2012年2月21日星期二

浸大開talk自爆 陳志雲後悔做飯局

FACE週刊 第248期

爆 source


浸大開 talk自爆 陳志雲後悔做飯局


2012年02月22日

服務無綫廿載的陳志雲於去年 11月提出請辭後,往美國矽谷等地遊學,上年尾陳總宣布請辭同時亦公開表示,如果日後再戰電視圈就一定首選 TVB,上週四( 2月 16日)陳總秘密到浸大與一眾電視電影系學生分享管理電視台心得。見全場學生,陳總盡訴心中情,自爆有多間媒體搵佢過檔之餘,仲話好後悔主持《志雲飯局》!

陳總浸大講座極低調,只通知電影電視學系內同學,當日校方禁止在場同學拍攝及錄音,亦不見傳媒入場採訪。


陳志雲在浸大兩個多小時的講座,除了分享在 TVB多年工作經歷,亦同在場同學搞笑說:「播《歡樂今宵》時,我仲好細個,內容記得不清楚!」引得全場大笑!


浸大希望陳志雲講座能順利進行,除大會拍片外,禁止全場同學拍攝同錄音,只准同學筆錄!


有玄機
去年陳志雲向傳媒宣布請辭遊學,當時斬釘截鐵說,若回電視圈一定首選無綫,但遊學半路回港就改口話未有打算,好有玄機!


站得太前
陳志雲做了 139集《志雲飯局》令他人氣大升,由幕後高層變身幕前藝人,如果可以再揀一次,陳總說不會再站得太前,拒做《志雲飯局》主持。

我未 ready!


陳總開始時先介紹無綫歷史,之後就話:「假設我收 6蚊人工,其他電視台畀我 10蚊, TVB只要畀我 6個半,我都會留喺 TVB!」擺明向娘家示好。有同學問他如何保持年輕外貌,他就大講人生道理。「除咗早睡早起,唔煙唔酒,最重要係時刻保持愉快心境面對人哋嘅閒言閒語,亦不妨採取鴕鳥政策,不聞不問,唔使太在意。」

當日講座的主持浸大電影系蕭景路老師問他:「若給多次擔任陳總機會,你會有什麼不做呢?」陳總沉默片刻說:「如果再揀多次,我就唔會做《志雲飯局》主持,因為節目令我走得太前,由幕後管理人員一下子去到幕前做藝人、名人,其私生活受到大眾關注,但其實自己心理上卻尚未準備好。如果回到過去,我會留守幕後,將機會畀更多藝人,推佢哋去得更前。」

回歸等轉會


又去冰川、又向世界出發,估不到原來陳總後悔太高調,當主持再問遊學後會有什麼大計時,起初陳總只答:「我下月 3、 4號會喺灣仔會展幫好友林以諾牧師做嘉賓,記得買飛!」之後陳總突然又補充:「其實有多間媒體接觸過我,不過待我去完德、英、美遊學之後,先再作打算!」

陳總坦白講


陳總除了大剖白,亦向在場同學分享對無綫的睇法,希望浸大生作日後工作參考。

彈林峯



林峯首〈 Chok〉獲得 TVB「金曲金獎」,網上過 10萬人 dislike,但陳志雲說:「這是由網友、評審、投票委員會投票而定。」

林峯首金曲金獎歌曲〈 Chok〉,我真係唔識唱,但唔可能講唔 hit,只係我唔識!講真我只聽過 1、 2次,第一次聽覺得不如用嚟做《變身男女 Chok Chok Chok》主題曲。
林峯唱歌又得、跳舞又得,佢實有一定嘅支持者,如果唔係都唔會喺紅館開咁多場嘅!

Cut《勁歌》



《勁歌金曲》因四大唱片公司合約問題,很多歌手未能出席,惟有以玩遊戲為主。

之前因為五大唱片公司合約問題,《勁歌》收視好低,曾經一度想放棄(《勁歌》),但電視台必須有音樂節目,好似雞肋,體育節目我哋已經冇太多資金買入,所以音樂我哋絕對唔可以放棄。

推《天與地》



《天與地》已拍畢兩年,現在才推出,陳志雲仗義再在同學面前為無綫雪藏該劇作澄清。

好多人話節目部雪藏《天與地》兩年,我要幫佢哋平反,其實我哋曾經三次想推出,但三次都撞 cast(即劇中演員,與其餘兩線劇重複出現),所以先延遲。當時唔覺得會有高收視,因為套劇將電影語言放入電視,對觀眾嚟講係一個新嘗試。

冇偶像



台灣勁多青春偶像,除唱歌還跨組別拍偶像劇,話晒隔籬飯香,香港學生妹特別追捧。

台劇好有「台味」,一種係好有鄉土味;一種就由頭喊到尾;另一種就係青春偶像劇,好似《花樣》(《花樣少年少女》),我哋好難學到,因為香港冇呢類藝人。

激讚黎智英


我承認 TVB啲劇集好多時只用語言交代劇情,而黎智英近排拍啲劇就用畫面嚟交代劇情,我好欣賞佢嘅拍法。




去年黎智英花 1.2億新台幣開拍台劇《拜金女王》,請來吳建豪及熊黛林遠赴法國取景,無綫邊有資源?

Orignal From: 浸大開talk自爆 陳志雲後悔做飯局

沒有留言:

發佈留言