2012年2月17日星期五

升胸奇遇結良緣 羅仲謙

忽然1周 第864期

留言集


升胸奇遇結良緣 羅仲謙


2012年02月17日

「係可以冇人再搵我拍戲。」他捏一把汗。幸好現今觀眾也有腦袋,最終遭放逐的不是他。羅仲謙繼續拍戲,女朋友繼續升呢。從前傳緋聞的是一大堆是非模、嫩口港姐、過氣歌星;現在連電視台上位小花與中女一姐也死在他壯闊胸膛與強勁臂彎。「多緋聞,可能因為我鍾意講笑,易同人玩得埋,經一事長一智,以後會檢點啲。」巨胸或會多奇遇良緣(有時可以是孽緣),但還是識時務重要。

羅仲謙

自己都有責任


羅仲謙

去年八月,傅穎主動向傳媒爆料,指羅仲謙跟她拍拖期間一腳踏幾船,又曾毆打她,以致她手、腳均有瘀傷。事件轟動娛圈,事後二人各自開記者會,羅仲謙也承認與女友有過肢體碰撞,並向女方道歉,但卻否認一腳踏幾船。
「之後報紙同我計數,話我有十幾個女朋友。佢哋只不過係同我合作過嘅女仔,由第一套劇開始到依家。我記得經理人講過,藝人未紅時,係需要有新聞;但出名之後,就冇得揀新聞。水能載舟亦能覆舟,我明白呢啲係工作一部分。」
拍《搜下留情》傳他跟當時仍是「鵪鶉妹」的黃智雯撻着;拍《婚前試愛》時跟周秀娜與「浸大 E神」楊梓瑤都有親熱牀戲而傳緋聞;去年擔任港姐嘉賓時又傳他看上某幾位佳麗而秘密約會……還未計正印女友傅穎,如全部屬實的話,這兩年羅仲謙應該好忙。
「老實講,我真係冇咁嘅能力,無論精神上、時間上同金錢上都冇。單係一個情人節,已經準備唔到咁多份禮物,亦冇可能講到咁多大話。但我承認,成日同拍檔傳緋聞,自己都有責任,正所謂一隻手掌拍唔響,唔能夠全怪記者寫我。我太貪玩,太鍾意講笑,玩起上嚟唔會理對方男定女,好容易惹其他人誤會。經一事長一智,日後會識分輕重,會避忌啲。」
他甚至否認自己是感情騙子。
「我好長情,我甚至敢講,自己好顧家。以前我好大男人,鍾意啲傳統又乖巧嘅女仔,唔鍾意女朋友着得太性感,連對方出夜街都唔鍾意。最近一、兩年先明白到,鍾意一個人唔係要控制佢,即使女朋友都唔等如屬於自己。」
傅穎一度拋胸行性感,莫非因此遭男友毒打?
「都話唔講佢!依家最重要係展望將來。將來見到?希望大家再見亦是朋友,希望佢工作愉快,有錢齊齊搵。」

可能只係好彩


大家信不信羅仲謙?信不信都好,反正他經理人公司星皓和 TVB都選擇信了。那邊廂苦主傅穎玩自爆不但未得到太大同情,反而遭公司雪藏,之後還要寫上洋洋千字的悔過書才得以解凍。她近日在北京拍戲,表面是新發展,實際是自生自滅冇眼屎乾淨盲。這邊廂羅仲謙道歉過後大難不死,劇接劇的開工,還以為他是無綫親生仔。
「舊年嗰件事,真係可以一鋪將我打殘,娛樂圈咁多人,唔一定需要搵羅仲謙拍戲。唔死得,可能係之前 record好,監製見我做戲有進步,所以繼續用。但更大可能,只不過係好彩。」
他有自知之明,能夠留低,不過是權衡輕重後較有價值而已。他也不負眾望,拍《 On Call 36小時》再接再厲撻着比他大五年的一線花旦楊怡,人望高處。
「我哋係有約會,食飯係正常交往,佢係一個好女仔,一個好啱傾嘅朋友。(已正式拍拖?)依家仲係食飯傾偈階段,將來發展會隨緣。其實唔敢諗太多感情事,難得冇俾人叮走,會專注工作先。」

