2012年2月17日星期五

挖角潮拖累 劉松仁做《名媛望族》編劇

忽然1周 第864期

娛一叮


挖角潮拖累 無綫揾笨 劉松仁局做編劇


2012年02月17日

最近王祖藍被匿名人去信投訴,指祖藍自薦做新劇編審,質疑他根本冇資格升任。事實上,去年爆發的電視圈挖角潮,幾乎挖走無綫一半幕後人員,雖然最近聘請了一批新編劇、編審以及導演補上,但面對「飛紙仔」等即興的拍攝方法,令演員怨聲載道。

祖藍被轟冇料做編審,不過劉松仁 孭飛的無綫重頭劇《名媛望族》,正因編劇人手不足,監製竟要求熟悉民初歷史的松哥幫手兼當編劇。有份主演的新人朱晨麗大爆:「松哥除 咗做埋編劇之外,仲要改對白、度劇情,都好辛苦!」

撈埋編劇但係人工照舊,松哥真係抵得諗。

劉松仁
無綫多位金牌編劇及編審將會離巢,如戚其義及周旭明等,搞到無綫出現編劇荒。 2月3日,記者問松哥做埋編劇一事,他笑說:「呢啲嘢我唔答喇,你問咩我都唔會答!」

無綫部分幕後人員去年開始被王維基的城市電視高薪挖角,在嚴重缺人的情況下,直接影響無 綫現正拍攝的劇集,重頭劇《名媛望族》更首當其衝。

表面上有五至六個編劇的《名》劇,原來大部分編劇都是新丁,完全不熟悉民初年代的背景與歷史,監製莊偉建不得不向主演該劇的松哥(劉松仁)求救。據知情人士說:「最初拍 嗰陣,都未見松哥插手,後來松哥發覺有 啲情節同民初年代有矛盾,佢先開始加意見。阿莊(監製)見松哥 啲意見好有 point,之後就成日叫佢上製作部一齊開會。」

楊怡
楊怡:松哥為部劇花盡心血。(真實對白)

馬國明
馬國明:松哥入廠前會上製作部度劇本。(真實對白)

朱晨麗
朱晨麗:松哥好辛苦!(真實對白)


放假度劇本
今個農曆年,劇組雖然有假放,但松哥都在家睇資料度劇本,可見這位男主角要兼任編劇一職,勞苦功高。

現年 62歲的劉松仁要兼顧兩份 job,唔辛苦就假,連馬國明都替他擔心:「松哥開工前同收工後,都會上七樓製作部幫手度劇本。為 咗套劇咁出力,佢都好辛苦。依家編劇人手的確好緊張,有時場口會亂,不過都係過渡期,大家都適應緊。」新人朱晨麗亦指松哥地位超然:「套劇冇 咗松哥唔得,佢又係主角,又係編劇,仲改埋對白度劇情。」
為套劇犧牲私人時間,松哥雖然冇講出口話辛苦,不過他在微博卻洩口風。大年初一全劇組放假,他則要在家睇資料度劇本。「其實劇本好多都未整理好,力求完美 嘅松哥當然睇唔過眼,樣樣都要執到正, 啲新丁(新編劇)又幫唔到手,佢惟有犧牲拜年時間去搞劇本。」知情者說。

撈過界受敬佩


松哥抵得諗做埋編劇雖然冇額外酬勞,但換來台前幕後的尊敬。就連監製莊偉建聽到松哥名字都敬佩三分:「松哥係套劇 嘅靈魂,成套劇都圍住佢轉,淨係佢五個老婆已經夠亂啦,仲有馬明、朱晨麗、吳卓羲 嘅三角戀,關係錯綜複雜,加上有年代背景,唔搵松哥幫手點得呀?人手唔夠冇計啦!」
提到今次拍劇享盡齊人之福,松哥笑說:「我同大家合作好開心,同個個太太都有 牀上戲,套劇角色情緒變化好大,而且比較深層次。」不過當記者提到要撈埋編劇一事,松哥就以趕入廠為理由不作回應。
人手不足要演員撈多份,無 綫真係識諗縮數。


《名媛望族》去年 11月開拍,當日開鏡拜神非常熱鬧,由松哥帶領眾演員切燒豬。


監製莊偉建:唔夠人手,松哥拍硬檔囉!(真實對白)

風流律師大家族


民初劇《名媛望族》,是今年無綫的大製作之一,劉松仁是劇中第一男主角,飾演大律師的他風流多情,娶足 5個老婆,故事圍繞這個大家庭發生,當中離不開太太們之間的勾心鬥角。
此劇演員陣容鼎盛,更成功力邀陳玉蓮出山演松哥二太太,而本來馬國明老婆季小由是由陳法拉演,但她以面癱為由辭演,改由貌似她的新人朱晨麗頂上。幾乎場場戲都有份的松哥,不時影低拍劇時的情況,上載到微博。看來他除了仆心仆命幫手度劇本外,亦好落力為劇集宣傳。



演技出色的韓馬利,做正室與四位姨太大鬥法。
正室韓馬利
演技出色的韓馬利,做正室與四位姨太大鬥法。

繼 08年《原來愛上賊》之後,陳玉蓮再與松哥合作,今次還做二太
二太陳玉蓮
繼 08年《原來愛上賊》之後,陳玉蓮再與松哥合作,今次還做二太。

江美儀飾演三太 Yvonne,與松哥本是表兄妹,兩人有多場親熱戲
三太江美儀
江美儀飾演三太 Yvonne,與松哥本是表兄妹,兩人有多場親熱戲。

楊怡做松哥四太,戲份非常重
四太楊怡
楊怡做松哥四太,戲份非常重。

年紀最細的 JJ(賈曉晨)飾演五太,曾奪香江小姐冠軍
五太 JJ
年紀最細的 JJ(賈曉晨)飾演五太,曾奪香江小姐冠軍。

馬國明、王浩信及馬賽都是松哥與韓馬利所生的仔女,三人與松哥感情要好
寶貝仔女
馬國明、王浩信及馬賽都是松哥與韓馬利所生的仔女,三人與松哥感情要好。

Orignal From: 挖角潮拖累 劉松仁做《名媛望族》編劇

沒有留言:

發佈留言