2012年2月4日星期六

苗僑偉拍攝新劇《雷霆掃毒》

苗僑偉唔怕乖女識男仔
2012-02-04 14:58:00

苗僑偉(三哥)和林子善今日在西貢碼頭拍攝無綫新劇《雷霆掃毒》,圈中常傳出藝人吸毒,三哥指吸毒減壓是藉口,又謂不時會教導子女:「出去飲嘢小心啲,盡量唔好去到咁夜。」

問他女兒有否帶男友回家見家長?三哥說:「又冇,冇得干涉,其實識多啲都唔怕,多啲選擇,見多啲嘢。」

苗僑偉(三哥)和林子善今日在西貢碼頭拍攝無綫新劇《雷霆掃毒》

苗僑偉唔管阿女拍拖
[17:47] 2012/02/04

【on.cc 東方互動 專訊】 苗僑偉(三哥)為新劇《雷霆掃毒》開工時透露,戲中角色因有苦衷被迫收黑錢,最終要犧牲自己捉幕後大毒梟。對於有圈中人以吸毒來減壓,三哥直斥是藉口,問有否叫女兒遠離有可疑的朋友?三哥說:「同佢講過唔好咁夜返,同埋小心飲品,(個女有冇帶男友見你?)未有!唔會管佢拍拖。」

Orignal From: 苗僑偉拍攝新劇《雷霆掃毒》

沒有留言:

發佈留言