2012年2月24日星期五

王維基城市電訊電視城動土儀式

王維基新電視城今動土
2012年02月24日 (04:02 pm)

有「電訊魔童」之稱的王維基,今日率領一眾旗下台前幕後員工,齊齊出席位於將軍澳工業邨的電視及多媒體製作中心的動土儀式。

王維基與黃日華落場醒獅助慶,會上公佈一連串製作大計,表示預計今年4月初就會投入拍攝工作。王維基說:「我哋會同時開拍兩至三部劇集,預計今年會製作10幾部劇集,咁先夠260小時。」

有「電訊魔童」之稱的王維基,今日率領一眾旗下台前幕後員工,齊齊出席位於將軍澳工業邨的電視及多媒體製作中心的動土儀式

黃日華否認做城電一哥
[17:15] 2012/02/24

【on.cc 東方互動 專訊】 黃日華出席城市電訊動土儀式,他謙稱並非一哥:「我都唔知點解搵我舞獅!上星期簽約,簽一套科幻偵探劇,大約7、8月開,同導演傾過唔想太多特技,其實班底好多都識,而且新環境發揮更大。(搵埋個女?)同佢傾過,佢係有興趣,想擺幾年時間玩吓。」問到會否叫好友苗僑偉齊齊過檔?華哥表示人各有志,而且對方跟TVB仍有合約。

張可頤彈TVB制度差
[17:21] 2012/02/24

【on.cc 東方互動 專訊】 張可頤出席城市電訊動土儀式,表示下半年將開拍新劇,或與譚耀文及劉美君合作,可頤大讚城電自由度大,能提供更多休息時間,問到是否比TVB吸引?她說:「唔使講,TVB一時之間改變唔到制度,要搵適合自己的地方,短期內唔會同TVB合作。」

林文龍:城電人工合理
[17:22] 2012/02/24

【on.cc 東方互動 專訊】 林文龍出席城市電訊動土儀式,他透露已簽兩年約,第一套時裝劇將於年中開拍,希望多留時間在港陪家人。問到老婆郭可盈會否齊齊加盟?他說:「短期內唔會,要幫個女搵學校。」問到最想跟誰合作?他說:「舊人有默契,新人有火花。(加人工?)唔識計數,總之合理。」

同場的元華透露已簽兩年部頭約,大讚價錢吸引,問到是否對TVB心淡?他說:「冇,都好多年。(怕返唔到TVB?)點會返唔到。」

Orignal From: 王維基城市電訊電視城動土儀式

沒有留言:

發佈留言