羅仲謙

羅仲謙

只想做消防


從乳臭未乾的模到成熟花旦,大家不禁會問,羅仲謙到底憑甚麼縱橫情場?單憑大胸?未免把港女看得過分膚淺。這條問題他自己也無頭緒,我嘗試在他的成長背景中找答案。他成長於大埔區,住的是村屋,在十分單純環境下長大。
「我爸爸嗰代成日捉禾花雀同水曱甴燒嚟食,我都有玩過,不過已經屬尾聲。我鍾意通山走,唔驚蛇蟲鼠蟻。我適應力好強,世界末日或者可以唔使死。」
未住過高樓大廈,連升降機也算是新鮮事。
「從來好少搭,一入就會諗,假如等陣墮點算呢?未至於有恐懼症,但就會經常諗埋啲無聊嘢。」
入行前最遠只去到旺角,銅鑼灣幾年都去不到一次。
「冇需要嘛,買波鞋去旺角就得,銅鑼灣又唔識路。」
父母在他四年班那年離異,他跟當髮型師的爸爸住,嫲嫲和幾個伯伯照顧他。
「爸爸媽媽雖然離咗婚,但媽媽依然住大埔,成日有得見。可能係一種補償心理吧,每次見媽媽都有玩具,所以又唔覺得父母分開有幾咁大件事。幾個伯伯都好錫我,管教又嚴,放學想去踢波都唔准;但知我鍾意卡通,又會夜晚十二點叫我起身睇《聖鬥士星矢》。」
中學讀大埔官立中學,會考成績只有單位數字。青少年時期的羅仲謙只愛游水,二十歲時考獲救生員資格。
「好多人以為做救生員好『筍』,其實好多時坐到屁股痛。有人游水固然要坐喺度睇實,冇人游時都冇得走,正宗『睇水』。泳池又唔會有樹蔭,夏天曬死!」
他長駐青衣灝景灣會所泳池,以為常有養眼靚女?錯了,下水的通常是外傭姐姐和上了年紀的公公婆婆。

楊怡與羅仲謙皆承認互有約會
楊怡與羅仲謙皆承認互有約會,今次大方好多。《 Face》圖片

羅仲謙與周秀娜緋聞一度好熱
與周秀娜緋聞一度好熱,但觀眾應該知道,一向非池中物嘅娜姐又怎會睇得上平凡謙仔?

羅仲謙與傅穎離離合合
與傅穎離離合合,拍拖時死口唔認,到分手後又玩爆大鑊……我絕對反對暴力,但感情事,真係一隻手掌拍唔響。

羅仲謙
開記者會認死狗,道歉最緊要快。

羅仲謙

羅仲謙

「泳池勝在有暖水,長年無休。同班公公婆婆熟咗之後好好傾,佢哋去飲茶梗打包俾我食,過年又有利是逗,幾開心㗎!」
對羅仲謙的性格開始有點眉目了,這小子四肢發達頭腦簡單,小小事也心滿意足。他志願做消防員,貪返一日放兩日,放假那兩天仍可做救生員。○五年女朋友去試鏡,他怕女友被騙,才陪着去。
「睇得《警訊》多,點知係咪呃人?上到去見到鄭丹瑞,先冇咁驚。」
鄭丹瑞監製《阿嫂》,羅仲謙當時女友落空了,他自己卻被選中了。戲份不多,但正式入行。
「真係從來冇諗過做呢行,以前都冇乜睇戲,最多只係鍾意聽郭富城。」

擂台好大


通常都是這樣,無心插柳柳成蔭。他有樣貌但欠墨水,走不了公子路線,只好走偶像派。原本寂寂無聞,迷上健身後觀眾才「驚為天人」。
「做 gym真係會上癮,拍《飛虎》時半夜收工,健身教練俾咗條鎖匙我,自己上去操,操到三、四點。觀眾認識我係因為呢個 body,我會 keep好佢。」
他知道自己位置,打好呢份工。
「之前同郭晉安傾偈,佢教我一個道理:娛樂圈呢個擂台好大,位置唔止一個,可以容納好多人,藝人最重要知道自己有乜能力同不足,經常保持競爭力就唔會俾人迫落台。我都係咁諗,現階段唔介意企最邊,希望每年可以逐少移向中心。即使移唔到,至少一定要企喺擂台上。」
他的目標,是任達華。
「有演技,有家庭,身形又好呀!」
三句不離本行。

羅仲謙

羅仲謙小時候
BB時代已眼仔睩睩,十分精靈。

○八年拍《尖子攻略》,幾年後羅仲謙和身邊的梁烈唯都叫做彈起了
○八年拍《尖子攻略》,幾年後羅仲謙和身邊的梁烈唯都叫做彈起了。

羅仲謙《缺宅男女》沒有和人妻陳自瑤傳緋聞
《缺宅男女》沒有和人妻陳自瑤傳緋聞,今次算罕有。


《 On Call 36小時》又有黃智雯,謙仔說:「應該會繼續傳緋聞㗎!」

大埔最強


羅仲謙

羅仲謙廿七歲,成熟穩重談不上,但也不是無事生非的死仔。同事知我訪問他,都問:「靚唔靚仔?有冇電你?」或許我這個姨姨太老了,羅小朋友絲毫沒有浪費資源。他頗聽話倒是真的,叫他行就行跳就跳,還不忘加自選動作扮甄子丹的宇宙最強。「嚟多次,今次係『大埔最強』!」全影樓都被他逗得開開心心。(詳情請觀看今期網上片段)我開始明白三十二歲的楊怡為何會揀他。

撰文:林蕾
攝影:陳偉強
協力:李梓軒
錄像:湯文峯
髮型: Jan Chiu@Il Colpo(Grand Hyatt)
化妝: Leo Tam@ Annie G. Chan
形象: Bryan@the Flaming
服裝: COOLDAY, SIR

Orignal From: 升胸奇遇結良緣 羅仲謙

沒有留言:

發佈留言