2012年2月24日星期五

公開養生秘方 80歲胡楓操弗開個唱

忽然1周 第865期

娛一叮


公開養生秘方  80歲胡楓操弗開個唱


2012年02月24日

紅館開個唱唔止係年青人玩意,依家連老人家都啱玩。

晚晚 喺《結•分@謊程式》都見到已經年屆 80歲嘅胡楓,不單止中氣十足,仲鬼咁精靈。日前接受本刊訪問時,修哥(胡楓)不時以調皮聲線回應:「哈,我份驗身報告都不知幾靚,冇嘢超標 㗎!」食得、玩得、跳得嘅修哥, 4月將會孖住 13位契仔契女於紅館開 party。近日正忙為《結》劇埋尾的修哥,一有時間便會跑步練氣。要踢腿高過頭,修哥話:「冇難度!」

年初無綫為胡楓 80歲生日舉行一個大 party,大班契仔契女爭相出席,久未在無綫露面的張學友亦俾面現身,足見修哥人緣好多人錫。

80歲胡楓
踢腿
高難度動作唔係後生仔專利,修哥熱身後,突然使出一招猛力踢腿。姑勿論對腳係咪直,但修哥好輕易做到,完成後仲馬上要求睇相,佢話:「睇吓個姿勢靚唔靚,同埋對腳夠唔夠直先!」

80歲胡楓
跑步
咪睇修哥 80歲人,查實佢每日都要 瞓 8個鐘至夠,每朝佢都會做早操、扭腰、慢跑呢類帶氧運動,難怪 keep得咁 fit。

80歲胡楓
扭腰

80歲胡楓

紅磡隧道九龍入口旁的廣告板出名收費貴,不過修哥有 13個契仔契女夾錢賣廣告。據知個廣告會擺到開騷,上面更有契仔張學友同契女林憶蓮的個唱廣告傍住,好 warm啫!

餐餐食到飽


「我 啲契仔契女個個都好乖,全部都好有我心,除 咗之前 嚟過 tvb個騷之外, 4月個演唱會,個個都出錢出力,有 啲會同我一齊上台唱歌,有 啲就出錢,幫我買 咗二百張海報貼小巴,又幫我賣紅隧廣告 嚟祝我演唱會成功!到時除 咗佢 哋之外,我有兩個孫都會上台唱歌。」修哥邊講邊笑,幸福到出面!
不過演唱會又唱又跳三小時,修哥可有擔心體力唔夠?「點會唔夠氣 啫?我好鍾意行路,一有時間就行,有時又跑吓,熱天仲會去泳池游水。早幾年我唔會食到十成飽 㗎,都係 7、 8成左右。不過近年喇,我每餐都食飽飽,最緊要少油少鹽,所以我身體一切良好,份健康報告不知幾靚,邊個話我唔夠氣呀?(要唔要忍口,有冇 嘢唔食得?)我又唔食零食 嘅,使咩忍口!」說罷修哥忽然偷笑,再低聲告訴記者:「不過都有一樣 嘢係忍唔到口,就係鵝肝醬喇!」修哥邊做訪問邊鯨吞面前的三文魚意粉,加上前菜沙律和餐湯,食量認真唔小。

80歲胡楓
三餐十成飽
修哥唔介意一邊做訪問,一邊開餐。佢食完一碟沙律,緊接餐湯,再將整盤三文魚意粉鯨吞。見個餐包唔食會浪費,最終都將餐包剷除埋。食得是福嘛!

80歲胡楓
眼明手快
記者懶醒問修哥平時出入坐的士抑或坐地鐵,修哥一句:「你以為我冇牌咩?唔識揸車咩?我只係三年要交一次醫生紙。」記者要求影一張修哥揸車相,修哥講笑:「唔得喎!咁樣賽車會打 嚟搵我,我咪好唔得閒!」

屋企狂練歌


80歲胡楓
勁過巨聲幫
年初無綫幫修哥搞咗個 80歲生日 party騷,當晚唔單止有契仔、契女撐場,修哥仲同後生幾輩嘅巨聲幫跳勁舞,精力認真充沛。

十年前,修哥曾在張耀榮的支持下開過 70歲的《楓 show人生演唱會》,剛於一月過了 80歲生日的他, 4月又舉行《胡楓 80巨星演唱會》。「耀榮舊年已經搵我傾,咁我又無所謂 嘅,咪玩吓開心吓囉!依家呢個日子幾好 吖, 啱 啱拍埋《結•分@謊程式》,就有一個星期俾我準備。(開始緊張未?)唔會緊張!只要做好準備,就一定唔會緊張。依家我成日都唱歌,未埋位又唱, 喺屋企又唱,不過我一唱太太就走入房睇電視,哈哈!」說畢修哥即在餐廳哼起幾句〈往事只能回味〉,侍應阿姐在旁聽到如痴如醉。

離開餐廳,修哥一馬當先,其間遇上餐車推出來,他即時轉身閃開,清脆利落,不能相信眼前人是一位年屆 80歲的長者。修哥養生之道,不外乎是活得開心。「行多啲對身體有益,我喺屋企都係行來行去嘅!我好鍾意返電視台、鍾意開工,行出行入都有人同你打招呼,講吓笑咁,呢啲係用錢都買唔到嘅歡樂。」記者亦親身體驗,與修哥在電視城內短短 5分鐘的訪問時間,已有不止十人「修哥前、修哥後」,侍應阿姐則較喜歡稱修哥做「修修」!
今次修哥演唱會有咁多契仔契女巨星撐場,除 咗吸引老一輩 fans入場,仲可以吸引埋年青 fans㖭!

巨星撐硬契爺


4月 3號舉行 嘅《胡楓 80巨星演唱會》騷如其名,修哥請晒佢班契仔契女一齊玩,歌神張學友、影帝張家輝同金句王黎明都有份。修哥仲話請 咗佢一直好欣賞 嘅林子祥一齊唱歌。

黎明




修哥笑言有時都聽唔明黎明講 嘅金句,雖然溝通有阻礙,但黎明一口已應承會捧契爺場。

張學友




學友 5月都會喺紅館開個唱,身為修哥契仔又點敢唔出現,他已答應與契爺一齊唱情歌 㖭!

張家輝




一提起張家輝,修哥就讚不絕口,皆因家輝唔單止係第一個打俾修哥話要去撐佢,仲喺電話度講到興致勃勃話要揀咩歌合唱,得修哥好開心。

林憶蓮




林憶蓮 3月開完演唱會, 4月再為修哥踏紅館台板,修哥表示想與憶蓮跳番 part舞。

劉美君





02年修哥的紅館騷,契女劉美君有到場支持。修哥話今年劉美君本來要去旅行,但最後佢將旅行延期,再同契爺合唱。

Orignal From: 公開養生秘方 80歲胡楓操弗開個唱

沒有留言:

發佈留言