2012年2月22日星期三

處男擔正孭到飛 馬國明恨變吸金男

以醫護人員為題的無綫新劇《on call 36小時》上周推出,最高收視高達31點。馬國明(馬明)孭到飛,「升呢」無綫一線小生。食住個勢,馬明揚言唔要愛情要麵包:「我想有多啲廣告、登台,甚至返內地拍劇搵真錢,盡快可以置業。」咁又係,有名又有利嘅鑽石王老五個個都係搶手貨,只要有籌碼,唔怕冇老婆。

現年38歲,人到中年的馬明難怪恨「脫貧」,2007年出入仍然坐地鐵,直至2008年才駕駛價值30多萬的「掃把佬」,但論名與利,跟無綫小生鄭嘉穎、陳豪相比,委實差得太遠了。還幸首部由他擔正的無綫新劇《on call 36小時》叫好叫座,這天馬國明「落區」到人氣旺點銅鑼灣時代廣場,實地視察觀眾反應,結果不夠五分鐘經已成為人肉佈景板,師奶、學生妹興奮將他團團圍住,甚至有師奶按捺不住,高呼:「靚仔馬國明呀嘛,你(部戲)做得好好呀!」 到馬明心花怒放,他細細聲說:「我仲擔心會冇人理!」

借新劇向醫護致敬

第一次狽重飛,馬國明很緊張觀眾反應:「套劇出街三日,經已有人稱呼我做『一件頭』,網民會討論劇情,甚至有醫生研討做實習醫生時,有冇畀上司鬧得咁狠?收視對我嚟講反而冇乜壓力,我只係享受拍攝期間嘅滿足感,雖然我唔識得落手落腳,但識得講開腦嘅程序㗎。呢部戲製作好認真,劇中描寫手術室個案,每場戲都有兩位顧問醫生監場做指導,好多儀器都由呢兩位醫生提供。我希望藉住呢個劇向醫護人員致敬,其實做醫生真係壓力好大好辛苦,好有使命感。至於對自己有乜期望?坦白講,梗係想帶來更多名與利,希望挾住張醫生正直形象,抓到更多廣告同埋登台外快,最好有機會拍到內地劇,搵吓真銀啦,依家訂下兩年大計,喺港島東區置業,目標係千呎可容納一家七口嘅大單位,budget大約要一千萬㗎,所以儲蓄銀彈係我最大原動力。」

性格沉悶 非分手原因

咁咪好似張一健咁,只要事業唔要愛情?「我又冇一件頭咁偉大,一健係要供傷殘嘅細佬去外國讀書,所以全力向前衝,而我唔係唔談戀愛,而係遇唔到啫,尤其是年紀愈大,愈難遇到,我承認性格係有問題,最慘係唔怕悶,唔介意一個人生活,而且生活圈子又窄,由朝到晚到踎響錄影廠,點會搵到呀?更加識唔到圈外人,原先黃智雯同李詩韻拍心口話介紹女仔畀我識,但得個講字,事實上我哋都好難見到面啦,何況係相睇約會?都係算數啦!感情事都係隨緣好了。我喺2000年第14期藝員訓練班畢業,同屆18位同學中,今時今日只得兩個有得留底,得我可以去到一線,所以要好好珍惜每個得來不易嘅機會。」

緋聞男女

馬國明和陳豪出名係無綫唔「媾女」小生,多年來馬明緋聞少之極少,只有曾華倩和胡定欣,究竟係堅定流呢?他坦白說:「我係同定欣拍過拖,直至上年先至分手,佢唔係嫌我悶,只不過大家性格唔夾啫。相反,我同華倩性格好夾,每次見面都傾到雞啄唔斷,但大家連手指尾都未拖過,(有冇機會撻着?)咁又唔知喎,佢只係我識咗好多年嘅朋友囉。」

採訪:方騫平 攝影:畢紹基

場地提供:銅鑼灣台灣一品花雕雞

馬明希望新劇可以令他多賺外快,加速置業夢。
馬明希望新劇可以令他多賺外快,加速置業夢。
馬明除在《on》劇中同楊怡做對手戲,對方還說要幫他介紹女朋友。
馬明除在《on》劇中同楊怡做對手戲,對方還說要幫他介紹女朋友。
馬明落區試人氣,結果被粉絲團團圍住,可見人氣急升。
馬明落區試人氣,結果被粉絲團團圍住,可見人氣急升。

Orignal From: 處男擔正孭到飛 馬國明恨變吸金男

沒有留言:

發佈留言