翻生。有秀色才可餐,古今中外冇1部戲係冇女色可觀,Laughing哥點都要有個伴。

天華:「我嘅另一半係我太太(笑淫淫)!」

聽到我毛管都棟埋,準備省略呢啲本應喺閨房先聽到嘅肉麻情話之際,Bosco忍唔住開口插佢。

Bosco:「走啦你!哈哈!咪喺度晒啦(一手拍落天華大髀)!」

Bosco你咪又係啱啱同胡杏兒公開完「互頂宣言」。天華同圈外女友Tina結婚近7年,Bosco同杏兒亦剛好拍咗拖7年,冇7年之癢,反而幸福滿瀉。《潛罪犯》入面嘅邪惡主腦霍天任(吳鎮宇飾),用讀心術控制黑白兩道嘅人為佢辦事。現實中有辦你睇,謝霆鋒同張栢芝一夜反面,可見維持一段細水長流嘅關係,真係要學識讀心術先得。

天華:「如果我哋識讀心,咁就發咗達啦!我懷疑我太太識讀心術(Chok樣即刻變冧樣),但佢嘅讀心術淨係讀我㗎啫!我唔知點解有時會俾佢睇穿晒我啲嘢。」

「咁杏兒識唔識讀心術?」我追問Bosco。

Bosco:「嗯……(嗯咗好耐,筆者開始為佢計時,數到第4秒……)冇咩嘅!哈哈!不過女人嘅心思係細密啲嘅(冧笑)。」

諗咁耐先答,要諗嘅多數唔係真心話?

Chok輪林峯

Bosco出道至今都走喜劇路線為主,可能係因為喺《我的野蠻奶奶》入面,怕老婆又怕阿媽嘅甯茂春一角入晒屋,之前拍過5部電影嘅佢,有4部係喜劇。近期Bosco轉型行成熟路線,留咗鬚,形象man咗,戲路都闊埋。

Bosco:「不嬲都係做啲比較輕鬆嘅角色,冇咩《潛行狙擊》呢類戲味咁重嘅劇,所以拍得好開心,可以做啲新嘅嘢,冇咁悶,又有發揮,其實對我嚟講係好事。」

天華:「係呀!有男人味,同埋剛陽味重啲!」

喺Laughing哥上身之前,其實天華都係飾演小男人角色比較多,《真情》入面嘅羅生門,係個群腳仔;《皆大歡喜》入面嘅金月,係個老婆奴。

Laughing哥呢個角色可以話改變咗佢嘅下半生,令天華重振雄風。如今天華嘅男人味,chok暈一眾女觀眾,連林峯都甘拜下風。

《潛罪犯》無可否認係部chok戲,所謂內心戲多,其實就係對白少、用動作,用眼神交戲。曾幾何時有女士同我講過:「男人認真嘅時候,個樣就最chok喇!」咁戲入面天華同Bosco大可以名正言順鬥chok。

天華:「Chok?我哋不相伯仲。」

Bosco:「林峯chok啲!哈哈哈(全場大笑)。」

可見兩人默契,以及待人處世功力比chok功更勝一籌,實在都係高手級!

著泳褲冇睇頭

現實少少,個角色幾有發揮都係次要,拍戲最重要都係商業考慮。上次《Laughing Gor之变節》狂收過千萬,我唔信佢哋對今次《潛罪犯》嘅票房冇期望。

天華:「香港票房一向都冇得計,我哋無謂去猜測。」

Bosco:「反而我哋期望觀眾覺得我哋拍呢類型戲其實都幾適合,第時有多啲人開呢類戲俾我哋拍,咁咪重開心!」

天華:「或者期望多啲人返嚟睇香港嘅電影啦!」

一開始同大家講過,筆者係鹹底,我保證會入戲院撐《潛罪犯》,假若今次票房比《Laughing Gor之变節》重要好,我最想睇天華同Bosco着泳褲謝票。

天華:「上次都冇咁做,我覺得唔需要承諾點樣謝票,只要觀眾覺得好睇,我就承諾繼續拍啲好嘢俾佢哋睇。突然間着泳褲好似低層次咗。」

Bosco:「我着泳褲都冇說服力啦!哈哈(大爆笑)!我冇着褲都被人睇過囉(早前某週刊刊登Bosco喺屋企沖完涼,全裸通屋走嘅相片)!」

天華:「你條格仔泳褲呀(刊登時下體打咗格仔)?哈哈!」

「你啲fans嫌個格太大呀!」我補充道。

Bosco:「可以再細啲咩?哈哈!」

《Laughing Gor之潛罪犯》上映日期: 2011年12月29日

夾住Chok

天華同Bosco兩位chok得之人,埋位影時自動chok,不難想像吖!影完一大堆chok相之後,兩人以為搞掂收工,筆者話:「未得住!」兩人滿頭問號。

其實我係想講:「差張(同我)合照呀!」

唔知係攝影師識做,定係場地真係太窄,支鏡又wide,攝影師不停叫天華同Bosco企埋啲,夾喺中間嘅筆者,真係冧到暈!

最後Bosco索性笑笑口叫天華:「一齊夾住佢。」

都話佢哋功力深厚,今日又chok多咗個fans返嚟喇!

Orignal From: 謝天華 X 黃宗澤 見字勿O嘴 潛罪犯 屈機

沒有留言:

發佈留言