2012年2月28日星期二

李添勝退休作《神探高倫布》無女角嗌救命

台前幕後齊被挖空 李添勝退休作 無女角嗌救命

今年年尾,金牌監製李添勝拍畢《神探高倫布》後便正式退休,不過,退休作令添哥非常頭痕,皆因TVB編劇部除被王維基掟錢挖空外,?到飛的男女主角亦出現求過於供。為打仗,TVB於年中將連續開拍數套重頭作,《金枝慾孽2》及《衝上雲霄2》已Hold起大量?飛藝人,想一人踩兩組完全無可能,幸好添哥跟黎耀祥有深厚交情,退休作男角安然無恙,女角人選卻完全搵唔到,添哥嗌晒救命:「我要搵外援,有無好介紹?」

王維基自踩入電視圈搞免費電視台後,四出掟錢挖人,TVB幕後是重災區,原來有六十幾人的編劇已被挖剩二十幾個編劇,剩餘的大部份是初哥,唔夠人導致劇組亂晒籠,生產線幾近癱瘓,近月拍攝的三套新劇《名媛望族》、《大太監》和《女警愛作戰》便因編劇不足,劇本「寫唔切」而要「飛紙仔」,就連導演亦不夠人,其中《大太監》監製羅永賢更要落場幫手拍攝,而劉松仁?飛的《名》劇最經典,除「飛紙仔」,外景場地更是當日拍攝才度好,更因編劇太新,監製竟要求熟悉民初歷史的松哥幫手兼當編劇。有份主演的新人朱晨麗便大爆:「松哥除?做編劇,仲要改對白、度劇情,都好辛苦!」

爭主角有先例

TVB於年初的節目巡禮中曾介紹由黎耀祥同楊怡擔任男女主角的《神探高倫布》,為何開拍前女角依然懸空?添哥說:「巡禮係?宣傳策略?,比客戶睇??,所以喜劇?,我真係拍就會?實好多,而且據我所知楊怡有?拍(要拍《呂氏為王》?)聽聞《呂氏為王》同《呂后傳》都唔會拍。其實TVB一直唔夠人,從來未試過想搵某個男女藝人就可以第一時間得到,今次祥仔有檔期已經好難得,佢3月去完橫店拍《大太監》再去大陸拍劇一個月,之後先可以幫《神探高倫布》開工。」

悲歎有心無力

對於TVB淪落到要「飛紙仔」拍劇,添哥非常感歎。「唉,幕後真係走?好多人,跟我多年?AA(製作統籌)同PA(助理編導)都走晒,而家要幫《天梯》做後期,連配音、配樂同動畫我都要自己跟,唉,做得幾多得幾多啦,總之我年尾約滿,七月公司應該搵我傾,不過以目前狀況?睇,無能為力,65歲?我,行路都拐拐下,有心無力。」

將於5月開拍的20集偵探懸疑劇《神探高倫布》由黎耀祥?飛,唐詩詠任第二女角,但第一女角人選仍然無頭緒

※將於5月開拍的20集偵探懸疑劇《神探高倫布》由黎耀祥?飛,唐詩詠任第二女角,但第一女角人選仍然無頭緒。

※有傳楊怡因《呂氏為王》棄拍《神探高倫布》,家陣前者唔開,後者無份拍,添哥答得好有意思:「之前都未定實,總之我?劇好?實。」似暗示楊怡唔合資格。

重頭劇齊搶人

《衝上雲霄2》 ※5月開拍,除吳鎮宇、胡杏兒舊班底外,還加入張智霖、林?、徐子珊、陳法拉等,更打算去歐洲及日本取景。

《金枝慾孽2》 ※3月拍至7月,由鄧萃雯、蔡少芬、伍詠薇、陳豪及黃德斌等主演,6月會到橫店及北京紫禁城拍外景。

Orignal From: 李添勝退休作《神探高倫布》無女角嗌救命

沒有留言:

發佈留言