2012年2月23日星期四

無綫出招留人撼王維基晒冷

無綫出招留人撼王維基晒冷
[22:19] 2012/02/23

【on.cc 東方互動 專訊】 王維基的電視製作中心明日晒冷出席動土儀式,據知黃日華更會與王維基齊齊舞獅「響頭勢」,面對內憂外患,無綫高層紛紛與藝人傾續約,而被打動的包括收視、實力都有保證的黎耀祥、黃智賢及湯盈盈。

祥仔接受電話訪問時,坦言已與無綫簽了幾年藝員合約:「我哋都係傾人工、年期,價錢方面我相當滿意。」而之前奪得台慶「男配角」的黃智賢原本還有一年約,但亦提早續約,更轉簽包薪經理人合約,他不諱言薪酬方面明顯比之前高,公司的誠意都很好:「每個人都有佢留低同離開嘅原因,自己同無綫合作多年,都想繼續合作落去。」而加入無綫已十六年的湯盈盈坦言此乃她第一份工,亦不捨得離開:「喺呢度個個都熟,始終會有歸屬感,(喺度等嫁?)依家續咗約,梗係做耐先啦!」

對於王維基今日舉行動土儀式,外事部副總監曾醒明表示無綫方面不會作甚麼來對撼,只會安排慣常活動,各有各做。

祥仔已與TVB提前續約。資料圖片
祥仔已與TVB提前續約。資料圖片
黃智賢獲TVB以高薪續約。資料圖片
黃智賢獲TVB以高薪續約。資料圖片

Orignal From: 無綫出招留人撼王維基晒冷

沒有留言:

發佈留言