2012年2月24日星期五

姚子羚爭一口戲

不經不覺,無綫小花姚子羚入行已踏入第十個年頭,不變的是其充滿稚氣的粉臉,變的是其愈趨成熟的演技,眼見愈來愈多後起之秀彈出,難得她仍處之泰然:「愛情同事業一樣可遇不可求!」

十年前入行的姚子羚(Elaine),憑清純外表獲安排於多套青春偶像劇中飾演妹妹仔角色,至06年於劇集《鐵血保鏢》中擔正女主角,逐漸為人認識。去年她主演的《我的如意狼君》收視麻麻,卻好評如潮,亦是她始料不及的:「身邊好多人都同我講話我做得好好,套劇有好多內心戲要表達,個劇本寫得好好,令我好容易可以投入到。」劇中她為愛黃浩然不惜一切,天蠍座的她同樣會為愛情放棄一切:「有時演戲好似人生,人生多經歷,試過情傷,到演戲時個角色有某啲位好似,就會易演出嚟,有啲對白已經好易觸動到你個感覺。」她自揭一年多前經歷過一段很深刻的感情,雙方在沒有辦法之下分手,其後她無心工作,但過了這個階段後,她覺得自己很傻,回頭一看,覺得最緊要是自己的感受。

「跳樓」謀突破

由於天生一副孩子臉,直到現在她仍多演楚楚可憐的妹妹仔角色,真不知是好是壞!今年她將在新劇《女警愛作戰》中演傻婆:「可能我個樣好楚楚可憐,以前成日做畀人蝦嘅角色,今次突然叫我做黐線婆都幾有難度,因為黐線冇一個界定,可以無窮無盡!」她的角色是一個悲劇人物,會放火、玩老鼠、跳樓、燒車……性格極端,藉以帶出社會問題,她笑言造型非常核突,跟「靚」字完全扯不上關係,但最難之處莫過於要她玩老鼠:「我最驚老鼠!拍嘅時候仲要捉住佢!拍完都仲好驚。」

認真唔再「玩」

轉眼間她已入行十年,拍過二十多套劇集,逐漸地,拍劇由興趣演化成職業,由最初覺得是一件好玩的事,到現在會努力切磋及鑽研,再也不會用「玩」的心態去對待演戲,換上專業的態度、認真的思考方式:「以前拍劇冇諗咁多,覺得好玩,依家係另一種體會,想用心去拍好每套劇,拍劇演好一個角色有好大成功感,好開心,令我更投入呢件事!」早前她跟視帝黎耀祥拍攝《造王者》,亦經常向他指教:「佢會教我做戲係點,仲有講吓人生上嘅事,做戲冇話要跟乜嘢模式去做,唔會好實質,同佢有好多對手戲,佢會幫我分析,例如有場戲我要喺情感上同節奏上表達到,可以將個情緒推高啲!」長江後浪推前浪,新進小花默默上位,憑《缺宅男女》「關二嫂」一角人氣急升的黃智雯就是個好例子,Elaine認為一切還要看天時地利人和:「例如《缺》劇同《我》劇播放嘅時段,《缺》劇本身就多咗個優勢,有嘅嘢要慢慢儲番嚟,我都想好似智雯咁有個角色令自己受歡迎,不過唔係你嘅就無法強求!」她暫時最愛自己在《我》劇的演出,最開心是家人晚晚睇電視支持,對她來說已是最大的鼓勵。

後記:想借種生仔

做「姊妹」做到麻木的Elaine希望三十五歲前可以結婚,最重要是趕生仔:「如果到時都冇對象,可能會搵個靚仔借種生仔,都要睇吓到時有冇呢個能力,同埋有冇時間照顧小朋友,真係可以一試!」

姚子羚

入行十年的姚子羚擺脫o靚妹可憐樣,嘗試突破演技。

姚子羚

姚子羚敢愛敢恨,正是天蠍座的特色。

姚子羚

姚子羚暫時最愛《我》劇的演出。(資料圖片)

Orignal From: 姚子羚爭一口戲

沒有留言:

發佈留言